Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kippenstront + konijnenschijt = kilo-knallers?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Ga je dat (bijna) allemaal zelf oproken? Wat een berg zeg

Comment

• Ongeldig
      Ongeldig commented
      Editing a comment
      Wietbergen. Des te duidelijker is het dat wiet kopen in de sjop echt superduur is! Dit heeft een behoorlijke straatwaarde.
      Misschien is dit wel een goed moment om gewoon te stoppen

Dat ziet er goed uit, gefeliciteerd.
    Lets not criticize but legalize

Comment

Wau gogogo Girl jij is goeddddd om dat je zo lekker aan de knip ben gaat ik vandaag mijn haar af laten knippen ben der ook klaar mee
      Vanavond rook ik een extra dikke joint om dat ik dan spijt heb Wahaaaaaaaaaaaaaa maar oko dat overleef ik.
      maar wat ik eigenlijk wil weten is ben jij ok zo mega grappig als je stoned ben?? ik kan namelijk altijd heerlijk om me zelf lachen.... niet iedereen ervaart dan het zelfde als ik hoor maar ja zolang ik fun heb.
      ga jij vanavond nog maar even knippen ocherm
      God was never on your side..

Comment

• Ongeldig
        Ongeldig commented
        Editing a comment
        Is je haar eraf? Heb je het bewaard? Ik heb nog een mooie vlecht liggen. Van de zomer mijn lokken verruild voor een korter kapsel.
        Ben je al gewend aan je nieuwe hoofd? Ik vind het opvallend dat een ander kapsel me een ander mens kan laten lijken.
        Nu verraden mijn ogen me natuurlijk voor als je een zielenkijker bent.
        Ben jij een nieuw mens met je nieuwe haar? En kun je ook iedere dag een ander hoofd opzetten, net als ik?
        Ik vind jouw sowieso gigantisch lollig bell. Niet denken, gewoon zeggen. Boeiend of het er netjes op staat.
        Ik vind mezelf meestal wel grappig. Soms kun je beter je mond houden en een binnenpretje hebben. Niet iedereen kan dezelfde eerlijkheid aan.
        Laat mij maar mijn eigen innerlijke wereld hebben. Soms grappig, soms duister en soms absurd. Het is er meestal wel veilig en voorspelbaar. Zolang ik de weg niet kwijtraak. Ook dat zal wel een doel hebben. Navigeren. Wegversperringen. Onderhoud. Verbeterde routes. En verkeersregels. Vroeger reed ik nog rond zonder de regels te kennen. Dan kwam ik wel eens in de problemen.
        Je kunt maar beter met en om jezelf lachen. Al is samen lachen (en/of huilen) nog net wat beter.
        Bell.... Ik ben wel een beetje verdrietig de afgelopen dagen. Dikke Bips, Piksie, Pixellenio, je weet wel, het bejaarde konijn? .... Is heengegaan. Dood hoort bij het leven.. Ouderdom. Het is zo gelopen en ik heb daar vrede mee. Ik zal haar missen.
        Blijft een vreemde gewaarwording dat haar leven me zo dierbaar is en dat ik tegelijk zelf konijnen slacht omdat alle leven me dierbaar is.
        En toch blijf ik konijnen slachten. Volgend jaar een nieuw seizoen. Nog meer levens om te nemen. Moordenaar.
        Einde knippen is in zicht, soort van. Therapeutisch, zo'n westers woord, knip het maar weg. Rustgevend?
        Of gewoon dom dat ik twee goede tijdbesparende aanbiedingen af heb geslagen. Omdat ik graag mijn tijd zelf verdoe op een minder effectieve wijze? Of omdat ik een gewaarschuwd miettinnetje ben?
        Man hee, dat hoofd mij van. Of andersom. I am occupied. Ik zou wat minder moeten denken. Zou het aan de winter liggen? De zonsondergang is prachtig. Kijk je met me mee?
        Ja sorry voor de lap tekst. Wil je een koppie thee?

IMG_20181104_130020197.jpg IMG_20181114_114053404.jpg
      IMG_20181117_110237373.jpg
      IMG_20181118_111905345.jpg
      IMG_20181109_221344246.jpg
      IMG_20181117_110133220.jpg
      Naamloos.png
      IMG_20181117_110156812.jpg
      IMG_20181117_110053397.jpg
      IMG_20181118_111841649.jpg

Konijnenvlees is gezond & ik kan hard meppen.

