Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kippenstront + konijnenschijt = kilo-knallers?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Ik hoop dat er nog iets te redden is...

Comment

DE GROTE GROENE DOOD

IMG_20180922_191350892.jpg

IMG_20180922_191438339.jpg

IMG_20180922_191458650.jpg

IMG_20180922_191547154.jpg

IMG_20180922_191428347.jpg

IMG_20180922_191607886.jpg

IMG_20180922_191617690.jpg

IMG_20180922_191357448.jpg

IMG_20180922_191521997.jpg

IMG_20180922_191559442.jpg

IMG_20180922_191626744.jpg

IMG_20180922_191707231.jpg

IMG_20180922_191718819.jpg

IMG_20180922_191640868.jpg

IMG_20180922_191733400.jpg

IMG_20180922_191800966.jpg

IMG_20180922_191825852.jpg

IMG_20180922_191815016.jpg

IMG_20180922_191909112.jpg

Bij daglicht.
      Ik heb het gewoon zo achter gelaten. Dikke doei! Ik heb er geen zin an. Ik had toch gezegd dat het niet voor de opbrengst was enzo. Dus het kan met totaal niks schelen.
      Helemaal niks, nada noppes, niente, zilch, zero, nullll! Ik heb er zwaar de konijnenschijt aan. En dat jullie allemaal de pistels mogen krijgen.
      Gelukkig heb ik nog wat plantjes staan in mijn eigen tuin die ik super lilluk vin. Die zijn voor een volgende keer.
      Ja sorry voor de toon, ik weet het. Ik had beter gewoon mijn mond kunnen houden maar nu is het te laat. Misschien dat ik morgen nog een reddingspoging onderneem als ik er weer IETS in zie in plaats van NIETS.
      Wij zijn HYPOCRIET! Had ik al gezegd dat jullie allemaal de pistels kunnen krijgen?
      Succes ermee en tot ziens in mijn eigen tuin waar de planten nog net het hoofd overeind kunnen houden onder mijn gescheld (en de regen en wind).

Dank voor de reacties. Ik lees ze net zo lang tot ze binnenkomen. Dat duurt nog wel even.

Ok, genoeg gezeikt. Ik hoef me dus minder druk te maken over planten in een ander land.
      Ik heb straks lekker minder oogstwerk. En de toppen die overblijven, die zijn nu gewoon op oog, knie en voethoogte. Ongeveer. Superhendeg.

Konijnenvlees is gezond & ik kan hard meppen.

Comment

• Ess
        Ess commented
        Editing a comment
        Ik ben er helemaal stil van.

• Stemma
        Stemma commented
        Editing a comment
        Wat een verwoesting
        (de treurigheid druipt van je, overigens mooie, foto's. Ze geven een goede impressie van de ontreddering die je bij het aanschouwen van dit natuurgeweld moet hebben overvallen.

Afsnijden wat afgebroken is en de rest verder laten doen. Binnen 2 weken eens controleren op rot en mss ben je nog aangenaam verrast
      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...oor-2017/page9

Comment

• Ongeldig
        Ongeldig commented
        Editing a comment
        Ik zal er morgen nog eens heengaan. Als het goed is past het weer dan bij mijn bui. Dus dat word zwoegen in het natte groen. Ik begin er bijna zin an te krijgen.

• Cleargreen
        Cleargreen commented
        Editing a comment
        Zie het van de positieve kant, de konijnen hebben een hoop groens te eten en wat zullen die zelf dan ook lekker smaken xD

• kweki
        kweki commented
        Editing a comment
        heel veel succes ongeldig

Hollymolly dat lijkt wel een oorlogs veld daar moord en dood slag , ik snap dat je meteen weg ben gegaan zou ik ook doen
      Nu zie je eigenlijk pas hoe groot ze was ohooooooooooooooooooo Ik kreeg net de pistels heerlijk gevoel tot aan mn schaam...
      Zwijg bella tis een drama die vrouw der wereld is in gestord.
      Pak al dat dodelijke groen mee voer het aan Nijnkonijn en eet dan Nijnkonijn op had ze maar geen Nijn moeten worden
      Nu je dit grote verdriet mee maak moet je wel de winter hier door brengen met MIJ gaan we samen keer stoned chatten op de chat en lachen over deze bomen die zijn gaan zwemmen en probeerde te over leven als water planten.

vergeet niet Cannabis is bere sterk dus ruk ze er niet met wortel en al er uit knippen toppen en ze leef gewoon doos schatje
      God was never on your side..

