Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Wat een sukkel die dief hahaha . Wil je hem vermoorden ??? wel jammer koop een hele grote hond voor volgend jaar
Goed dat je al flink wat oogst binnen hebt
Werd er vorig jaar bij jou gejat? Toen hadden ze geloof ik ook een PC te pakken. Al was dat eerder in het jaar.
Tegenwoordig is er degelijke apparatuur op de markt voor een schappelijke prijs waarmee je een waarschuwing kan krijgen op je telefoon of ander apparaat naar keuze.
Met bewegend beeld als bewijsmateriaal en de maskers op de plaat. Dan kun je direct actie ondernemen. Overdag of midden in de nacht naar buiten rennen terwijl je zat te kakken.
Met de grote hond.
Een kudde ganzen eromheen wil ook wel werken. Of lama's. Struisvogels? Berenklauw?
Lampen, geluidssensoren, booby traps. Boobies. Altijd een fijne gedachte.
Je lijkt er best wel chill onder. Lijkt dat alleen maar zo of is dit verlies volgens verwachting? Dan had je jezelf echt goed ingedekt.
Nu zal je die 200 gram AF in de loop van het jaar meer en meer gaan waarderen. Als dat je enige stash is. Nog steeds een leuke hoeveelheid.
Ik maak me er niet zo druk om, wordt elk jaar wel wat gejat.
Je kan nu eenmaal niet het hele terrein omheinen. Maar voor volgend jaar ga ik wat aan beveiliging doen.
De LSD is nu droog en bijna klaar met curen heeft toch nog 740 gram opgeleverd.
Wat de boefjes hebben laten liggen is nu ook bijna droog en toch nog 480 gram.
Komt wel weer goed dit jaar
Bedankt voor het meelezen en voor de reacties, tot volgend jaar.
Comment