Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kippenstront + konijnenschijt = kilo-knallers?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Succes, benieuwd hoe de plannen verlopen
    - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
    - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

Comment

Ej waar blijf je?

Comment

Leef je nog poes
        God was never on your side..

Comment

Ongeldig???

Comment

Waar ben je nou

Comment

• Slome Joop
              Slome Joop commented
              Editing a comment
              Ik vind het een goeie vraag, maar eigenlijk vraag ik me dat ook een beetje van jouw af. Waar ben JIJ nou????

LR2 je kinderen, geen identiteitsproblemen ondanks een afwezige vader.

JDC F1 1 t/m 6. Samenvatting.
            Semi-autoflower regulier. Want, in bloei; laatste week van juli. Zowel de mannen als de vrouwen.
            Vier mannen, twee vrouwen (JDC F1 4,5)
            Ze zijn vrij snel in de volle grond beland. Potplanten, ik hoef de kunst van het potkweken niet te beheersen. In de volle grond schoten ze belachelijk snel omhoog. In het begin van de bloeifase zijn ze nog zeker 1/3 doorgegroeid.
            JDC F2 is in aanmaak. Beide vrouwen zijn volledig bevrucht door alle mannen. Stuifhoop.
            Takjes van de mannen zijn achter het glas terecht gekomen. Stuifmeel wordt momenteel opgevangen onder een rood lichtje.
            Misschien kom ik nog een keer terug om vragen te beantwoorden. Als die er zijn. Ergens in januari ofzo, met wat lollige vaart kan dat eerder.

De plaatjes van afgelopen maanden.

IMG_20190608_195230477.jpg Hier waren zijn nog niet getopt en leefden ze in potten.

IMG_20190614_121427674.jpg Getopt, regenjas.

IMG_20190611_152648771.jpg Stekjes.

IMG_20190710_180257962.jpg Gelukt.

IMG_20190614_114910224.jpg Zo voel ik me.

IMG_20190715_193805373.jpg Na een week in de volle grond. (Grootste achterin hoort er niet bij, dat is valhennep van vorig jaar en stoorzender in relationele sfeer omdat het plant nummer 6 is. Dus teveel. Ze is dan ook snel weg gehaald toen de tuineigenaren haar ontdekten. DEZE FOTO IS VAN 15-7

IMG_20190727_125813584.jpg 27-7!!

IMG_20190727_130412824.jpg IMG_20190727_130441217.jpg 27-7

IMG_20190807_141929884.jpg 7-8

IMG_20190807_141943495.jpg 7-8

IMG_20190807_142030321.jpg

IMG_20190811_133821405.jpg 11-8 na storm

IMG_20190811_133901225.jpg 11-8

IMG_20190815_174500742.jpg 15-8

IMG_20190815_174500742.jpg 15-8

IMG_20190819_162115049.jpg
            19-8

IMG_20190819_163005938.jpg 19-8 (mannen verwijderd)

IMG_20190821_143005382.jpg
            21-8 bevruchte vrouwen

IMG_20190821_143005382.jpg IMG_20190828_134245161.jpg
            28-8

IMG_20190828_134308856.jpg

Volgend jaar top ik niks. Ik vind het risico op scheuren en breuken bij stormachtig weer te groot.

Allen succes met de dames. En nogmaals sorry dat het me niet spijt. Hopelijk ben ik nu eerder terug.

Attached Files
            Konijnenvlees is gezond & ik kan hard meppen.

Comment

Mooie planten ziet er goed uit.
            Lets not criticize but legalize

Comment

Hoi Ongeldig we missen je wel hoor!
              Maar je hoeft inderdaad geen uitleg te geven, soms gaat dat zo punt.
              Ik blij blij te zien dat je wel tijd hebt om je tuintje te verzorgen, het ziet er goed uit.
              Wat een prachtige foto van die libellen!

