Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kippenstront + konijnenschijt = kilo-knallers?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Dat konijn gaat de pan in . De moordenaar
    God was never on your side..

Comment

• Ongeldig
      Ongeldig commented
      Editing a comment
      Wat zeg je nou Bella? Dat is echt mega zielig!
      Vanmorgen was de lul alweer ontsnapt. Zodra ik een nieuwe ballenjongen heb gaat hij inderdaad de pan in.

Misschien krijg je door de ultra high stress techniek van broer konijn straks wel een mega opbrengst van de pineapple

Comment

LR2http%3A%2F%2Fwww.ugaoo.com%2Fknowledge-center%2Fwp-content%2Fuploads%2F2017%2F01%2FGrafting-method1.jpg
      Deze techniek, alleen deed ik het met een plastic zakje en een elastiekje, en van die witte tape die je tussen pvc leidingen gebruikt om ze luchtdicht te maken. En toen onder 16,5 uur licht, maar da's buiten ondertussen al het geval geloof ik.

Comment

• Ongeldig
        Ongeldig commented
        Editing a comment
        Tof BYP, hier kan ik wat mee.
        Al denk ik dat de PC het begeeft. Heb het druk gehad en er niet meer naar omgekeken. Dat stokje met lob blaadjes zal wel uitgedroogd zijn ondertussen.

Anders is er altijd nog epibrassinolide; spuit daar een milligram van over je planten, en je krijgt een struik vanaf de grond omhoog.

De slapende ogen in lobblaadjes zijn inderdaad aanwezig. Die kunnen activeren, maar dan moet er een restant energie zijn.. Als de lobblaadjes nog niet leeggetrokken zijn, dan betekent dat dat de plant zijn energievoorziening nog niet zelf in orde heeft. De kans dat die ogen dan ontluiken is redelijk klein.
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Pruimluis, niet te verwarren met de schaamluis.
        IMG_20180526_161659858.jpg

Mijn hart is verdord.
        IMG_20180603_132106277.jpg
        Een jaar zonder Pineapple Chunk is mij niks waard dus ik ben nieuw zaad aan het ontkiemen.

Knipafval na het droogijs-hasj maken in een kilo ge-clarificeerde? geklaarde? ongezouten roomboter gekwakt. Te veel volume, beetje water toegevoegd tot het een pap werd.
        Alles au-bain-marie, kleinste gaspit voor een halve dag en een hele nacht laten pruttelen. Zeker lang genoeg. Rook naar dille-boter-brouwsel, of misschien een beetje pesto-achtig.
        Dus het stonk niet.
        Af laten koelen tot het handwarm is (daar had ik het geduld niet voor, opscheppen met vuurvaste handen). Gezeefd. In de koelkast verder af laten koelen.
        Volgende dag:

IMG_20180529_125921774.jpg

IMG_20180529_130242304.jpg

IMG_20180529_131628285.jpg

Dit zou ik weer om kunnen smelten tot een vlak geheel, maar mijn oog vind het prima zo.
        Ik heb er mijn vingers bij afgelikt, na het zeven. Dat was vroeg in de ochtend van een zaterdag. Die avond gaven mijn zus en schoonbroer hun trouwfeest.
        Ik ben een dutje gaan doen, want ik kreeg er heerlijke lome slaap van na een aantal uur. Om tien uur in de avond gaat mijn telefoon. Het zijn mijn ouders om te vragen waar ik toch blijf.

Dus, de boter werkt, en op een boterham met kaas vind ik het ook prima te eten.
        Krijgt er wel echt trek van, een aantal uur na inname. En het lichaam en hoofd komen helemaal tot rust.
        Ik ben een zeer tevreden voorstander van knipafval netjes sorteren, bewaren en opsparen. Droogijs, en ongezouten roomboter met THC erin opgelost.
        Greyvol - tag werkt niet. Bedankt voor je tips en tricks!

Groene, wel groeiende planten? Die zijn voor een volgend keer.

Attached Files
        Last edited by Ongeldig; 3 June 2018, 14:00. Reden: Oh mooi, de tag werkt wel.
        Konijnenvlees is gezond & ik kan hard meppen.

