Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bluntpiloot - White widow Automatic van Spliff Seeds

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Bluntpiloot - White widow Automatic van Spliff Seeds

Korting op 420shop
    Hey mensen! Dit is de eerste keer dat ik een plantje ga groeien. Ik heb voor een autoflower gekozen, omdat mij dit voor de eerste keer wel makkelijk lijkt. Rond 3 augustus ga ik op vakantie, dus voor die tijd wil ik haar geoogst hebben.

Ik wil haar over enige tijd overpotten in een 35 liter pot. Hoelang zal ik hier nog mee wachten? En wanneer moet ik beginnen met voeden? Ik heb de Alga Grow en Bloom van Plagron als voeding gekocht. Aan de pH-waarde van het water ga ik niet zitten, geen zin in.

Het zaadje ging op 12 april de grond in om te ontkiemen. En stak op 17 april voor het eerst haar kop boven de grond uit. Dit was aan het begin van die super zonnige week! Dus ze heeft overdag lekker buiten in het zonnetje gestaan en 's nachts in de vensterbank.

Deze foto's zijn van vandaag: Plant 006.jpeg Plant 007.jpeg

Hey Bluntpiloot

Als de bladeren over de rand van de pot hangen zou 'k ze zo snel mogelijk overpotten.
    ik denk dat een 35 liter pot een beetje "to much" is voor een autoflower. 10 tot 20 liter is genoeg normaal gezien.
    Als ik naar de foto kijk lijkt het dat ze te nat staan.

grtz Colina

Comment

• Bluntpiloot
      Bluntpiloot commented
      Editing a comment
      Thanks voor de tips! Had de foto gemaakt net nadat ik er een scheutje water bij had gegooid Maar ik zal proberen de plant niet te verzuipen haha

Succes met groeien!

Comment

Yeah, dit is dus echt te nat, het is geen waterplant eh
      Een autoflower groeit normaal maar een week of 4-5 dus zolang het niet vriest kun je ze ook gewoon buiten laten.
      Er is nog maar 14 uur licht, dat is eigenlijk al niet veel voor een autoflower dus ze hebben echt elk beetje licht nodig.
      Een raam houdt tussen de 10 en 30% bruikbaar licht tegen.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Als het inderdaad een autoflower is zal je zonder te haasten voor je vakantie in augustus kunnen oogsten. Zelfs een tweede ronde kun je halen.
        Succes en leerze!
        Konijnenvlees is gezond & ik kan hard meppen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
          Yeah, dit is dus echt te nat, het is geen waterplant eh
          Een autoflower groeit normaal maar een week of 4-5 dus zolang het niet vriest kun je ze ook gewoon buiten laten.
          Er is nog maar 14 uur licht, dat is eigenlijk al niet veel voor een autoflower dus ze hebben echt elk beetje licht nodig.
          Een raam houdt tussen de 10 en 30% bruikbaar licht tegen.
          Thanks voor de tips! Ik zie dat het slechte weer rond dinsdag voorbij is, dus dan gooi ik de plant in de grote pot buiten. We hebben gelukkig een tuin waar heel de dag zon op staat.

Comment

Het is weer tijd voor een update! Het plantje groeit gestaagd door. Zeker de laatste 4/5 dagen. Sinds 30 april ben ik begonnen met het geven van groei voeding. En ik doe zuinig aan met het water geven

Morgenavond gooi ik haar over naar een grote pot. Het regent als het goed is niet meer na donderdag en de temperatuur buiten gaat lekker omhoog op vrijdag en het weekend. Maakt de harde wind nog uit? Buiten ligt de plant heel de tijd over de grond te dwijlen.

Paar foto's: Plant 008.jpeg Plant 009.jpeg
            You do not have permission to view this gallery.
            This gallery has 1 photos.
            Last edited by Bluntpiloot; 5 May 2018, 19:38.

Comment

30 April bedoel je?
              Ziet er goed uit!

Comment

• Bluntpiloot
                Bluntpiloot commented
                Editing a comment
                Haha ja inderdaad!

Even twee foto's van vandaag.

Andere plantjes zoals tomaten, aardbeien, basilicum, appelboom en bosuitjes gaan ook helemaal goed!
              Plant 010.jpeg Plant 011.jpeg

Comment

Ze heeft aardig een groeispeurt te pakken met deze mooie dagen achter de rug!
                Volgens mij gaat het wel lekker zo? Hier weer een paar foto's!
                Plant 012.jpeg
                Plant 013.jpeg
                Plant 014.jpeg

Comment

17 april geboren ? Mooi plantje, maar zal heel klein blijven door te weinig lichturen in april en door een Autoflower te verpotten heb je een zware overtreding begaan, een Autoflower mag je niet verplanten, de wortels zijn hierdoor verstoord, beschadigd en met de groeivoeding ga je ze nu verbranden.
                  Tit veur e pafke.

Comment

Dat klinkt best fataal. Wanneer geeft de plant aan dat de wortels naar de kloten zijn? We zijn nu inmiddels een week na de overpotting.

Dit buiten kweken is wel geinig, maar ik zit eigenlijk te kijken naar het maken van een microkweek kastje. Alleen is dat een verhaal voor ergens anders op dit forum
                    Last edited by QnQ; 17 May 2018, 09:33.

Comment

Wordt inderdaad geen grote. Maar wanneer we allebei mooi weer wensen komt het vast goed

Comment

Om een autoflower overpotten ''fataal'' of een ''zware overtreding'' te noemen is overdreven. Vorige zomer heb ik dit ook gedaan en ik haalde nog minimaal 20 gr per plant met universele potgrond.
                        Het kan dus gewoon zonder grote problemen.

Comment

Hey guys, ik zie heel veel (ik denk) fruitvliegjes lekker tussen mijn plant zitten. En eitjes leggen (kleine zwarte puntjes). Is dit kwalijk? Moet ik ze gewoon met een beetje alcohol (sterilon) en een wattenstaafje dood maken? Ze zitten allemaal in die nieuwe blaadjes. De oksels van iedere node.

Ik heb er al heel wat met een pincetje uit gehaald. Voor de rest groeit ze goed! Stam is nu ongeveer de dikte van een potlood.

Hier een paar foto's:

Plant 016.jpeg

Plant 015.jpeg

Comment

Bezig...
                          X