Comment

• Ongeldig
        Ongeldig commented
        Editing a comment
        Deze winter samen op zoek naar kerstballen Bell.

Wat een slachtveld

Maar geef niet op, dat kan altijd nog.
      Lets not criticize but legalize

Comment

Eigenlijk best een luxe; de restanten worden gevoed door een wortelstelsel van een reus! Daarom is het soms wel handig om die benen niet te scheren. Dat heb ik dit jaar wel eens gedaan..
        Ook hier staat de boel onder een sterke hoek opeens trouwens. Mijn doorloop is weer dicht.

Erg mooie foto's, maar ik kan de pijn heel goed begrijpen.
        Ik zou de afgebroken delen in de vijver zetten. Die blijft langer en stabieler warm dan de buitenlucht, en misschien is het net genoeg waterdruk om een soort bloemen-in-een-vaas idee te krijgen. Gewittetnie!

Hoge bomen vangen veel wind, kop boven het maaiveld, datsoort spul. Gossie. Volgend jaar doe jij LST of een scrog, goed voor de gewrichten. Ook makkelijk, ik stel me even een gigantische hondenbench voor; alles wat buiten het hekwerkje komt, is voor de konijnen. Autoflowers? Meh, autosnoei.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

• Ongeldig
          Ongeldig commented
          Editing a comment
          Als ik het goed begrijp heb je er een nieuwe doorloop voor terug gekregen. In plaats van achterlangs kun je er nu van zijwaarts langs.
          Ben je het afgelopen jaar tegen een berg opgehold met een tweewieler?
          Got a Q, maybe you got an A. Als je naar die breuk kijkt op de foto's hierboven, dan zie je aan de ene zijde dat de vezels allemaal op hetzelfde punt zijn afgebroken. Ik zou verwachten dat het er veel karteliger uit ziet, zoals de rest van de breuk. Het lijkt bijna alsof ik er per ongeluk een mes horizontaal in heb gezet. Dat heb ik natuurlijk niet gedaan. Dat zou zelf-sabotage zijn van een categorie die ver boven mijn bereik ligt. Heb jij hier een verklaring voor waarom de breuk er zo uitziet? Nu we het er over hebben, die verticale breuk in de bamboe, die lijkt haast geplet door de krachten. Ziet er heel anders uit. Komt dat doordat bamboe hol is?

• LR2
          LR2 commented
          Editing a comment
          De kracht (of zwakte) van de node! Daar groeien vezels alle kanten op, ook horizontaal. Dat gebeurt in de bamboe ook, maar die is in dit geval net gespleten/broken op de inter-node. Bamboe is holler, en de vezels zijn houtiger. De nodes van bamboe zijn dan weer minder divers en bevatten meer verticale vezels waardoor die plaatsen minder snel als breekpunt dienen. De druk bij de wietplant kwam ook op de internode, maar omdat de node het zwakte punt is, is het daar losgeschoten met een nette snede die precies gelijk loopt met de node.

• Ongeldig
          Ongeldig commented
          Editing a comment
          Nu je het zegt, die breuk begint precies boven de node. De foto's leveren het bewijs.
          Ik zou het liever op een minder harde manier geleerd hebben. Dank voor het antwoord.

Balen Ongeldig!!! Ik zou idd snoeien en redden wat er te redden valt.
        Voor olie zou ik met wat cbd en thc al tevreden zijn, maar als rookwaar komt het is preciezer denk ik.
        Van mij krijg je veel succes toegewenst!

Comment

Krijg nou tieten!
          Oh wacht, die heb ik al. Dat geeft wat troost en comfort, jammer dat ik mijn hoofd niet op mijn eigen borsten kan leggen. Zo'n lange nek heb ik niet. Maar ik kan ze wel even vasthouden.
          Wie heeft er borsten te leen? Het liefst meer als twee handen vol.
          Genoeg.

IMG_20180923_130430049.jpg
          Die vijverwiet was twee keer zo zwaar als dat ik ben. Eruit takelen, niet gelukt. Dan maar in parten.

IMG_20180923_134432077.jpg

Gered wat er te redden viel. Soort van. Wiet redden dat is niks voor mij. Dat is slecht voor mijn gemoedstoestand.
          Dak terug op mijn schuur geknald, dat kan er weer 72 jaar tegen aan, net als het vorige dak.

