Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2x lemon haze 1x critical 1x amnesia haze (auto) 2x nicol kush x marocco ( regular )

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

slakken graven zich vaak ook in in de grond, daar kun je naar zoeken tot je een ons weegt.

Comment

Update
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 4 photos.
      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
      KEEP ON GROWING AND SMOKING

Comment

• QnQ
        QnQ commented
        Editing a comment
        De gebruiksaanwijzing van slakkenkorrels eens lezen kan echt geen kwaad eh ..

• itsme5285
        itsme5285 commented
        Editing a comment

• smoker2002
        smoker2002 commented
        Editing a comment
        ja heb ik ook gelezen en heb dat vorige jaar geprobeerd en dan geraken er toch sommige door als ik het zo strooi geraken ze er niet door
        en gelukkig dat ik er in mijn potten er ook gestrooid had want die koper band help geen kl*ten want ze kruipen er zo over heb bezoek gehad in mijn pot maar de 2 slakken zijn niet tot aan de stam geraakt ze waren al dood hahahaha .... liever wat meer korrels gebruiken dan nog een plantje kapot 1 is al meer dan genoeg .......

update

we zijn nu terug al iets meer dan een week verder
      onder tussen hebben ze allemaal hun nieuwe schoentjes aan ook de auto flowers

jaaaa ik weet auto flowers niet verpotten heb ik gelezen maar uit gewente van binnen kweek te doen het ik zonder goed na te denken heb ik ze gewoon geplant want er zaten fim . ook tussen zo niet goed na gedacht erover. eerste buiten kweek normaal dat we wat foutjes maakt

de lemon dat ik in open grond heb gestoken begint nu terug verder te groeien geef lang nodig gehad om aan te pakken
      de rest zijn 3 dagen geleden verpot en beginnen nu ook al terug verder te groeien

en de eerste auto de amnesia begint voor bloei verschijnselen te tonen

nu maat wat pics aja heb paar pics bij gezet van de rest van mijn tuin

daar staat sla rode ui zwarte klim bonen suikerboontjes paprika tomaat aaardbeien en druivelaar en speciale appelsien boompje is een mix van appelsien en cuma zo de appelsientjes worden niet groter dan 7 cm lol wel lekker en pittig van smaak maar weet het het gaat hier over weed en geen moestuin maar vind het toch eens mooi om er tusssen te zetten
      Attached Files
      This gallery has 5 photos.

Comment

update

hier zijn we terug met een update sry dat het ff duurde maar is ff druk met de vakantie en zo we vertrekken binnen kort

de Lemon haze dat ik in open grond heb gepland groeit super snel nu met het warme weer groeit ze zo een 3 a 4 cm per dag gek om iets zo snel te zien groeien
      de Lemon haze in een pot groeit ook goed maar meer normaal en is al een stuk kleiner dan die in open grond ( vind ik ook wel normaal )
      de 2 Lemon hazen staan dus nog in de serre

de Amnesia haze staat nu al serieus in bloei zo die staat nu buiten tegen de muur niet zichtbaar voor de buren ( als ze niet over de afsluiting kijken ) zodat ze max zonlicht kunnen opnemen ze staan dan ook recht in de zon zo van 10.00 tot 18.00 hebben ze volledig zon op hun dan zit ze uurtje achter een boom en dan nog paar uurtjes zon
      heb nu de eerste russian winter en bij gezet omdat ze ook al eerste voorbloei krijgt en die met bloei wil k max zonlicht geven

de 2de russian winter staat ook nog in de serre samen met de critical
      denk van ze morgen allemaal buiten te zetten om max zonlicht op te vangen en kunnen ze nog iets sneller groeien ook in de serre vangen ze 30% minder licht en zon ivm de plastiek folie

wanneer ik weg ben op vakantie zet ik ze voor alle veiligheid allemaal in de serre want dan ben ik niet thuis en de mensen die mijn planten komen verzorgen hebben er weinig verstand van
      de foto 's zijn al een dag of 3 oud was er nog niet aangekomen om mijn verslag te schrijven

