Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kippenstront + konijnenschijt = kilo-knallers?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Altijd leuk om je updates te lezen
    mooie planten heb je daar

Comment

ieuwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww dat lijk in je tuinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn die maden er omheen ieuwwwwwwwwwwwwwwwww
      Oho dat vliegje met dat krijngetje er om dat is een linkert die moet je opeten
      Ik heb ook zulke mooie paarse bloemen in mijn tuinnnnn
      Fukkie hoe hoog is je grootste wiet plant wel niet jho
      God was never on your side..

Comment

• Ongeldig
        Ongeldig commented
        Editing a comment
        Het begint hier aardig op een babbelbox te lijken. Comment #122.17.
        Stemma eerste keer vissen en mogelijk ook onthaken zou er een persoon die weet hoe dat moet bij moeten zijn. Het een keer goed zelf uitgelegd krijgen en doen onder begeleiding.
        Een negatieve ervaring maakt nu eenmaal meer indruk. En we zijn geprogrammeerd om het negatieve te onthouden terwijl we het positieve voor lief te nemen. Minimaal 1 goede onthaak ervaring is noodzakelijk om vissen leuk te gaan vinden. Voor jouw nu minimaal drie exposure. Misschien gooit een van je zoons weleens een hengel uit in de brakke sloot?
        Ik heb laatst hetzelfde cadeau wat ik ooit kreeg cadeau gedaan aan het zoontje van een vriendin. Met natuurlijk daarbij zijn eerste visvergunning en agenda afspraak om samen op stap te gaan met onze hengeltjes. Hij mag het uiteindelijk helemaal niet leuk vinden. Dan heeft hij het in ieder geval ooit 'verantwoord' kunnen proberen. Hij krijgt een ervaring en mogelijk zelfs een hobby cadeau! Bij de Action verkopen ze hartstikke leuk spul. Duur was het niet om wat leuks samen te stellen.

• Stemma
        Stemma commented
        Editing a comment
        Er wordt hier regelmatig achter het huis gevist , maar ik moet eerlijk bekennen dat ik "zeer gecontroleerd" weg ren als er een haakje uit een bek moet worden gehaald.
        Ik zie het nut van exposure hier niet, omdat ik sportvissen geen nuttig iets vind in vergelijk het vele werk wat de spinnen voor de mensen verzetten . Ik ga er een paar nachtjes over slapen

• Ongeldig
        Ongeldig commented
        Editing a comment
        Stemma

Thanks maar weer voor het fijne leesvoer en de plaatjes Ongeldig.

Keep on posting als een malle

Comment

• belladonna
        belladonna commented
        Editing a comment
        Dat ananasje sorry ik.pis in.mijn broek

• Ongeldig
        Ongeldig commented
        Editing a comment
        belladonna wil je nog een tissue?

• belladonna
        belladonna commented
        Editing a comment
        Klinkt heel stom uit mijn mond maar ik durf bijna niet meer straks krijgen we een.eugen.topic

Welke konijnsoort heb je Ongeldig? Ik had franse hangoren, maar daar is er nog maar 1 van over door een pittige vhs uitbraak. Enten doe ik niet, want wij eten ze. Net als onze kippen, of eigenlijk de hanen.
      Mijn dochter heeft ook zonnebloemen gezaaid, zodat ze zaad kon oogsten als ze terug was van kinderkamp. Helaas, de vogels zijn haar voor geweest. Totaal leeg gevreten Zonnebloemen zonder pitten kun je ook oogsten. Althans, dat ga ik maar zeggen denk ik.

Comment

• Ongeldig
        Ongeldig commented
        Editing a comment

• Cleargreen
        Cleargreen commented
        Editing a comment
        Ik had graag ook konijnen gefokt maar met de hitte hier in zuid Europa is dat geen doen helaas

duw er 2 euro in voor je dochter met dank van de vogel

Comment

• Ess
        Ess commented
        Editing a comment
        da's een leuke

IMG_20180731_203729559.jpg

Oh topic updaten, vorige week was ik van slag. Toen had ik er geen trek in.
      Door die vogeltjes.