Ik ruik naar natte, gebroken, verdronken en vertrapte wiet.
          Zullen we er nog achter komen of ze even monsterachtige toppen aanmaakt als dat haar blad groot was, haar stam dik en de top hoog? Dag 4meter80.

IMG_20180923_135842513.jpg IMG_20180923_135827168.jpg

IMG_20180923_135904919.jpg

Ik had er graag een (de gestutte) in haar totaliteit de bloei zien voltooien. Dat zou het project voltooien in mijn hoofd.
          Ik wist van tevoren dat ik ze (beter) had moeten verzekeren. Ze waren te groot om zonder ondersteuning de herfst in te gaan. Ze hebben het lang volgehouden.

Nu zijn ze gebroken en ik reageer als een peuter die haar zin niet krijgt.
          Gedecimeerd tot het Land van Nooit.
          Deze planten waren voor 50% Pineapple Chunks. Ik was er trots op. Jullie weten hoe ik mijn hart verpand heb aan de Ananas Stukken.
          Onze relatie, was aan de beterende hand.

Wat staat er nu nog daar? Tel je wiet.
          - Een appelboomwietplant die niet genoeg licht krijgt en daarom een kronkelende spriet is. Met wat afgebroken takken in het licht die ik hoop af te bloeien.

IMG_20180923_140001258.jpg IMG_20180923_140008535.jpg

- Eentje die halverwege geknakt is en waarvan de takken als een treurwilg afhangen.

IMG_20180923_135928376.jpg

- Eentje die onderaan geknakt is en die ik van een spalk heb voorzien waar ze niks mee zal kunnen. Die zal wel gewoon afsterven boven de knak. Lijkt het nog ergens op?

IMG_20180923_135922977.jpg

Ik ga niks opbinden, misschien snoeien van afhangende takken om het luchtiger te maken.
          Mijn insteek voor het Wonderland project was om de planten hun gang te laten gaan. Niet toppen, niet (verder) vast binden, de natuur haar gang laten gaan. Dat is gelukt.
          Ik kan er volgend jaar opnieuw mee spelen. In een nieuw Wonderland. Dit doe ik mijn lief moedertje niet weer aan, ze waren te groot voor haar vermogen. Er is iemand blij met de huidige stand.

De vijver zat vol met olie-achtige aanslag toen ik de toppen eruit sopte. Ik heb ze er staande in geprobeerd terug te plaatsen maar door het gewicht zonk het direct. Doorweekt.

Volgende keer een scheur in de Power Plant, het opbinden van deze en de Caramel. Misschien een afdak...
          Rupsen op Henne P.

IMG_20180923_134440490.jpg

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

WARNING GRAPHIC - konijnen kill details voor Cleargreen (en andere nieuwsgierigen).

Cleargreen had gevraagd waarom ik er 4,5 uur over doe om 4 konijnen te ontjassen. Ik beantwoord die vraag hier zodat ik niet iemand anders zijn verslag loop te bevuilen met mijn konijnenbloed. Dit is het slot aan de update van vandaag, als je niet meer hoeft te weten KLIK weg van hier!

Als je om de een of andere reden gefascineerd bent, tsja, lees dan verder.

Er komt best veel bij kijken omdat ik weinig wil verspillen. Het is een optelsom van handelingen die het geheel bewerkelijk maakt.
          Het zou sneller kunnen als ik het hoofd en de vacht niet zou gebruiken. En het niet in stukjes zou snijden.

Als het nog niet gedetailleerd genoeg is;
          Voorbereiden werkomgeving, klaarzetten benodigdheden, messen slijpen.
          1. het doden, (broom stick dispatch method) en leegbloeden.
          2. ophangen
          3. Villen en niet in je eigen vingers of het vlees snijden
          4. koppie scheiden van de vacht, de hersenen, wangen, tong en ogen en door Opa
          5. (geslachts)organen en ingewanden eruit halen zonder het vlees te besmeuren, ook de anus en de strot.
          6. pootjes breken en verwijderen, nu is het konijn vanzelf van de lusjes af
          7. grondig wassen zodat alle haren eraf komen die tijdens het villen aan het vetweefsel blijven plakken
          8. 24 uur besterven in (zout) water op max 7 graden C.
          9. de haren van de oren afbranden en invriezen voor de hond
          10. de vacht preparen voor latere bewerking
          11. desgewenst het konijn in stukjes snijden

Comment

• Ongeldig
            Ongeldig commented
            Editing a comment
            Cleargreen Blijven die cavia's goed stil zitten? Ik zou met een konijn bang zijn dat ik mis schiet omdat die beesten zo schattig rond hoppen.
            Ik zal die youtuber vanavond eens opzoeken. Om te zien hoe en wat hij doet.