Comment

• BackYardPlant
          BackYardPlant commented
          Editing a comment
          wat zonde van de pineapple

wat een vervelende luizen zijn dat zeg!

snel wat aan doen lijkt mij?

ik zit al een weekje er aan te denken weer eens wat boter te maken..
          Krijg hiervan toch wel jeuk...

Arme pineapple

Comment

• Ongeldig
          Ongeldig commented
          Editing a comment
          Mijn hart heb ik met veel pijn uit getrokken. Arme ikke.
          Op naar reserve-liefde.

Hehehe een pruim vol luis, die moet je scheren.

God, Ongeldig. Hoe krijg je 't voor elkaar om nog chaggrijnig te zijn als je overal zo'n lolletje van maakt.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

• Ongeldig
          Ongeldig commented
          Editing a comment
          Dan blijft er geen pruim over

Lekker hoor

Comment

• Ongeldig
          Ongeldig commented
          Editing a comment
          Kom jij eten Bella? Ik heb lekkere kruidenboter.

ook last van bladluis hier, op meerdere planten en struiken.
        van de week 100 larven van lieveheersbeestjes besteld. hopen dat 't werkt

Comment

• Ongeldig
          Ongeldig commented
          Editing a comment
          Worden ze bij jou ook gemolken door de mieren? De pruim heeft (nog) geen mieren wat toch wel helpt. Bij de rozen voorkom ik eerst de mieren. Hier is het een beetje leef en laat leven, de tuin hoeft niet volledig luisvrij te zijn van mij. Zolang mijn wiet geen luis heeft, de bloemetjes mooi bloeien en mijn sla onaangetast blijft vind ik het wel prima. De pruim heeft ieder jaar luis. Das een afleid techniek voor de wiet.
          Weinig lieveheersbeestjes nog hier in de tuin. Wel vaak over gelezen maar nooit zelf uitgezet. Hoop voor jou dat ze die luizen flink aanpakken!

Leef je nog en heb je kuikentjes of baby konijn gewoon iets van baby achtig leuk of zit je meer in de Moord en dood slag.
        ik verveel me een beetje geloof ik mn plantjes groeien kei langzaam of ik wel te snel kan ook. mijn onkruid groei wel hel hard

Comment

• Ongeldig
          Ongeldig commented
          Editing a comment
          Ja wietplanten groeien zo sloom!
          Goed onkruid wieden hei Bell anders overwoekerd dat onkruid straks de rest. Iedere ochtend van dat vochtige onkruid met van die slijmerige slakken ertussen. Weer tien centimeter ochtendgroei. Lekker voor de knijnen.
          De kuikens zijn ondertussen gewoon halfwassen kiepkes. Volgende week krijgen de hanen voor de laatste keer hun lievelingseten. Laat ik mijn paps langs komen en dan gaan ik (we) die haantjes wassen. De nijnen groeien deze week net zo langzaam als de aangekochte wietzaadjes. De surprise eieren vliegen de lucht in met hun kruinen. Ik denk dat het allemaal twijfelaars zijn als het op geslacht aankomt. Die groeien extra hard zodat ze straks lekker boven alle vrouwtjes uittorenen met hun stuifmeel bananen. Wonderland is nu het centrum voor genderdysforie.

Zal de volgende keer wel wat foto'tjes van de haantjes en de bupsjes erbij plakken.
          Verveel je je nog steeds?

Yup nog steeds erg he

Comment

• Ongeldig
          Ongeldig commented
          Editing a comment
          Wil je een boek lenen? Of kom je even chatten met mij?
          Voor alles een eerste keer he.

Ik chat als of mijn leven er van af hang

Comment

Foto-sessie.
          Van de zeven surprise eieren. Mee op reis naar arme-grond in Wonderland. Het centrum voor genderdysforie.

Eerst even chillen in de regen met mijn graszaad etende maat.
          IMG_20180607_194823944.jpg

Een aparte beleving wanneer zo'n vogel je op 30 cm afstand blijft volgen nadat je vriendschap met hem hebt gesloten tijdens het chillen.
          Die verwarde kop van die mijn hond toen trok was onbetaalbaar. Het is ook best wel zielig als je achter een vreemde eend aan moet lopen.