IMG_20180804_241015859.jpg

Zo zeggen ik, en mijn 143 vrienden, "Welterusten" tegen het vogeltje in het raamkozijn.

En in de ochtend tref ik het mannetje dood aan. Jullie mogen meedelen in onze treurnis. Een dood vogeltje waar wij aan gehecht waren geraakt. Ess
      Geen duidelijk doodsoorzaak. De kat was binnen opgesloten. Zouden ze van de hitte dood neer kunnen vallen? Vond het al vreemd dat hij in mijn raamkozijn zat de avond tevoren.

IMG_20180804_105719291.jpg

IMG_20180804_153957729.jpg

Deze week een inhaalslag, wat een feest. Tuinplanten en surprise-eieren in Wonderland tezamen in een date. We (ik en mijn vrienden) moeten toch weer verder om onze oogst binnen te halen. Zodat we samen kunnen delen. Jack is in trek. Ik had gezegd; zodra ze enigzins oogstrijp is gaat die meeldauwert in de bench.
      Zo gezegd. Zo geknipt. Zo gedroogd. Zo gerookt. Zo gedaan. Zozo. Poehpoeh, heej.

IMG_20180804_174447163.jpg

IMG_20180804_105851589.jpg
      Dag schimmeltrut. Jij komt er niet meer in hier. Je groeit lang, en kan best groot worden voor een autoflower. Je stinkt ontiegelijk, naar zurige wiet. Op twintig meter afstand verraad je je aanwezigheid al. Je bent dus niet zo heel erg stealth. En je hebt ook dit jaar al vroeg last gekregen van een meeldauwbesmetting. Die ik tot tweemaal toe behandeld heb met spuitzwavel, of eigenlijk verfzwavel, want ik heb je van onder tot boven met mijn kwast betast.

Jack is lek
      IMG_20180811_115225565.jpg
      Even aan zuigen, kijken of er iets uit het rietje komt. Bij bamboe kan het he.

IMG_20180802_194329969.jpg
      Laatste plaatje van Doodswens.

IMG_20180806_190436244.jpg
      En toen ging het regenen. En we waren allemaal heel blij. Hebben we samen het halleluja gezongen.

Maar de planten werden er zwaarmoedig van. En lieten hun koppen hangen. En hun armen en hun benen. Sommigen gingen er zelfs helemaal bij liggen. Gestrekt, plat, gebroken.
      Niet hier. Maar vast wel ergens anders.
      IMG_20180811_115009275.jpg

Wonderland.
      De boomhanger met de bladverkleuringen rond de knak.
      IMG_20180805_212628683.jpg

Hoepel toch op met je goedkope telefooncamera. Kom terug als het nacht is, dan willen we wel.
      IMG_20180805_213003357.jpg

IMG_20180806_192502816.jpg

IMG_20180806_194316711.jpg
      Niks om aan te raden.
      RA Blue AF
      RV Anubis AF
      LA surprise-ei
      LV AutoXtreme DP- nu al in bloei.

IMG_20180809_135943586.jpg

Mijnne vrienden en ik benne ook al niet zo tevreden over de Caramel (L), de Power Plant (R), en hun beloofde vroekbloeiende eikenskappen. Plus dat ze lilluk benne.

IMG_20180809_135627845.jpg

IMG_20180809_135700180.jpg
      Caramel

Ik val in herhaling. Ik mis mijn Ananasje. Pineapple Chunk, dat is een mooie en lekkere plant (in 2017 en 2016). Ze is anno 2018 zo klein (door mij) dat ik ze over het hoofd zie en vergeet. Naja, daar is de regen dan goed voor.
      Geheel verwacht zit ik aan mijn limiet van 30 foto's per update met een maximum van 1200*900 pixels. Ik heb begrepen dat ik ergens in een top 5 terecht ben gekomen, die plek wil ik natuurlijk wel behouden. Dus ze past er niet eens bij klein als ze is. Pech. Hoewel. Er passen nog 10 foto's in dat andere album upload optie knopje. Neh. Pech. Net als ik pech heb dat ik dit jaar maar heel weinig ga kunnen oogsten van mijn favowietje.