Comment

• belladonna
        belladonna commented
        Editing a comment
        eu zag ik wiet boter

• Ess
        Ess commented
        Editing a comment
        Wow super @ongelig Gefeliciflapstaart met deze heerlijk uitziende mega oogst. Nog 24 weken en dan begint het feest weer van voor af aan. Dus doorroken a.u.b. want anders heb je straks geen lege potten. Ik val nu in de winterslaap. Meowww =^..^=

• Ongeldig
        Ongeldig commented
        Editing a comment
        Ess zorg je dat je het niet koud krijgt! Winterrust en dan volgend seizoen weer van je laten horen. Is het advies.
        Bedankt voor het aanschuiven dit jaar gluurbuur.
        24 weken? Hoe ouder ik wordt des te sneller de tijd voorbij gaat.
        Pootje.

​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​
      2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
      2016 - Greyvol's buitenkweek
      2017 - Santa Maria van Space Cees

Comment

• belladonna
        belladonna commented
        Editing a comment
        Kom snel de thee staat klaar

Gvd thumb-rooibos-thee.jpg
      Ik typte een mega verhaal en ineens was alles weg grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
      kijk de thee staat al klaar laten we daar eerst aan beginnen.

De haartje is was er zo fukking klaar mee.
      En nu koud op mn hooft koud in mijn nek ieuwwww en pfffff
      Ik kreeg hekel aan mijn haar het was zo veel en hang altijd in mijn gezicht en dat kut staartje.
      Nou dus mijn man had 2 foto gestuurd met leuke kapsel ik naar de kapper ik laat haar die 2 plaatjes zien en zeg doe maar zoiets tussen die 2 in. Ik haat namelijk kapsels kiezen en ik heb altijd spijt achter af en scheld die kaper helemaal verrot (thatsme)
      Dus ze knipt en knipt en ik zie mij lokken op de grond dwarrelen en de spijt begint ik zie ook dat er zilver haren ineens uit mijn hooft komen.
      Ze vraagt wat ik er van vind ze laat me met spiegel goed alles zien en ik denk KORTTTTTTTTTTTT fok zo korttttt en zeg........... LEUKK. Reken afpak mijn jas en ben weg. Thuis maak ik foto stuur naar mijn man en zeg kijk een paas ei
      Nou iedereen vind het super leuk... ikzelf loop op straat als ik de hond uit laat zo van zien jullie mijn nieuwe kapselllllllllll koud
      Maar hier komtie DAT nieuwe kapsel is achter heel erg kort in mn nek dus aan de zeikanten stuk langer dus gevolg nu hang mijn haar nog heel de dag door in mijn gezicht
      Model-voor-half-lang-haar.jpg
      Zoiets ongeveer.

Nou verder schrik me natuurlijk een ongeluk dat het enorme lieve Nonijn is overleden ik vond het zo knuffel ding. Tja in dit leven gaan er dingen dood maar tis altijd wel op verkeerd moment enz.

Ik ben aan bedenken hoe we de kerst gaan door komen zo boom in huis daar heb ik geen behoefte aan. Huis vol volk en voor jan en alleman gaan staan koken wil ik dit jaar ook niet. dus als je leuk iedee hebt komt u maar

Comment

Ga jij je hond verwennen ofzo?
      Ziet er lekker uit daar

Comment

Jij kan langzamerhand zeker wel een shop beginnen....?

Coffeeshop Ongeldig..? Coffeeshop Wicked Wonderland ..?

Netjes gedaan dame! Heerlijk toppie van 16 gram,het water loopt bij mij in de mond.

Ga je ook binnen je groene vingers laten zien..? Anders moeten wij nog minimaal een half jaar wachten op weer zo een prachtig verslag!

Comment

• Ongeldig
          Ongeldig commented
          Editing a comment
          Heey Franco, komt ook weer even kijken.
          Luxe, mijn eigen shop. Shit gekweekt op shit.
          Ik ben al een hele tijd aan het twijfelen Franco. De wil is er om binnen verder te leren.
          Tijd, ruimte, investering dat is een ander verhaal. Voorlopig blijft het bij dromen. Daar ben ik best wel goed in.
          Ik heb nog een aantal andere dingen te doen die voorrang hebben.
          Fantaseren kan wel over een zolderhut, een slaapkamer opofferen, geen kelder meer, een serre aanbouw, een toffe tuinkas, het bouwen van een stealth indoorkastje. Ik ben er nog niet over uit wat ik de tofste optie vind. Iets combineren met het groeien van groen voor de konijnen? Dubbele functie. dat trekt me wel aan.
          Voor je het weet is het weer april en stap ik de tuin in met nieuw zaad.
          Ik zal je een virtuele uitnodiging sturen mocht ik de stoute schoenen binnen aan te trekken.
          Hoe is jouw wietsituatie momenteel? Heb jij groenigheid staan of neer te zetten?