zal binnen enkele dagen nog wat foto's posten want nu veranderen ze heel snel

Comment

UPDATE

net terug van vakantie

was natuurlijk benieuwd met het goede weer ook langs hier hoe mijn plantjes waren gegroeid
        we russien winter lijken totaal niet op elkaar en er staat nog een amnesia haze bij
        aan het zien van de toppen zit de amnesia in een verkeerde pot lol heb ze nochtans andere tijd gepland
        staan al mooie topjes aan zo zal vanaf vandaag bloei voeding en top max geven
        de andere 2 plantjes de lemon haze en critical doen goed verder en al mooie planten

heb deftig verschoten van de lemon in open grond
        wat ik er momenteel zal mee doen weet ik niet wat het is een monster geworden lol
        is getopt geweest op 1m60 en rijk nu al het plafond van 2m20
        weet nog niet hoor ik die plant zal afbloeien want als die nog 1/3 bij groeit als die in bloei schiet
        vandaag door onhandigheid een van de 2 takken waar de toppen aan moeten komen af gebroken
        terug aangeplakt met plakband zal wel zien wat er van komt weet zelfs niet of ik die plant zal kunnen afbloeien
        hier enkele fotos
        This gallery has 6 photos.
        Last edited by smoker2002; 22 July 2018, 12:03.

Comment

Mensen die tips hebben hoe ik de grote plant onder controle kan krijgen ik hoor het graag

Comment

Ja die plant strekt door dat er niet genoeg zon door dat groen doek komt en die plant gaan nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeel groter worden die ga je niet meer klein krijgen.
            jou tent gaat te klein zijn je ben te vroeg begonnen
            God was never on your side..

Comment

• smoker2002
              smoker2002 commented
              Editing a comment
              oeps das een probleem want hier mag ik geen planten houden is Belgie en anders zien miin buren en weet niet hoe die zouden reageren grrrr dammm zo een plant doe die niet graag weg ...zal ze nog even houden en proberen met LST ze te kunnen behouden maar tot ze begint te bloeien maar weet niet of het me zal lukken
              probleem is ik ben 15 dagen op verlof geweest en met het goeie weer hier mijn broer kwam wel water water geven aan de andere planten en wist niet dat deze plant alleen in de serre stond had ik hem ook niet gezegd en hij kent er ook trouwens niets van wat hij er mee kon doen ....nu hopelijk kan ik de plant nog houden als het te erg komt zal ik niet veel anders kunnen doen om ze om te doen grrrrrrrr vind ze zo mooi en groot

Je kunt ze ook "knakken".
            Dan pak je de stam tussen de 3/4e node bijvoorbeeld, en ga 'm flink masseren, knijpen, zodat die wat soepel wordt.
            Dan kun je 'm simpel 'omvouwen' zonder de stam echt te knakken, en leg je 'm plat, horizontaal.
            De takken gaan vanzelf weer omhoog groeien.
            Alles wat op de grond ligt is natuurlijk wel meer vatbaar voor beestjes, en met water geven raak je liefst geen stengels.

Zolang er nog geen bloei te zien is kun je daarna ook alle takken nog eens toppen als ze net allemaal weer een beetje omhoog staan.

Als het echt moet kun je daarna nog eens wat LST doen of desnoods nog een keer toppen. (mits er nog geen bloei is)

Een combinatie van alle mogelijkheden heeft de meeste kans van slagen denk ik.
            *(lijkt me ook het leukste
            Maar of het echt genoeg is, dat blijft afwachten.

Een plant in de volle grond is natuurlijk ook van een heel andere orde, die is eigenlijk alleen begrensd door het licht.
            Als dat optimaal is zoals deze zomer en zolang er water is, zal die bladeren blijven maken.
            Elk blad is een energiefabriek, dus de naarmate er meer blad is gaat de groei steeds sneller.