IMG_20180809_140108354.jpg
      IMG_20180809_140040579.jpg

Henne P. Groeit en bloeit. Hangt, sext, geurt lichtelijk zoet na een regenbui, houdt niet van water, sativa blad.

IMG_20180809_135813154.jpg
      IMG_20180809_135753353.jpg
      IMG_20180809_135825378.jpg

Big Devil, heeft het zwaar na de regen.
      IMG_20180809_135857258.jpg
      IMG_20180811_115129307.jpg
      IMG_20180809_140332340.jpg
      IMG_20180809_140317352.jpg
      IMG_20180806_190556593.jpg

IMG_20180804_175743992.jpg

Oja, een hommel bij zijn kladders gepakt, door het stuifmeel (van de heen gegane kerel in Wonderland) heen gezwengeld met de bips en achterpoten en langs de blommen van sommige gehaald. Takjes gelabeld. We snappen het nu. Mijn vrienden hebben het mij uitgelegd. Er is zoveel stuifmeel in de buurt, zo heb ik de surprise-eieren cadeau gehad. En kijk naar Henne P. Of Jack, die zitten ook vol met onrijpe zaden. Van onbekende afkomst. Stelletje viespeuken.

IMG_20180809_140300047.jpg

Don't forget to like, comment & subscribe!!!!

Attached Files
      Konijnenvlees is gezond & ik kan hard meppen.

Comment

• Stemma
        Stemma commented
        Editing a comment
        Toch vind ik Henne. P een mooie plant, ben benieuwd of hij nog een beetje potent is?

Schitterende update!

proficiat met je eerste oogst dit seizoen! Hoe beviel de eerste hijs?

Wat een monsters van bomen in wonderland
      die big devil ziet er wel veel lekker uit ookal heeft ze het lastig
      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...oor-2017/page9

Comment

• Ongeldig
        Ongeldig commented
        Editing a comment
        Doc, Jack is ondertussen getransformeerd tot een heerlijk wietje.
        Of mijn receptoren hebben zich goed aangepast aan Jackie, dat kan ook. Topjes zijn niet supergroot maar wel heel compact na het drogen. De scherpe smaak is er vanaf. En naja de high, ik had haar liever nog een week of twee langer laten staan. Maar die high is nu ook al hartstikke goed. Ze was dan ook al volledig milky.
        Ik had gezegd, Jack komt er hier niet meer in. Maar ik ben aan het twijfelen. Het is een heerlijk wietje om te roken. En dat de toppen niet superdik worden heeft ook wel een voordeel. Een mooie plant, kan getopt worden, groeit lang, is sterk maar niet meeldauwwbestendig, blijft lang gezond, was niet geel te krijgen. Hoeveelheid oogst goed; zeker meer als 50 gram droog. maar precies weet ik het niet. Kwaliteit; zeer over te spreken.

Die Bomen omg lijkt wel kerst

Comment

Mooie update!!

En wat een wietbomen heb je daar
        ondersteun je die of kunnen ze wel tegen die hevige rukwinden?

Ik zie ook nog heel wat andere mooie dames

Comment

• Ess
          Ess commented
          Editing a comment
          Wat ontzettend qut van dat lieve pluizige vogeltje. Gelukkig hebben jullie van elkaar genoten. Ik heb hier in het voorjaar een nest jonge koolmezen gehad en ze 2 dagen horen piepen. Toen het 2 dagen stil was en ik ging kijken, waren ze alle 9 dood. Verlaten door de ouders. Ik heb 2 dagen intens genoten van hun gepiep en was blij dat er jong in het huisje zat. Ze hebben dus niet voor niets geleefd. Met die gedachte troost ik mezelf.

Mooie update Ongeldig! Wel eng die natte toppen.

