Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Luhoe 2018

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Luhoe 2018

Korting op 420shop
    De zon is weer terug en dan begint er automatisch iets te kriebelen Gelukkig hoeft er dit jaar niks meer geknutseld te worden en kunnen de zaadjes al snel in de potten. Maar ik moet nog even wachten want de bak is al vol

Geen cannabis maar wel zeker net zo lekker

Zodra de huidige bewoners zijn geoogst wordt er gezaaid. Ik ben er nog niet helemaal uit maar ik heb elk jaar wel een paar vaste soorten zoals Jack Herer, Northern Lights en sinds vorig jaar ook OG Kush. Van alles de automatisch bloeiende versie. Tips voor andere soortjes zijn nog welkom, voorkeur gaat uit naar indica dominant. Ook dit jaar weer gewoon potgrond in de bak gemixt met plagron supermix en in de bloeifase voer ik matig bij met plagron bio bloom etc. De bak is er weer klaar voor, nieuwe fannetjes geplaatst die weer soepel lopen, zonnepaneel doet het nog steeds, dus laat maar komen die zon

You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 3 photos.
    Autoflowers 2016

Succes
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...oor-2017/page9

Comment

Eind deze week gaan de volgende zaadjes de grond in:

Northern Lights #5 Auto - British Columbia
      Jack Herer Auto - Green House Seeds
      Critical x Jack Herer Auto - Delicious Seeds
      Auto Hashchis Berry - 00 Seeds
      Girl Scout Cookies - Auto Seeds
      OG Kush Auto

De bak/kas is inmiddels leeg, na 3 dagen raapsteel te hebben gegeten maar ik moet nog wel de potgrond gaan mengen met Supermix van Plagron. Dat laat ik dan een paar dagen staan voordat het in de potten gaat, en dan gaan de zaadjes regelrecht de grond in. Vorig jaar geprobeerd zonder voorkiemen en dat ging prima, dus ook dit jaar geen geklooi met watjes enzo meer.
      Autoflowers 2016

Comment

Weer een dakbakkweek van luhoe. Leuke soortjes.
        Vind jouw verslagen altijd wel interessant vanwege de alternatieve methode.
        Op naar dikke toppen.
        Konijnenvlees is gezond & ik kan hard meppen.

Comment

This gallery has 2 photos.
          Last edited by luhoe; 19 May 2018, 17:41.
          Autoflowers 2016

Comment

Ik heb de grond met supermix een weekje laten rusten. Vandaag is alles gezaaid, vorige week de kleine potjes, en zo net zijn de grote potten de bak in gegaan. Zodra er groen te zien is volgen de foto`s.
            Autoflowers 2016

Comment

En er is groen! De winnaar dit jaar is de Girl Scout Cookies van Auto Seeds met vlak daarachter Critical x Jack Herer Auto van Delicious SeedsHopelijk volgt de rest snel. Vorig jaar was ik na ruim een week al bang dat er niks ontkiemde maar uiteindelijk kwamen ze allemaal boven. Dit jaar duurde het nog geen 3 dagen, maar nou zit het weer ook wel reuze mee natuurlijk.
              This gallery has 2 photos.
              Autoflowers 2016

Comment

it giet oan!

Mooie oplossing nog steeds, met dat zonnepaneeltje.
                Ik had wel verwacht dat die eerder de geest zou geven dan de fans

Succes
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Is wel een stevig ding hoor dat paneeltje. De fans moeten eigenlijk wel jaarlijks vervangen worden want dan klinken ze alsof er grind als kogellagers in zit. Maar die dingen kosten een keer 2 dollar uit China, en gratis verzonden

Inmiddels zijn ze alle 6 boven de grond en heb ik besloten nooit meer in de weer te gaan met watjes of keukenpapier, want ik zie de meerwaarde er niet van in plus de kans dat je de eerste fragiele wortel beschadigd.

This gallery has 3 photos.
                  Autoflowers 2016

Comment

• Appleton
                    Appleton commented
                    Editing a comment
                    Vind dat ook een zeer goede methode: had een ontkieming van 100%, 15/15 ontkieming van verschillende soorten en zaadbanken, gewoon buiten in de pot

ik krijg kriebels als ik die polyestere folie aka serremateriaal zie , geen fan van die tomaten serres
                  houden veel licht tegen!

Comment

• luhoe
                    luhoe commented
                    Editing a comment
                    Klopt, het heeft zeker ook negatieve aspecten, en begrijpelijk ook dat niet iedereen er fan van is. Een echte fan ben ik ook niet, maar onder de streep wegen voor mij de voordelen op tegen de nadelen. Ik kan de op deze manier de planten redelijk uit het zicht houden terwijl ze toch op de meest zonrijke plaats staan. Ik hoef me geen geen zorgen te maken over regen en dieren. Op het moment dat de temperatuur buiten daalt blijft het achter het plastic een paar graden warmer waardoor de plantjes niet volledig tot stilstand komen. Nadelen zijn inderdaad: wat minder zonlicht, geen natuurlijke frisse bries langs de planten en op het moment dat een plaag of schimmel echt losgaat in zo`n bijna afgesloten ruimte, dan ben je de klos.

dat en toprot

Comment

Alles in de grote potten gaat prima. Waarschijnlijk zullen ze wel wat strekken maar daar doe ik toch weinig aan want ik kan er moeilijk een lamp boven hangen De grond is wat ingeklonken dus nog ruimte zat om straks een paar centimeter op te vullen zodat ze stevig staan. De kleintje potjes gaan nog niet echt (echt niet) en ik zou ook verbaasd zijn als uit die bakjes ineens een groen sprietje boven komt. Maar ze staan nog niet in de weg dus ze hebben nog even. Ik heb ze tot voor een paar dagen in zo`n plastic ontkiembakje gehad van de Action. Maar dat blijkt dus niet echt lekker te werken. Waarschijnlijk te warm en te vochtig gehad.
                    This gallery has 4 photos.
                    Autoflowers 2016

Comment

Ze gaan al prima.. Er is nu veel zon dus ze pakken wat ze pakken kunnen aan de stand van de blaadjes te zien. Qua strekken valt het me mee, en als ze aan de 2e internode zitten doe ik er wel wat grond met een laag kleikorrels bovenop.
                      This gallery has 1 photos.
                      Autoflowers 2016

Comment

Gaat mooi luhoe succes met je afjes.
                        sigpic it is just a flower

Comment

Ze gaan wel hard als ik ze nu vergelijk met een foto van 2 dagen terug

This gallery has 7 photos.
                          Autoflowers 2016

Comment

Bezig...
                          X