Comment

• Ongeldig
                Ongeldig commented
                Editing a comment
                Volgens mij is het bij libelles net zo geregeld als bij vogeltjes. De knapste en kleurrijkste van de twee is het mannetje.
                Het blijft een bijzonder standje. Op z'n libels.

• Slome Joop
                Slome Joop commented
                Editing a comment
                Ik ga het opzoeken in het kama sutra....

• Ongeldig
                Ongeldig commented
                Editing a comment
                Laat je het ff weten als je het gevonden hebt?

Haha ik HOU TOCH VAN JE. Dikke knuff tot snel poeske

Comment

En jij denkt dat je al dat verdriet over jouw afwezigheid goed kunt maken door zomaar onaangekondigd een grote update te doen met mooie foto's uit de tuin en super-mega-planten en een groot stuifsucces ?
                Hmmmkay, ik ben al blij dat je toch nog even aan ons denkt. H78551.gif

Misschien komen de andere dames op JD nu ook uit de zon
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

• Ongeldig
                  Ongeldig commented
                  Editing a comment
                  Oh sorry Q. Volgende keer krijg jij ook geen aankondiging. Goed? Speciaal voor Q, geen aankondiging.
                  Dat vrouwvolk blijft ietwat vreemd. Gelukkig ben ik niet de enige die een instabiel forum bestaan heeft. Nu naast winterstops ook zomerstops. En maar eisen dat we gelijke rechten willen.

• QnQ
                  QnQ commented
                  Editing a comment
                  Instabiele vrouwen ... the story of my life

• Ongeldig
                  Ongeldig commented
                  Editing a comment
                  Wist je Q dat langdurige blootstelling aan een wisselende dosis oestrogeen er ook voor zorgt dat het vrouwmens nog wat meer zichzelf wordt als in haar jongere jaren? Hoe ouder de vrouw des te zotter het gemauw. Herkenbaar? Eigenlijk zit het zo dat een vrouw gewoon steeds meer schijt krijgt aan haar omgeving als ze ouder wordt. Behalve haar kinderen dan, maar ook die zal ze geregeld voor schut zetten. Dat is moederliefde.
                  En dan heb ik het nog niet over die gang waarmee we gaan als we de 50 bereiken.
                  45-jarige mannen in een rode sport bolides zijn de andere kant. Ey, ik bedenk me net dat je vrouwen gewoon de schuld kunt geven van je eigen midlife-crisis. Ja ik weet het, dat besef daalt laat in. Ik hoef gelukkig al lang niet alles meer te snappen.

Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
                belladonna

Comment

Als je je nu af vraag hoe dat zaad in je planten komt of hoe het kan dat er zaad in je buiten wiet zit nou HIER zit de dader ZEI is de dader en volgens mij zit ze ook iets stiekems tedoen ze is niet voor niks zo af wezig. En dan heb ik het nog een eens niet over die stekjes van der...
                  . IK MIS JE/JULLIE

Comment

• Ongeldig
                    Ongeldig commented
                    Editing a comment
                    Yup, that was me. Ongeldige egoistische actie. Ik ben diegene die er een stuifmeelpuinhoop van heeft gemaakt. Ik heb nog niet gekeken, hoeveel bevruchte planten er in de buiten verslagen te vinden zijn. Ik hoop dat het meevalt. Anders geef ik de schuld aan de hennep velden. Of is dat iets te ontkennend?
                    Naja. Ik moet maar eens op verkenning gaan denk ik. Weet ik direct wie er zeer waarschijnlijk in de buurt woont...

Gossie, ik ben eens even een tijd offline en meteen kapt Ongeldig met het forum bezoeken.
                  Niet om het een of ander ofzo en zo, denk ik. Maar hoe ruiken die vrouwkes? Ze zouden nu wel ongeveer een compleet geurpalet (niet verwarren met europallets) moeten hebben.
                  Effe onder de oksels wrijven en je weet 't zo. De oksels van de planten dan bedoel ik.