• Franco
          Franco commented
          Editing a comment
          Voorlopig hoeft je binnen niks te doen denk ik, je hebt voorlopig genoeg denk ik.
          Mijn vraag was meer vanwege het feit dat wij jou anders een half jaar moeten missen haha.
          Dromen is mooi, gewoon blijven doen, alhoewel een droom werkelijkheid laten worden tuurlijk veel mooier is.
          Dromen en fantasie, dat is iets wat prachtig is.
          Gewoon lekker wachten tot volgend jaar? Zou ik wel doen in jou geval.
          Een uitnodiging i like.
          Mijn groenigheid komt weer uit de shop vandaan, eigen stash is op.
          Binnen gaat het hem even niet worden, er staan nu letterlijk verhuisdozen voor mijn neus klaar om getransporteerd te worden.
          Plus mijn dark street en een tgl die nog in doos zitten, die zijn het allerbelangrijkste van alles
          Spreek je later weer

Mooie oogst en netjes geknipt.

Tot volgend jaar, begin me nu weeral te vervelen zonder plantjes

Comment

• Ongeldig
          Ongeldig commented
          Editing a comment
          Tijd voor andere dingen Burundanga.
          Thanks, tot volgend buitenseizoen!

Heb weer wat leestijd op JD ingehaald.
        Te druk druk druk. Maar mooi om te lezen dat jij de dames allemaal goed hebt kunnen oogsten.
        Dat was vorig jaar wel anders...
        Knap gedaan ongeldig! En nu heerlijk genieten van je eigen kweek

Comment

• Ongeldig
          Ongeldig commented
          Editing a comment
          Druk is goed, er is meer in het leven als wiet .
          Kan me wel een beetje voorstellen waar jij mee bezig bent. Hetzelfde als mijn schoonbroer.
          Vorig jaar veel plantoppervlak en veel rot. Was niet de mooiste oogst maar was genoeg.
          Dit jaar gezondere planten. Het weer heeft meegezeten deze zomer. En ik wat bijgeleerd.
          Genieten ervan dat doe ik al. De PP is een verademing vergeleken met die vieze Big Devil.
          Succes met de drukte Appie. misschien zie ik je volgend jaar weer in je kooi!

The end is near? Stand van zaken.

Land van Nooit.

IMG_20181126_152750622.jpg

IMG_20181126_152806314.jpg

Ongeldig is braaf geweest afgelopen jaar en beloond met een flinke oogst.
        Laatste fluff hangt te drogen.

IMG_20181130_130418565.jpg IMG_20181202_153010379.jpg

Een-of-twee-na-laatste episode. Geen cliffhanger, guaranteed!
        Net geen kilo, denk ik. Tel ik Henne P. nu wel of niet mee?

IMG_20181130_130437853.jpg

Puppies kijken en niet kopen in het asiel.
        Konijnenstront lijkt goeie wietgrond, of is het de kippenmest? Zou er uberhaupt iets van opgenomen worden door de wortels?

IMG_20181130_130452334.jpg

De kleine nijnen zijn groot, dood en bevroren. De hokken leeg en stil. Lege tuin syndroom.

IMG_20181130_130755130.jpg

Gelukkig zijn de potten droog en vol.

Ik heb de motor van mijn boormachine een rooksignaal af zien geven aan een gat in de schoorsteen ten teken van vrede. Hey, ik heb weer tijd vrij om te klussen! Met een vredespijp blijkbaar.
        Wordt het dan toch een kant en klare kweekkast om mee te beginnen binnen? Dat scheelt tijd, moeite, beslissingen. Dan kan ik het 'het' hele jaar door doen.
        Net als de konijnen heb ik mezelf redelijk vet weten te mesten afgelopen seizoen. Wintervet. Over een paar maanden is dat weer weg. Het is echt waar dat er meer vet blijft plakken aan een vrouwelijk lichaam. Erg appetijtelijk vind ik het niet, een vetrolletje op mijn buik. Ik wil wel graag de nadruk leggen op het letje-gedeeltje van de vetrol.
        Wat eten we vandaag eigenlijk? Ik wil graag een goede bodem voordat ik mijn update plaats.

