Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2x lemon haze 1x critical 1x amnesia haze (auto) 2x nicol kush x marocco ( regular )

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

2x lemon haze 1x critical 1x amnesia haze (auto) 2x nicol kush x marocco ( regular )

Korting op 420shop
    Hallo mede hobby growers

Dat hier zal mijn eerste buiten kweek worden
    sommige mensen kennen mij hier van de binnenkweek omdat ik dat al een tijdje doe en wil me dit gehele jaar zelf voorzien van lekkere weedjes zo als we buiten ook kunnen
    en niet alleen in de kast binnen is het mooi mee genomen ..... enkel beetje schrik van de buren voor de geur hier in Belgie mag het niet maar veel mag niet en word ook gedaan
    ene buur woon in boven zijn mazijn in een loft en zijn terras boven kijkt hij recht op de serre waar alles zal gebeuren zo zal beetje oppassen zijn met de geur en ze zal nooit volledig open kunnen staan
    maar heb al iets in gedachte om ze toch zo veel mogelijk te kunnen verluchten ivm toprot ...want heb het vorig haar gezien dan stonden er tomaten in en snachts verdampen die ook veel en smorgens als ik de tent niet verluchte kwam al het water druppels terug naar beneden en werden mijn tomaten ziek en rot

we gaan van start met enkel haze soortjes waarom .... omdat ik gek ben op haze soorten en door mijn kleine kast binnen van 80x80x160 ga je niet snel haze growen wegens te laag

we gaan van start met female

2x lemon haze
    1x critical
    1x amnesia haze ( auto )
    2x nicol kush x marocco ( regular )

het plan is om de 1 lemon haze in open grond te planten in de serre en de rest in potten ook in de serre als het mis moest gaan kan ik dan nog een deel redden en ergens anders zetten als er te veel last moest hebben van de verdamping of te sterk ruiken voor de buren langs de andere kant

dus heb de embryos eerst 4 uur in glas regen water gelegd om de zaadhoedje iets zachter te maken en nu liggen ze tussen 2 borden met papier er tussen mooi vochtig
    hoop dat ze snel uitkomen dat ze nog van de mooie week kunnen genieten die we nu gaan hebben

van de 2x nicol kush x marocco zijn regular seeds iets dat ik nooit koop regular heb deze gratis gehad bij een bestelling zo hoop dak er toch 1 van een vrouwke zal zijn want een kush lust ik ook heel graag
    en deze heb ik nog nooit geproefd sow fingers cross

zoals ik al zei ben binnen kweek gewend geen buiten kweek zo hulp tips tricks altijd welkom te posten hier in mijn topic
    en iedereen is welkom stoeltjes en hangmatjes genoeg

hier onder enkele pics van de serre dat ik er voor ga gebruiken en de zaadjes en die aan het kiemen zijn

tot de volgende update

You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 3 photos.
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
    KEEP ON GROWING AND SMOKING

Ik herken het probleem van die tomaten, het kan 's ochtends flink vochtig zijn in de kas. Daarom staat mijn vergelijkbare tentje ook vrijwel altijd (half) open en gaat hij enkel helemaal dicht bij harde wind, storm of zware regen. Heb twee jaar een paar auto's erbij gezet en die kregen er flink wat toprot door, dat gaat niet samen in een kas.
    Succes man en kijk uit met de geur!

Comment

• smoker2002
      smoker2002 commented
      Editing a comment
      voorlopig is het nog in zo een serre maar in een echte serre van glas heb je die problemen niet daar kan je dak ramen open zetten
      maar dat kost terug veel voor een buiten kweekje zo zal het voor de eerste keer zo proberen en daarom ook dat ik er maar 1 tje in open grond zet en de rest in potten als ik zie dat ze top rot krijgen zal ik ze wel ergens op het terras laten afbloeien met een parasol of zo iets er voor dat de buren het niet kunnen zien

kleine Update

de LH de AH en de critical hebben hun zaadhoedje gebroken en zijn eruit gekomen
    heb deze dan mooi in kleine potjes gezet enkel de AH ( auto) al direct in een 10L pot gestoken had hier ergens gelezen dat auto's niet graag over gepot worden
    zo geen probleem dan direct in een grote pot
    hebben vandaag geheel de dag buiten in de schaduw gestaan anders hadden ze het niet overleefd
    alle potten zijn ingewaterd geweest met BAC roots de auto heeft ook al in zijn aarde fungi schimmels en bacterien mee gekregen de andere krijgen het ook als ik ze overpot in grote potten

de nicol kush x marocco hebben blijkbaar weinig zin na 3 dagen nog zelfs zaadhoedje niet gebroken tussen vochtig pappier

was vandaag super warm en heb laatste dagen weinig geslapen zo was wat lui deze namiddag en zal 1 van de volgende dagen foto's zetten is toch bijna nog niets te zien
    klein bolletje dat boven de aarde uitsteekt je hebt bijna vergroot glas nodig zo als er iets meer te zien is volgen er foto's

laat het mooie weer maar komen dan kunnen de plantjes snel groeien is nieuw voor mij nog nooit een haze soortje kunnen zetten door mijn te kleine tent binnen en is een soortje dat ik de laatste 10 j dagelijk rook als het maar 1 van de haze soortjes is mmmmmm of kush zal ik ook nooit nee tegen zeggen

Comment

hello hobby growers

hier zijn we terug even
      de dames die al uit zijn gekomen hebben al 2 dagen kunnen genieten van de zon en hier zijn de eerste foto's er van
      dus in de grote pot de Amnesia haze ( auto ) in de kleine potjes lemon haze 2x en 1x critical

moet jammer genoeg mee delen dat de nicol kush x marocco tot op vandaag niet willen kiemen heb zo beetje de moed in die zaadjes verloren

hier zijn de nieuwe dames dan

This gallery has 3 photos.
      Last edited by smoker2002; 12 May 2018, 04:28.