Je zou dus zelfs, bij wijze van experiment, ook nog flink wat blad kunnen snoeien tussendoor, om de groei te vertragen.
            Blad snoeien is wat controversieel en het brengt ook weer wat risico's met zich mee.
            Je maakt veel wonden, en een blad heeft ook reserve-voedingsstoffen in zich die je weghaalt.
            Elk voordeel heeft z'n nadeel.

Het kan best in zo'n tentje, maar het kost ook wat meer tijd met een echte plant in de volle grond.
            Het maakt de hobby ook wel leuker vind ik, veel leuker dan een autoflower in een pot doen en wachten tot die klaar is.
            Voor de wietvoorraad ben je met die 'saaie auto's' misschien wel iets zekerder, als het weer meezit.
            Maar als je een 'echte' plant af kunt bloeien heb je in 1x meteen meer resultaat als met 10 autoflowers.

~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

• smoker2002
              smoker2002 commented
              Editing a comment
              heb vandaag lst toe gepast en alles naar beneden getrokken gelukkig geen hoofdtak meer gekraakt zoals enkele dagen gelden
              doe de plant niet graag weg zo we blijven ons best doen om het tot een goed einde te geraken maar als het nog 1 maand zo een weer is weet ik niet of het ga lukken lol
              is idd een serieuze uitdaging maar we doen verder zouw zonde zijn zo een mooie sterke plant weg te moeten doen wegens te groot worden
              2x heb ik nog nooit getopt nu ff geprobeerd met de hoofdtop die gekrakt is en zien wat ze nu doet .... is ook experiment voor mij eerste plant in open grond laat ons hopen dat ze niet door mijn tentje groeid ...als ik deze tot een goed einde krijg zal er serieus wat vanaf komen

thaks voor de info QnQ

Suc6 met masseren van je stengel
            God was never on your side..

Comment

hoi smoker2002 ziet er goed uit autoflowers zeker uw grote daar kan je nog wat met spelen ik moet dat ook doen met die van mij grts
            This gallery has 4 photos.
            Topic:djw 4 buitenkweek bleuberry en nog wat andere planten

Comment

• ganjagast
              ganjagast commented
              Editing a comment
              prachtige struiken heb je daar keep m green

• smoker2002
              smoker2002 commented
              Editing a comment
              we zullen blijven spelen tot het echt niet meer gaat want zo een plant is zonde om deze om te doen
              zal ze maar om doen als ze echt mijn tent kapot groeid kan geen kwaad is laatste jaar dak deze tent gebruik
              hopelijk haal ik er wat weed vanaf is enige dak wil ........ uw plant ziet er ook niet klein uit alle ben al blij dak niet alleen dat probleem heb looooool
              fringers cross en laat het ons tot een goed einde brengen

update

hier zijn we terug

de autoflowers zijn bijna op hun einde hun blaadjes beginnen al te verkleuren en geel te worden
            maar heb even gekeeken met de microscoop en er zit nog geen amber kleur in de weed alles nog doorzichtig normaal staan ze al lang genoeg
            jammer genoeg hebben ze maar tot 15 uur zon dan is de zon te ver gedraaid dat ze dan in de schaduw staan
            de plukken beginnen mooi groot te worden van de russian winter enkel de plukken van de amnesia haze auto blijven toch wel iets te klein

de 2 andere de lemon haze en de critical doen goed verder de lemon is al 1x getopt de critical is al 2x getopt
            goed om op te testen voor mijn volgende binnen kweekje die vandaag is begonnen onder de lampen staan de eerste 5 er al de rest nog aan het ontkiemen maar daar meer over in het topic binnen kweek
            dat ik straks ook ga maken