• Cleargreen
            Cleargreen commented
            Editing a comment
            Omdat de cavia's niet erg groot zijn kan ik m met een hand vasthouden, ik leg hem op zijn rug en schiet dan van onderen de schedel in, luchtdrukpistolen zijn niet sterk genoeg om echt door de schedel te schieten maar vanaf onderen gaat het prima, voor konijnen is het wellicht te zwak.
            De Ballista bolt gun is een mooi ding maar best prijzig voor wat het is.
            A short video demonstrating operation and proper dispatch of a meat rabbit with The Ballista Captive Bolt Gun. http://www.bunnyrancher.com/store/p42/The_Ball...

• Ongeldig
            Ongeldig commented
            Editing a comment
            Cleargreen Dat ding ken ik wel ja. Vind het te duur voor wat het kan. Voordeel is dat er geen beschadiging op treed rond de nek bij deze methode. In Nederland is de Ballista verplicht bij de slacht. Ik heb nog een 'rabbit wringer' gemaakt. Maar doe mij maar gewoon een (bezem)steel.

hoe gaat ie?
          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...oor-2017/page9

Comment

• Ongeldig
            Ongeldig commented
            Editing a comment
            Mijn tantrum is afgezwakt. Ik kan weer normaal praten zonder tussendoor AAAAAARGHHH te krijsen

• Thedoctor
            Thedoctor commented
            Editing a comment
            Whahaha

Je mag mijn tietjes wel ff vasthouden

heb die tegenwoordig ook Haha
          2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
          2016 - Greyvol's buitenkweek
          2017 - Santa Maria van Space Cees

Comment

• Ongeldig
            Ongeldig commented
            Editing a comment
            Suikertietjes . Heb je ze al namen gegeven?

ja en je mag die van mij ook wel even vast houden hooooooooooooooooooor Kak ik ga niks lezen of kijken vandie moord slachtpartij
          God was never on your side..

Comment

• Ongeldig
            Ongeldig commented
            Editing a comment
            Das lief van je Bell, mag ik ook mijn hoofd er even op laten rusten terwijl ik ze vast hou? Ik zal voorzichtig zijn.

Ja die waarschuwing is speciaal voor jouw Bell, anders moet Q er weer bijkomen om de boel te sussen of de tissues. Dat hoeft niet, wij hebben het gewoon lekker over marshmellows, vuurtjes en borsten die net zo zacht en wit zijn als marshmellows.

Het is zuur,zo een gebroken dame... Maar...

Bekijk het van de zonnige kant.
          Je hebt nog genoeg planten over.
          Je hebt weer een stuk meer licht in huis of in de tuin.
          Je hebt weer voldoende beweging gehad.
          Je hebt nu weer meer ervaring opgebouwd.

Ik snap dat je haar het eeuwige leven wilt geven,maar soms gaat dat niet.

Niet treuren,keep on smiling madame.

Comment

• Ongeldig
            Ongeldig commented
            Editing a comment
            Mijn mamski is er blij mee.
            De kippen en konijnen hebben een feestmaal gehad.
            Ik heb alles van me af kunnen spoelen in de regen.
            Er is inderdaad nog meer dan genoeg over. Een plant is voldoende, al de rest is overvloed.
            Dank voor je vriendelijke bericht Franco! Waar staat er op jouw profielplaatje? Het doet me altijd denken aan een schilderij dat The Giant heet van Fransisco de Goya.

• Ess
            Ess commented
            Editing a comment
            Heerlijk opbeurend Franco. Positive vibes.

Als ik met mijn bericht iemand een kleine glimlach voor eventjes kan bezorgen,dan zal ik dat zeker doen.

Ooit wel eens gelezen dat boosheid het menselijk immuunsysteem negatief kan aantasten,terwijl lachen juist ons systeem een soort ''boost'' geeft.
          Als ik lach dan voel ik mijzelf prettig,ik denk wij allemaal wel.