Thedoctor Eerste oogst Anubis, weinig smaak/geur/lichte high. Leuk voor een sporadische blower.
        Eerste oogst Jack, scherpe smaak (hopelijk wordt dat minder door goed curen), redelijk goede high, mooie topppen. Op zich wel tevreden over. Als je meeldauw niet erg vind is Jack wel een aanrader voor een autoflower.
        Big Devil, dat is echt een aanrader voor een autoflower als je het geduld hebt om ze lang te zien groeien en bloeien. Daar gaat een mooie opbrengst vanaf komen als de rot er niet inslaat na die regenbuien. Dikke compacte toppen. Ik kan me niet herinneren eerder zulke dikke en zoveel toppen aan een autoflower gehad te hebben.
        Wonderland doet haar naam eer aan. Er schoot me te binnen dat er vroeger paardenstallen op die plek hebben gestaan. Dat zou een verklaring kunnen zijn voor de dwerggroei aldaar

belladonna nu maar hopen en wachten tot er cadeautjes in die zomerse kerstbomen komen te hangen

Appleton twee van de drie overgebleven planten waren omgewaaid, een tijd terug. De ene geknakte plant is de appelboom in gevlochten. Die heeft weinig licht en strekt.
        De grootste die omgewaaid was, daar is een bamboestok van bij in de grond gestoken en die kan daar een beetje tegen aan leunen. De laatste keer dat ik ging kijken stond het nog overeind. Als het in bloei gaat wil ik nog wel wat bedenken om de toppen indien nodig te gaan ondersteunen. Dat wordt nog een hele klus want met de hoogste huishoudtrap kom ik echt niet zo hoog als die planten nu zijn. Daar zal ik een ladder voor nodig hebben. Danger.

Ess
        dat vind ik een mooi bedacht, die gedachte pik ik mee

Comment

IMG_20180813_120611232.jpg

Soms heb je van die dagen. Dan wrijf je over je magische lamp. Vergeten ben je dat drie van je wensen reeds in vervulling zijn gegaan. De Geest is niet langer je slaaf. Je hebt hem opgebruikt. En niet bedankt.
          Je laatste wens zal je zelf moeten realiseren. Je kan nog hulp vragen aan je 143 vrienden. Maar die zijn ook niet altijd blij met je aanwezigheid (zelfs denkbeeldige vrienden hebben soms rust nodig).

Schaambrokjes.
          IMG_20180813_120138445.jpg
          New York City AF

IMG_20180813_120127138.jpg
          De tweede Anubis autoflower.

IMG_20180812_181145114.jpg

Beginnende toprot? Slijmig ogende calyxen op Anubis de'n Eerste

IMG_20180813_120415548.jpg

IMG_20180813_120421334.jpg
          IMG_20180813_120431946.jpg

Het heeft nu ook wel lang genoeg gebloeid.

IMG_20180813_245227110.jpg

IMG_20180813_120058185.jpg

ZUCHT
          Veel groter zal ze niet worden. Ze denkt aan bloemen.

IMG_20180813_120110704.jpg

Klein maar fijn, zou een ander misschien zeggen.

IMG_20180813_120659065.jpg

Big Devil, fingers crossed, dat hier geen rot in gaat komen.

IMG_20180813_120243897.jpg
          Schijt. Wij zijn hypocriet.

Comment

• Ess
            Ess commented
            Editing a comment
            Ik herken je AF'jes gevoel. Kleine plukjes hier ook tot nu toe. Ik heb de verkeerde AF zaden gekozen. Volgend jaar wat AF XL zaden proberen van Dutch passion. Ik zag dat Franco daar dikke toppen in had. Die randjes op dat blad van de Anubis is inderdaad iets om in de gaten te houden. Moeilijk gevalletje om te beoordelen overigens.

Als ik naar je nijnen kijk, dan ruik ik ze. Zo'n zoete kruidige lucht. Heerlijk! Eau de Nijn.