Vergeet ze ook niet genoeg te voeden! Foei gras!

88a.jpg

Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                  Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

• Ongeldig
                    Ongeldig commented
                    Editing a comment
                    Helemaal afgeleid. LR2 ga jij nu de reden van mijn afwezigheid lopen te verklaren hier? Ik dacht dat we een deal hadden.
                    Vrijdag is papa-dag toch? Of ben ik nu in de war? Dat zou ook niet voor het eerst zijn. Eens in de zoveel jaar komt er een geur voorbij die dat effect nu eenmaal heeft. Aanraking is dan overbodige luxe. Dat ruik ik aan de andere kant van het water al. Na een heftige windhoos met regenval valt er meestal wel een loopbrug naar de stille overkant te maken van het stormhout. Plonzend door het kroos, alg en mannelijke bloemdelen kwaak ik erop los terwijl de wietlucht intenser wordt. Wiet ruikt naar wiet. Ze geurden al toen ze 30 cm hoog waren. Ja ze ruiken, maar of dat nou houtig, spinazie achtig, fruitig of precies dat verbrand rubber is? Ik ben clue-less. Het is wiet, en ik herken er een hennep lucht in die Henne P. van vorig jaar ook ietwat had. Het ruikt meer richting de auto-flower soorten die ik heb gehad als richting de foto-periode planten. Misschien heb ik een neus voor het ruderalis gen? Het ruikt bossig. Een vol pallet. Dit was mijn beste-best. Of je kunt ruiken dat er wietplanten groeien? Ja. Bij (on)gunstige wind 15 meter verder op.
                    Ze krijgen mest. Konijnen, kippen. Beetje compost en dit jaar ook wat geconcentreerde koeienvlaai, alle schijt vermengd met hooi, houtsnippers doordrenkt van nijnenpis. Om het af te maken een handje eendenschijt erover. Wel goed dat je het zegt want eigenlijk had ik 4 weken geleden al wat emmertjes moeten strooien. Gras foetsie.

• LR2
                    LR2 commented
                    Editing a comment
                    Ik verklaar helemaal niks zonder advocaat! Papa-dag? Ook niet zonder advocaat!
                    Je bent in de war, ik denk vooral door dat verwarrende plaatje. Er zitten zo veel verschillende emoties in, van moederlijke bezorging tot zwaar erotisch. Het is een achtbaan!
                    Ik heb ook gemerkt dat de ruderalis geur wat stevige terugkomt in de JDC. Het is eens tijd dat mensen daar mee aan het kruisen gaan! Ben jij daar eigenlijk mee bezig? Ik zie wel een boel bananentrossen, maar die kunnen ook voor de sier zijn natuurlijk.

Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
                  Kijk, daar is de volgende??? Oh het is een heer

Comment

• Slome Joop
                    Slome Joop commented
                    Editing a comment
                    Ja....Uhhhh....weet ik eigenlijk niet
                    Ik ging er van uit
                    Nou wil ik het weten ook

• LR2
                    LR2 commented
                    Editing a comment
                    Het is 2019 mensen! Als je tegenwoordig nog zeker bent van je geslacht dan ben je een smerige Cis en dan stem je op Wilders of Hitler. Ik identificeer mezelf als genderfluide Tibetaanse mandvlechter zonder politieke orientatie in een genderspectrum gemengd met autisme.
                    Toch heb ik een banaantje in m'n been-oksels. Raar eigenlijk, dat alle vierpotige dieren vier oksels hebben (met uitzondering van zeebewoners) maar mensen een paar oksels en een paar liezen hebben. De koning van de jungle leeft in de savanne, en de baard van Koning willie is niet koninklijk genoeg om op een munt geslagen te worden. Waar gaat het heen tegenwoordig?

• belladonna
                    belladonna commented
                    Editing a comment
                    Whahaha Ongeldig whahahaha

uhhhhh is dit allemaal wel geldig?

Comment

Bezig...
                  X