Gaat lekker
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Luhoe 2018
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ongeldig View PostWelterusten dakbakkindjes. Ze lopen wel op schema he luhoe.
Hopelijk weer een lekker rokertje voor aankomend jaar.
Ik hoop er ook op dat het lekkere "dampertjes" worden. Roken doe ik niet meer, en door te verdampen, kan ik makkelijk een jaar verder met de (goede) oogst van 5 a 6 auto`s
Ze zijn wel flink aan het strekken met zo`n grijze dag als vandaag, maar dat deden ze vorig jaar ook en toen had ik over de oogst niet heel veel te klagen. Nadeel is wel dat ze waarschijnlijk tot aan de nok gaan komen terwijl dat allemaal een stuk compacter had gekund.
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 2 photos.Last edited by luhoe; 18 June 2018, 19:58.
Comment
-
Ik heb de OG Kush maar de andere kant op gedraaid want die ging helemaal de verkeerde kant op. Cookies lijkt er nog steeds niet veel zin in te hebben. De rest gaat mooi, vooral de jack (rechts van midden) blijft mooi compact.You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 2 photos.
Comment
-
Alles groeit lekker door behalve die cookies. Wat er mis gaat weet ik niet maar het lijkt wel of de ontwikkeling stokt. Er worden blijkbaar nog wel wat voedingsstoffen en vocht opgenomen anders was ie niet meer zo groen geweest, misschien iets mis met de wortelontwikkeling?You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 2 photos.
Comment
-
Veel meer zon kunnen ze niet krijgen dan op de plek waar ze nu staan. Alleen ze staan redelijk zichtbaar dus moet er wel een folietje tussen, anders kan ik ze net zo goed meteen inleveren bij de wijkagent of een buurtbewoner die wel wat gratis grammen wil. Daarnaast heb ik er zo amper omkijken naar, af en toe wat water, later wat voeding, en voor de rest laat het maar stormen , hagelen, regenen. Ook al wordt het 40 graden, hoe meer zon, hoe meer lucht er door de bak stroomt. Maar ik begrijp dat niet iedereen folie-fan is, en dat is ook prima
- Likes 1
Comment
-
-1
Dat was de NL. Zonde want dat was het duurste zaadje Maar gelukkig is het nog maar net juli dus ik bestel er gauw 2 bij. Die cookies gaat er ook uit want die doet echt helemaal niets meer en staat nu al anderhalve week stil.
De oorzaak van de knak was dat de klep van de bak was open gewaaid, en er stond wel behoorlijk wat wind. Ik maak ook schuifjes aan de voorkant zodat openwaaien niet meer kan voorkomen.
Iemand nog suggesties voor de vervanging in plaats van de girl scout cookies?You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.
Comment
-
Met een beetje geluk groeit hij horizontaal verder luhoe, de NL. Zolang de bast niet rondom beschadigd is, is dat best mogelijk.
Mooi dat je direct een oplossing voor de oorzaak gaat fixen.
Suggesties voor vervanging, ik ben helemaal fan van de Pineapple Chunk. Maar dat is allemaal toch erg persoonlijk. Succes met kiezen en het vervolg.
-
Comment