mijn grote plant de lemon haze staat er ook nog in open grond die heb ik al geknakt en lst op toe gepast en overal al opgebonden maar die blijft ongelooflijk snel groeien heb ze ook al opo de meeste toppen 1a2 x getopt maar weet nog altijd niet of ik ze ga kunnen houden tot einde want de blaadjes tegen de plastiek beginen al te verbranden en als ze in bloei gaat zal ze nog een bloei spurt nemen
            straks ze nog eens opbinden en alles zo laag mogelijk naar beneden te buigen en hopend dat het snel minder uren zon word en dat ze begint te bloeien
            aja deze krijgt ook nooit voeding of water die vinden dat vanzelf wel in open grond ..... heb ze van geheel de zomer nog geen druppel water gegeven die in potten moeten alle dagen water krijgen en 1 a 2x voeding in de week te zien of ze het nodig hebben of niet
            sorry camera vergeten van te draaien zal er volgende keer aan denken dat de foto's terug recht staan
            This gallery has 8 photos.

Comment

Update

de eerste planten de ( autoflowers) dan wel te verstaan zijn klaar en heb ik geknipt
              de auto flowers waren dus 1x amnesia haze en 2x russian winter
              ze zijn de laatste weken nog serieus dikker geworden en nu is het nog weekje of iets langer wachten op het gewicht

de lenon haze in pot en de critical zijn zeer mooie planten geworden heb de critical nu al 2x getopt

de lemon haze in open grond laat ik voorlopig doen ik geraak er niet meer door om op te binden of ze nog te knakken is een oerwoud geworden stam ik super dik
              zo de kans dat ik hem afbloei word met de dag kleiner te vroeg begonnen en niet gedacht dat hij zo spectaculair ging groeien
              eerste buiten plant in open grond zo leer je iedere keer terug iets bij ik laat hem voorlopig doen als het te erg word knip ik anders zijn hoofd toppen en hoop dat er dan meer langs de zijkanten groei
              hoewel hij al geheel de tent inpakt en er bijna zelf niet meer in kan

fotos van de lemon haze en critical komen deze week nog was al donker tegen dat ik klaar was met de autoflowers te knippen en moeilijk dan om nog mooie foto's te nemen

hier nu wel foto's van de auto flowers

This gallery has 9 photos.

Comment

Netjes! Geniet er van

Comment

• smoker2002
                  smoker2002 commented
                  Editing a comment
                  dank je wel zal dat zeker doen als hij droog is

Update

Comment

Da's wel een probleem ja, dat natte bovenin. Goed recept voor toprot. Hopelijk kun je een goeie oplossing bedenken.

Comment

• smoker2002
                    smoker2002 commented
                    Editing a comment
                    als hij in bloei gaat moet hij nog 1/3 groeien zo ga hem waarschijnlijk om doen en zo plaats maken voor de lemon haze en critical die in potten staan want die gaan beginnen bloeien en die moeten beschermd worden tegen de regen en de serre staat nu al bom vol met die eene plant was eerste in open grond weet nu iets later er mee te beginnen in open grond maar zal blijven verder doen in potten tot het legaal word in belgie dat ze zo kan laten uitgroeien want in een serre is dat moeilijk de serre is 2m20 hoog als ik de serre moest weg nemen zouw hij nog veel meer uitgroeien

• Meglow
                    Meglow commented
                    Editing a comment
                    zo.... da's een lange zin...
                    zonde dat hij om gaat, maar goed... je kan niet alles hebben

• smoker2002
                    smoker2002 commented
                    Editing a comment
                    vind het ook heel jammer dat hij om moet maar moet plaats maken voor de andere 2 dames
                    is maar kleine kans dat ik er mooi iets vanaf haal en binnen enkele dagen zit hij door mijn tent en dan hebben mijn andere 2 die erin moeten komen ook geen bescherming meer tegen de regen en met 2 kleinere planten erin zal er ook niet zo veel verdamping zijn en zal het dak niet geheel de dag vochtig zijn .
                    zal er aan denken mijn zinnen minder lang te maken loooool
                Bezig...
                X