• Stemma
            Stemma commented
            Editing a comment
            De Anubis heeft meer van siergras weg dan van Cannabis!

Bedankt voor de spinnefoto!
            Ik zie er hier geen een spin bij mijn planten maar van je foto stijgt mijn adrenaline nauwelijks, mijn exposure van vorig jaar heeft een langdurig effect

Gadverpieleks hoorde je me gillen bij die mega spinnnnnnnn. Ehm ik heb die lamp ook op gebruikt ben wel blijven vrijven maar niks tis op

Ik ben gister avond vergeten mijn planten op de veranda te zetten en die stonden dus in de regen met der mega grote dichte toppen ik heb zojuist heel de plant met pot en al op zijn kop gehad en staan schudden zo dat alle druppel of er diep in gaan en gaan rotten of ze vallen er uit.
          Tis mijn eigen schuld blow teveel en dan ga je dingen vergeten.... Zijn de kerst bomen al in bloei ? en waar is de plant met dikke toppen??

Comment

• Ess
            Ess commented
            Editing a comment
            Jeetjuh Bella. Lekker de wind er op laten blazen nu dan is de kans groot dat het goed komt.

Super tof verslag

Comment

• Ongeldig
            Ongeldig commented
            Editing a comment
            Dank.

Ess Dutch Passion, weet je het zeker? Al krijg ik gratis zaden, ik hoef niks meer van hun (na mijn forumlottoprijs).
          Kijk naar de Taiga#2 met haar gevoel voor drama of de AutoXtreme. Nee, ik ben voor het derde jaar op rij tevreden over de huismerken van wietzaadjes.
          De autoflowers uit mijn laatste update (de schaambrokjes) zijn allen van andere zaadbanken. Kijk naar Jack of Big Devil (uit de update daarvoor), dat zijn mooi groeiende soorten.
          Alle slijmig ogende toppen van de Anubis hangen te drogen. Lijkt goed te gaan.

belladonna Wegdoen die lamp. Je kan van alles verzamelen maar verdwaalde geesten wil je niet sparen. Zelfs ik niet.
          Laten we een steentje in onze schoenen doen, om onszelf te pijnigen tijdens het wandelen, als anti-toprot-offer. Ik heb het eerste verdorde blaadje uit de Big Devil mogen trekken eergisteren.
          Surprise-eieren vertonen de eerste tekenen van voorbloei. Denk dat over een week of twee het duidelijk zichtbaar is.
          Wil je volgende keer niet zo hard gillen? Pieptoon in mijn oren.

KRIJG DE PISTELS!

Comment

• Ess
            Ess commented
            Editing a comment
            Ongeldig Ik kan er ook naast zitten. Er komt ook zo veel info voorbij de laatste 12 weken. Straks is de kweek klaar en dan is er meer tijd om rustig wat kweekverslagen na te lezen. Het zou ook Gps kunnen zijn geweest bedenk ik me nou. Anyway ik zal morgen nog eens goed kijken. Ik voel opeens een heel zwaar gevoel opkomen van dat ik moet gaan liggen na 3 x een 7 minuten sessies CBD Critical47 in de vape. Toedeledoki astalapasta baby

• Ongeldig
            Ongeldig commented
            Editing a comment
            Ess Die andere gast dat zou wel kunnen. Dat topic volg ik niet actief.
            Lust je een wentelteefje? Wat een woord he.
            Last edited by Ongeldig; 20 August 2018, 11:08.

• Ess
            Ess commented
            Editing a comment

Ik ben een beetje laat (want ik was op vakantie) maar alsnog, een mooie update!
          Waarom hangt je wiet in de bench, is ze nog niet helemaal hand tam?

Comment

• Ongeldig
            Ongeldig commented
            Editing a comment
            HeeJoop.
            Bedankt. En welkom terug. Hopelijk heb je het naar je zin gehad.
            Handig een bench, kant en klaar ophangingssysteem wat goed kan luchten. Er past verbazingwekkend veel in. Ik hou overigens wel van een wat wilder wietje.
        Bezig...