Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Die flatstem is wel een interessant plantje.
Zo te zien gaat de hoofdtop ook een afwijkende vorm aannemen. Hopelijk wordt het geen bananenboom
Die stippen lijkt wel een spint kolonie. Zitten ze niet aan de onderkant van dat blad? (formaatje zandkorrel)
In de verte lijkt het ook wel op een Calcium tekort. Maar die vlekken zijn vaak wat groter en beginnen onderin.
Het is moeilijk te zien, de kleur op de foto's klopt ook niet helemaal, door de zon.
Ik zeg te vaak mooi. Dit is mooier.
De kleuren, de stenen, de terrasjes. Oja en de planten.
Ik vind je achtergrond maar afleidend. Kun je wat anders maken? Iets saais om naar te kijken. Zodat ik me goed kan concentreren op de planten.
Fikse toppen. Waar zijn je woorden gebleven?
Dank voor de aanzichten!
Van de 3 Gorillas heb ik 800g afgehaald. Leuk plantje, die zet ik volgend jaar waarschijnlijk opnieuw.
In 1 Plant wel een 15 tal zaadjes gevonden
De GSC heb ik geen foto van getrokken die staat in quarantaine, ziet er nog precies hetzelfde uit als 2 weken geleden, wat een k**plant.
De Neville Haze heb ik ook iets vroeger moeten wegdoen dan gepland. Hier en daar zag ik wat rot en bij een grondige inspectie zag ik in bijna elke grote top een dikke rups... Binnenkant volledig opgegeten en de rest rot door die rupsen. Heb een grote emmer toppen mogen weggooien.
Onderste topjes heb ik nog even laten hangen, die waren zeker nog niet klaar.
Green Poison groeit ook niet naar verwachtingen, traag en toppen zijn nog niet zo dik voor een plant die "7" weken moet staan.
Maar we hebben geduld en zien wel wat het wordt.
Echt mooie planten en heel mooie foto's (welke camera gebruik je?)
Wel klote van die rupsen , inti gebruikt daar een middel voor wat ook in Xentari zit. Misschien is dat ook iets voor jou?
IK heb ook een heel klein beetje rot gevonden.
Maar ik had een rare plant.
Was de enige die niet in bloei ging.
Had ook 2 flatstem takken. Misschien dat dit er ook toe doet ivm rot en meeldauw.
Comment