Het klinkt raar,maar boosheid,verdriet,negatieve vibes kunnen wij inderdaad afspoelen zeggen ''ze''

Mijn profielplaatje is Shiva de ''ganjagod'' die ik denk wat kruiden aan het roken is.
          Volgens mij komt deze god uit het Hindoeisme.
          Ik heb er verder helemaal niks mee,vond het wel een geinig plaatje.
          Het had natuurlijk veel interessanter geweest al zou ik zeggen van : Ja,dat is een foto van dat schilderij wat je benoemt,maar dat is helaas niet zo.. Sorry.

Dus... ik stuur wat positieve vibes jou kant op voor een kleine glimlach.

Fijne avond Dame.

Ps: ik heb het schilderij even opgezocht.
          Ik zie een naakte man!
          Nee! ik hou niet van naakte mannen!

Hahah

PS: dit had een comment moeten zijn,sorry
          Last edited by Franco; 25 September 2018, 20:08. Reden: comment

Comment

• Ongeldig
            Ongeldig commented
            Editing a comment
            Nee joh, het is nog net wat interessanter nu het iets anders is. Ik wou opscheppen met mijn kunstkennis.
            Lachen is inderdaad goed voor een mens. Je kan je hersenen ook voor de gek houden door expres een dikke glimlach op te zetten. Je gaat je vanzelf ook echt een beetje vrolijk voelen. Ik kan er van genieten als ik ergens oncontroleerbaar hard om moet lachen. Dan lach ik nog eens extra om mijn eigen reactie.
            Goede avond Franco.

Als ik nu een update doe dan kan ik hierna weer minimaal een week vrij nemen van updaten.
          Na die vergane glorie in het Land van Ooit beginnen de dames in eigen tuin er steeds aantrekkelijker uit te zien. Ik hoop dat de loslopende aap die in mijn bomen heeft gehangen weg blijft van de struiken hier.

Een scheur in de Power Plant had ik jullie beloofd. Denk dat ik geluk heb dat ik deze eerder al vastgebonden had aan de Magnolia.
          Het kon niet verder scheuren en afbuigen. Ze hing in de touwen.
          aansteller.jpg

Henne P. is nog niet rijp.
          Henne P..jpg

Henne P's aangevroten stammetje (bruin rot plekje) en afgeknipte scheenbeen-node.
          HP.jpg

Hier zitten ik en belladonnamarshmellows te vreten.
          IMG_20180918_164747055.jpg

Zo ziet grauwe schimmel op de stam eruit (oorzaak beschadiging). Links Pineapple Chunk, recht Big Devil AF
          Botrytis op stam beschadiging.jpg
          Big Devil, volledig geoogst. Pineapple Chunk, voor nu heb ik het laten zitten. Het lot tarten.

Een kijkje in het kruis van Caramel. Iets te nat. Even laten drogen aan de lucht voordat ik het weer afdicht.
          Caramel.jpg

Gadverrrdamme
          IMG_20180921_102609574.jpg

Expres mijn bebloede oude skateschoen weggeknipt, sommige mensen onthouden die shit.
          IMG_20180921_102708196.jpg
          Deze leg te drogu.

IMG_20180921_102738848.jpg

AutoXtreme en BiksBunny. Ze is bejaard. Die heeft hier haar derde leven mogen slijten. En nu is ze op.
          Ik denk dat ik een hondenluikje ga maken in mijn achterdeur voor DikkeBips. En dat ik er dan een huis-en-tuin-konijn van maak. Mits ze binnen zindelijk wil zijn. Op de bank met Biks.
          Beest is socialer als mijn poes. Voor het vlees is ze te oud en ik ben eraan gehecht.
          AutoXtreme.jpg
          Die Auto, die wordt flink geel he.

Henne P. d'n hasjplant.
          IMG_20180925_150907043.jpg

Eerst lading van hasjplant droog, terwijl ze pas over een week of twee oogstrijp is...
          Sjemie, die rupsen met hun rot en die verkleurde calyxen gevuld met donkerbruin zaad. Ze schimmelt te vroeg weg.
          En dan heeft ze ook nog van die compacte toppen.
          IMG_20180925_175918821.jpg

IMG_20180925_160927339.jpg

IMG_20180925_162317243.jpg
          Ziet eruit als? Beschimmelde poep? Een rottende rups? Wie het weet mag het zeggen.

De oplettende lezers die zal gezien hebben dat ik claimde witte vlieg te hebben.
          kwv.jpg
          (bovenstaande is Henne P.)