IMG_20180607_195031779.jpg

Na wat omzeilingen (om die eend af te schudden) zijn we inmiddels aangekomen bij de Hermans en Hermelientjes in Wonderland. Waar vier wietplanten staan.

Tweemaal een plant in de volle grond met daarop 10L niet gecomposteerde konijnen-drop.

IMG_20180607_191700730.jpg

IMG_20180607_191737445.jpg

Mooie grote bladeren hei.

Tweemaal in de volle, arme grond. Eerste verschijnselen van voedingstekort te zien in de onderste lichter gekleurde bladen. Ten opzichte van de keutel kontjes.

IMG_20180607_191728242.jpg

IMG_20180607_191808181.jpg

Goed geteld, vier van de zeven surprise-eieren.
          Terug naar mijn eigen tuin. We nemen nu de rechtstreekse route (die ook 10 keer korter is) want ik heb geen zin om die eend weer te moeten afschudden.

In mijn eigen tuin waar Doodswens het leven staat te verkondigen. Foto's blijven toch een tweedimensionaal plaatje en dat is in deze wel jammer.

IMG_20180607_203403845.jpg IMG_20180607_203507821_HDR.jpg IMG_20180607_203423678.jpg IMG_20180607_203452847.jpg

En dan hebben we nog het surprise ei met Hindu Kush AF genetica. Waar blijkbaar geen auto-flower gen in aanwezig is. Anders was het wel in bloei gegaan.
          Deze heb ik gisteren een definitief uitgroei plekje gegeven en heet vanaf nu Henne P. De pot was helemaal volgegroeid met wortels en Henne kreeg symptomen van voedingstekort.
          Ik ga ze niet onder een 12/12 lichtschema zetten. Want daar heb ik geen zin in of plek voor.

Henne P. verplant en getopt, (en de die top in stekpoeder gezet in een vaasje regenwater)
          IMG_20180607_203532585.jpg

De braadhaantjes. Angry birds, zo zien ze eruit met die lellen.
          IMG_20180607_203248435.jpg

De dropfabriek
          IMG_20180607_203344644.jpg

@LR2 neem-olie is niet altijd geschikt bij de dieren want het werkt ook als anti-conceptie.
          De stoflongen van de D.E. duren dermate lang om te ontwikkelen, die lengte van leven hebben de konijnen en de kippen hier niet.

En waar is nummer zeven dan he? Je had er toch zeven?
          - Goed opgelet, ik ben blij met zulke alerte lezers. Dat verdient een aai-over-de-bol en een kneep-in-de-toet.
          Nummer zeven puberde mij teveel en daar had ik een crisis mee gemaakt. Dus die heeft nu een voogd en is verdwenen naar een crisisopvang. Met alle risico's van dien. Fout milieu, foute leiding, foute groepsgenoten.
          Attached Files
          Konijnenvlees is gezond & ik kan hard meppen.

Comment

• Stemma
            Stemma commented
            Editing a comment
            Wat een vingers op foto 3!

Geen pineapple meer? Valt me tegen van jou

die surprise eieren doen het goed. Hoop dat er iets mooi uit komt!
          Had je geen autoflowers meer?
          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...oor-2017/page9

Comment

• Ongeldig
            Ongeldig commented
            Editing a comment
            Oh jawel, in mijn volgende update zal ik de aangekochte zaden tentoonstellen.
            Gefeminiseerd een PowerPlant, Caramel, tweede kans Pineapple Chunk.
            Auto-flowers Jack Herer en Big Devil. Blue, NYC, Anubis.
            En ik ga ook nog spelen met mij gewonnen forumlotto-prijs gesponsord door de 420 shop.
            Thanks, ze doen het inderdaad erg goed qua groei.

Die Henne P das een linke dat kan wel eens een boom wOrden stiekem en dat klein lief rood konijntje outfits zo schattig lief poepertje

Comment

Bezig...
          X