IMG_20181203_130646327.jpg

Zouden we deze winter een witte boswandeling kunnen maken? Misschien nemen we de skaatsen dan wel mee. Haha.
        Het gaas, de touwen, de tentpalen, het is allemaal afgetuigd.
        Ik heb afgelopen week ontdekt dat ik me stoned genoeg voel wanneer ik knipafval nuttig, blijkbaar heb je dus heel weinig aan mijn mening als het op wietkwaliteit aankomt. Zelfs knipafval doet de trick. En het scheelt in tijd want er zitten bijna geen takjes in.
        Ik wacht met het optellen van mijn winst tot alles veilig ingesloten is. Dat komt de volgende keer. Ik ben nog niet weg

Vruchtlichaam.

IMG_20181203_132205545.jpg

Laten we naar wat scheuren kijken terwijl ik een verhaaltje vertel.

IMG_20181203_130721837.jpg

Een kauwtje zit op een muur bij de bakker. Hij is mensen aan het bestuderen. Dat zie je aan zijn pientere blik die alles in de gaten houdt. Hij weet precies wanneer hij op de weg kan neerstrijken voor een hapje roadkill. Hij weet wanneer hij stijf stil moet blijven zitten en zich zo klein mogelijk moet maken als er een auto over hem heen scheert.

IMG_20181203_130708973.jpg

Vanaf zijn uitzichtspunt ziet hij je aan komen fietsen. Op het moment dat je langs hem heen fietst besluit hij op te stijgen. Kundig maakt hij een rappe U-bocht en plaats zijn vlucht in een lijn met jou en je fiets. Vervolgens vliegt hij, rakelings over je heen. Hij schat jouw snelheid ten opzichte van zijn snelheid, het hoogteverschil meegerekend.

IMG_20181203_130750379.jpg

Op exact het juiste moment mikt hij al lachend (ka-ka-ka), een deftige flets op je hoofd. Hij kijkt nog even om of hij raak geschoten heeft.
        Dat gun je een ander. Soms.

IMG_20181203_130809157.jpg

Wat je een ander niet gunt, daar kan ik lang en kort over zijn. Ik zou een triest vertelsel (over n ander) ophangen. Besloot om dat niet te doen. Je kunt zelf wel bedenken wat je een ander niet gunt.
        Moraal van het verhaal?
        Gun je een ander een schoon hoofd?

IMG_20181203_132406151.jpg

Vertel ze om niet langs kauwtjes af te fietsen! Of ga met een paraplu bij de bakker staan te posten. Maar besef je wel, niet alle fletsen zijn te voorkomen.

IMG_20181202_155622935.jpg

Sommige mensen vinden het niet erg om op de kop gescheten te worden. Die houden van hun vieze hoofd. Het kan op een vreemde manier als thuis aanvoelen.

IMG_20181202_173956792.jpg

Weer anderen, het is de natuur (maatschappij?), zijn niet in staat om zelf te fietsen zonder te vallen.

IMG_20181203_132457905.jpg

En sommige mensen, die hebben al zo lang een vies hoofd. Die kiezen ervoor om helemaal niet meer te fietsen. Het is hun eigen keuze. Autonomie is belangrijk. Hopelijk vinden ze dan hun vrijheid.

IMG_20181203_130934840.jpg

Rust in vrede. Ik hoop het wel, voor hun.
        Ja, het was een vreemde week. Met een straat vol blauw en geel. Toch nog triestig he. Met dank aan het forum een gelucht hart.
        Wisten jullie dat het bij wet verboden is om je eigen leven te nemen? Je zal er maar voor berecht worden. Ho wacht es ff Ongeldig, het is hier een wietforum he. Heb je nog meer off-topic gelul voor ons? Liefst iets luchtigers.

De feestdagen zijn hier. En net als de rest van het jaar kun je gewoon lief zijn voor elkaar.
        Ga kerstballen zoeken met Bell en haar kerstman. Of vibreren met LR2 en zijn ei, tijdens het familie diner. Kun je Els ontmoeten. Kun je lachen!
        Ik kan wel een rugmassage gebruiken na al die uren knippen. En een teen massage. Voet massage, Been massage. Met een happy ending, is dat alleen voor mannen of?

Hoe zal ik mijn topic volgend jaar namen?
        Zullen we een vunzig titel spelletje houden?
        Dat ik dan verplicht ben om volgend jaar de voorzet te pakken met de meeste likes? Maar dan wil ik wel een deal sluiten, dan wil ik voor jouw (de vunzige-titel-winnaar) ook een titel mogen bedenken die jij dan verplicht bent om aan te nemen. Hopelijk zit QnQ klaar. Alsof ie het nog niet druk genoeg heeft

Mijn opties zijn duidelijk. Jullie een fijne avond en maand toewensen.

