Omdat ze hier in Spain zo weglopen met de super autoflowers en de beloftes van mega oogsten enzo dacht ik dat het tijd was voor een testje naast de gewone plantjes die ik heb staan ( Barneys farm 3 maal pineapple chunk en 1 lsd),
De beloftes zijn interessant vanwege de hoge opbrengsten ( 500 gram) en hoogte van de autoflowers tot 2,5 meter. Eens kijken wat er van de beloftes overblijft.
21-04 de zaadjes in de verwarmde ontkiem bak gedaan en gisteren overgezet naar de potten.Een pot groter dan de ander om te kijken wat dat verschil doet.
Dit zijn de auto's
SAM_1994.JPG
SAM_1993.JPG
Zo staan ze er nu bij, het eerste dilemma dient zich aan,
SAM_1995.JPG
als je goed kijkt zie je dat er vanuit de onderkant nog een hoofdtop komt. De vraag is nu deze wegknippen of onder zand stoppen of laten gaan.
Ik zou denken dat het laten staan van de tweede stam ten koste gaat van de eerste dus weghalen.
SAM_1997.JPG
Het tweede zaadje ziet er wel normaal uit gelukkig.
De beloftes zijn interessant vanwege de hoge opbrengsten ( 500 gram) en hoogte van de autoflowers tot 2,5 meter. Eens kijken wat er van de beloftes overblijft.
21-04 de zaadjes in de verwarmde ontkiem bak gedaan en gisteren overgezet naar de potten.Een pot groter dan de ander om te kijken wat dat verschil doet.
Dit zijn de auto's
SAM_1994.JPG
SAM_1993.JPG
Zo staan ze er nu bij, het eerste dilemma dient zich aan,
SAM_1995.JPG
als je goed kijkt zie je dat er vanuit de onderkant nog een hoofdtop komt. De vraag is nu deze wegknippen of onder zand stoppen of laten gaan.
Ik zou denken dat het laten staan van de tweede stam ten koste gaat van de eerste dus weghalen.
SAM_1997.JPG
Het tweede zaadje ziet er wel normaal uit gelukkig.
Comment