En dat ik bijna 10L neem olie oplossing, met groene zeep als emulgator, onder en boven de fems heb verneveld.
          Ja, ik heb wel wat, oke erg veel, witte vlieg (in de moestuin). Ja, soms vliegt er eentje per ongeluk tegen een top aan en dan blijft die plakken aan de trichomen waardoor ik ze kan fotograferen.
          Maar nee, ze zitten niet op de wietplanten hier. Ik zag opvliegende cicade aan voor witte vlieg.
          sĭ-kāˈdə.jpg
          Cicade dus.

Pineapple Chunk
          PC1.jpg

PeeSee.jpg
          "Ongeldig? Wat doe je? Ruim op. Vieze schijtzooi."

Rupsen en hun poep. Henne P. doet overal aan mee. Wacht nee, geen meeldauw.
          spur.jpg

venus.jpg

"Zijn we er al bijna?"
          Nog maar een paar. Echt waar.

Power Plant in hangende toestand.
          IMG_20180924_181207190.jpg

IMG_20180924_182911865.jpg
          Vanaf de zijkant de bovenkant kunnen bekijken, luxe.

IMG_20180924_182846642.jpg
          Iets te bossig uitgevallen, dat krijg je van toppen en fimmen en toppen en fimmen.

Terug rechtop gezet
          IMG_20180924_184936369.jpg

De stam van de Caramel 1mtr boven de verholpen beknelling krijgt sindsdien steeds meer knobbels. Voelt best aangenaam zo'n hobbelende stam.
          IMG_20180924_191240220.jpg

IMG_20180924_184502735.jpg

IMG_20180925_142955802.jpg

IMG_20180924_184848197.jpg

IMG_20180924_184855511.jpg

IMG_20180925_143331402.jpg

Ess Manilla touw, nooit geweten dat het een naam had. Ik ken het wel. Daar bouwde ik vroeger vlotten mee. Als het nat werd zaten de knopen steviger!
          Zou die apenvuist ook te combineren zijn met een konijnenpootje of staartje? Je weet wel, twee-in-een, sleutelhanger.

Wat betreft Jackie en de meeldauw, tsja, nu ben ik betrapt he. Dank voor je zorgen m.b.t. mijn gezondheid.
          Ik kan er een draai aan geven; alles waar de schimmel zichtbaar op aanwezig was is niet gedroogd maar weg gegooid. Van Jackie is uiteindelijk 1/4 van de opbrengst op de gemeentewerf belandt. Hier geldt de regel; bij twijfel weg ermee. Door die meeldauw is Jack te vroeg geoogst.
          Ik zal het nog erger maken, ik heb Jackie's blad (niet de toppen) behandeld met zwavel. Toen was het voor even onder controle maar kwam na twee weken weer terug. Op het blad. En helemaal aan het einde ook op de restant topjes die ik erin had laten zitten.
          Zwavel, dat werkt niet op de lange termijn en is schadelijk om te roken. Ik denk dat ik het alleen nog in een test opstelling wil gebruiken maar niet opnieuw als correctieve actie.
          Tsja het is dus een beetje een hypocriet verhaal Laat ik eindigen met, meeldauw niet roken, zwavel niet roken
          Thanks voor je comments.
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 9 photos.

Comment

• Ess
            Ess commented
            Editing a comment
            Wat een zalige update weer. Volgens mij heb je een heerlijke dag achter de rug. Je liefde voor de natuur spat er weer van af. Je zou dit verslag ook in boekvorm kunnen omzetten en dan als analoog clubblad kunnen aanbieden, in samenwerking met jointjedraaien.nl Gezellig zo'n verslag ouderwets op tafel, op de bank, waar je maar wil. Altijd maar naar dat scherm turen is slecht voor de ogen. Als straks de oogst binnen is en ik langzaam over ga in een forum winterslaap, ga ik in m'n warme holletje je verslag nog eens lekker door van a tot z.

Die piepkleine naaktslakjes lijken wel op die Haribo winegums.
            Last edited by Ess; 26 September 2018, 20:43.

• Ongeldig
            Ongeldig commented
            Editing a comment
            Ess thanks. Je bent altijd welkom terug hier. Weet niet of ik hier in de winter zelf rondloop maar wiet weet komen we elkaar nog eens tegen als we aan de warme winterthee zitten.
            Haribo'tjes zijn schattig he, mijn zusjes embryo ziet er precies zo uit!

Mooie update weer, altijd prettig om te kijken/lezen..
          2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
          2016 - Greyvol's buitenkweek
          2017 - Santa Maria van Space Cees

Comment

Bezig...
          X