IMG_20181202_180335696.jpg

Attached Files
        Konijnenvlees is gezond & ik kan hard meppen.

Comment

• Stemma
          Stemma commented
          Editing a comment
          Vergeet niet een aanvullend pakket met fysiotherapie voor het komende jaar

• Ongeldig
          Ongeldig commented
          Editing a comment
          Stemma

Hi Ongeldig wat een leuke update weer en wat een mooie oogst ook! Maar dat had ik wel een beetje verwacht bij jouw.
        Je zegt een vetrolletje, maar ik hoop dat het toch wel iets meer is dan dat, dikke vrouwen zijn zoooooo mooi, vraag maar aan mij

Comment

• Ongeldig
          Ongeldig commented
          Editing a comment
          Zit je nu complimentjes te geven Joop? Hopelijk lezen er alleen maar dikke vrouwen mee hier!

• Slome Joop
          Slome Joop commented
          Editing a comment
          Nou dunne vrouwen kunnen ook mooi zijn hoor, maar ze moeten iets meer hun best doen, dikke vrouwen zijn gewoon mooier in mijn ogen

Mooi gedaan!
        geniet ervan..
        2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
        2016 - Greyvol's buitenkweek
        2017 - Santa Maria van Space Cees

Comment

Wow die verzameling potje omg wat een buit pas maar op voor dieven girl. Vunzige titel yup ben het er mee eens. En wat ben je toch een heerlijk vwijf met vet rolletje er bij. Mijn rolletjes zijn rollen geworden beschermen me tegen de kou heerlijk

Comment

• Ongeldig
            Ongeldig commented
            Editing a comment
            Nou ik heb het geprobeerd. Ik heb de spullen gepakt uit mijn kelder.
            Ik ben ze neer gaan zetten. En toen werd ik misselijk. En gefrustreerd. Hoe zet je die zooi neer dan? Een kerst stal? Huh, met respect he. Niks voor mij. Knalt dat babieke Jezus uit zijn wiegeke. Maria valt op der snufferd. Jozef valt van pure wanhoop achterover. Dan ben ik er klaar mee he. Dat valt niet meer te fixen mensen.
            Dus vervolgens kom ik van die glitteruiltjes tegen. Een paartje. Een grijze en een witte. Super schattig denk je dan toch? Tot je ze aanraakt.
            En die kutglitters loslaten. Jullie weten allemaal precies wat ik bedoel he? Jullie hebben vroeger zelf toch ook eindeloos met dat glitterspul gespeeld? Overal glitters. In je neus, in je oren, een jaar later haal je nog glitters uit je navel.
            Toen was ik nog niet klaar. Maar we zijn een stap verder, de uiltjes staan nu te glitteren bovenop de kont van Maria.
            Lichtjes? Een boompje? Knopen en naalden? Laat maar zitten. Ik doe alles terug in een doos en zet lekker niks in de weg in mn woonkamer. Die blijft fijn vertrouwd zoals de rest van het jaar. Zonder al die poespas. Ik heb het geprobeerd. Ik heb het gewoon alweer wat vroeger afgetuigd als de rest van NL. Ik geniet wel van Bell's boom, want die is prachtig!

• Slome Joop
            Slome Joop commented
            Editing a comment
            Hahaha, ik weet precies wat je bedoeld, ik heb er ook last van. Ik had gister een boom gehaald en meteen is er storm in huis, voornamelijk veroorzaakt door mij, ik kan er niet tegen. Ik doe het voor de rest van de familie, maar eigenlijk heb ik er niets mee, al die troep in je huis. Het moet gezellig zijn, maar ik word er vaak deprie van, kan er niets aan doen. Heeft mischien ook met een jeugd trauma te maken, meer dan eens is de kerstboom bij ons letterlijk door het huis gevlogen tijdens een woede uitbarsting, niet door mij. Daar kan ik nu WEL om lachen achteraf

• Greyvol
            Greyvol commented
            Editing a comment
            Ik zet wel een bakkie thee voor de damens en heer, beetje wietboter erin, uurtje die boom mishandelen en heel die teringzooi de kliko in. Zo doen we dat.. fijne kerst!

Mooie plant hoor!
          Ik zie dat ze wel wat hebben kunne de cannabis soort bedoel ik ,overlevers
          Lekker van genieten

Comment

Bezig...
          X