Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
110 gram droog, nu curen ga van de week de eerste af testen.
Zal laten weten hoe smaak enzo.
Nee niet nog een keer volgend jaar, krijg meestal wat af's met een bestelling die zal ik wel weer gebruiken maar niet speciaal die "super autoflower".
Prachtig! Wat een toppen zeg. Je zal vast wel een goede schaar hebben want met een gewone knip je jezelf bij deze aantallen de blaren op de duim aanzet hihihi.
Ben helemaal niet jaloerssssssssss ennnn jij oogst altijd veel te vroegg whahahah ik moet toch iets te zeiken hebben whahaha Tis gvd een kerstboom hallooooooooooooodoes normaal ik wil ook
Wow inti, ik woon ook in Spanje en ben een beginnende hobby kweker.
Als ik dit zo allemaal zie wordt ik heel erg vrolijk. Heb net mijn eerste Big Bud auto zaailing de grond uit zien komen, en ben benieuwd of dat onder de Spaanse zon ook zo een prachtige plant wordt.
Onze tuin trouwens niet zo weelderig als die van jou hoor..
succes maar vrees dat er niet veel van in huis zal komen als je nu nog met buitenkweek begint..... reeds 12/12 regime, dus je plantje zal meteen in bloei schieten...
inti Ja, ik vind het ook erg leuk om iemand te zien in Spanje, die overigens aardig aan de weg timmert gezien je kweekverslag. Echt super!
Ik zit overigens grofweg tussen Alicante en Torrevieja
Comment