Comment

door dat de nicol kush niet uitkomt heb ik bij wietzaadjes.nl snel nog wat russian winter auto flower besteld

das een soortje dat ik hier regelmatig zie passeren en nog nooit heb geproefd zo zal ze nu ineens zelf zetten
        staat in de beschrijving dat het een zwaar weed soortje is met veel thc niet om beginnende rokers eum na 20j jointjes roken
        zal het wel geen probleem zijn zeker hahaha
        verwacht ze volgende week ze zijn toch heel snel met opsturen dan worden de 2 nicol kush vervangen door de russian winter

foto's volgens als ik ze in mijn bezit heb en als ze uitkomen

Comment

gooi die tomatenplant serre weg!
          nix als last mee , spreek uit ervaring

Comment

• smoker2002
            smoker2002 commented
            Editing a comment
            bedankt voor de info hebben het daar al over gehad in iemand andere topic samen met jouw
            kan niet anders door buren

update
          This gallery has 1 photos.

Comment

Haha aparte manier van ontkiemen, maar als het werkt dan werkt het.

Comment

Vergeet niet dat zo groene tomaten tent voor tomaten is en veel zon tegen houd
              God was never on your side..

Comment

• roller
                roller commented
                Editing a comment
                ik heb al al verschillende malen gezegd , maar 'het moet' dus ...

• smoker2002
                smoker2002 commented
                Editing a comment
                weet ik maar buren hebben boven in hun kamer nu dak terras gemaakt en kijken recht op de plaats van waar het gebeurd en hier mag je geen plantjes hebben in je tuin
                zo kan ik niet anders als ik een buiten kweekje wil ... wel jammer dat ik een groot verlies in gewicht ga hebben maar beter iets dan niets is voor de hobby niet voor broodkweek

update

was deze morgen niet zo leuk om mijn plantjes te zien 1 russian winter was door midden gebeten stonden nog maar van gister avond buiten en de critical alle blaadjes opgepeuzeld blijf nog klein beetje van over zo hoop dat die er zich door trekt en het overleeft
              snel nog een russian winter tussen papier gelegd zodat we terug ons aantal hebben jammer genoeg heb ik geen criticals meer liggen

nergens slakken sporen staan nochtans hoog van de grond

de andere plantjes groeien goed verder

hier enkele foto's van de dames en de aangevallen plantjes

This gallery has 4 photos.

Comment

En wat heb je gedaan om te voorkomen dat alles zo weg is ?
                Slakken gaan niet zo ver weg, soms zitten ze onder de potrand ofzo.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

• smoker2002
                  smoker2002 commented
                  Editing a comment
                  pot rand gecontroleerd en nergens slank te zien kon klein beetje slijm zien hangen tussen de takjes van de blaadjes die zijn afgebeten plantje heeft nu nog 1bladje
                  heb anti slakken korrels gaan halen ( bio ) liggen tussen al mijn andere groenten ook en alle slakken liggen dood voor ze aan de groentjes kunnen nu overal aan de binnen kant rondom de tent korrels gestrooid die bio korrels zijn niet schadelijk voor vogels of andere huis dieren

Oho wat fuk als je dat ziet zoek de moordenaar. Ehm tipje zet nog zo tent neer met echte tomaten tomaten ruiken sterk zo verbloem je de geur een beetje en zo kleine vuurkorf is ook super. Ps ik.wist niet dat je boven buren had solly he
                God was never on your side..

Comment

• smoker2002
                  smoker2002 commented
                  Editing a comment
                  geen plaats meer om nog een tent te zetten als ik verhuis kijk ik voor grotere tuin waar ik serre van 12 vierkante meter kan zetten heb terug al veel te weinig plaats heb nog groot terras van meer dan 8 meter deze nu vol zetten met grote meter bakken op poten de rest van de moestuin staat vol met groenten

Wow das fucked up man.
                Maar je kan altijd nog nieuwe zetten

Comment

• smoker2002
                  smoker2002 commented
                  Editing a comment
                  de nieuwe zijn vandaag al uitgekomen heb er nog 2 uitgekweekt voor een vriend van mij

Je hebt geen loslopend konijn daar he?!
                Die ene linksboven trekt waarschijnlijk nog wel bij. Ik spreek uit ervaring. Is nu wel getopt.
                Konijnenvlees is gezond & ik kan hard meppen.

Comment

• smoker2002
                  smoker2002 commented
                  Editing a comment
                  konijn loopt soms los maar kan niet aan de plantjes ze staan op meet dan 1 meter hoogte en dan is de serre ook toe als ons konijn rondloopt want ben er dan bij of hij vreet al mijn groenten op loooooool

update

Het is ng eens tijd voor een update
                de plantjes hebben nu terug wat tijd gehad om te groeien

de amnesia is al goed ge geroeid en staat fier in zijn pot aan het zonnen
                de 2 lemon haze doen het ook goed hoewel ze beetje zijn gestrekt maar das niet erg steken hen dan wat dieper in de pot
                de grootste van de 2 gaat binnen kort in open grond hoewel het terug stikt van de slakken
                dus hebben uit veiligheid wat kopen gaan halen om er rond te leggen en zullen er rond genoeg anti slakken korrels smijten dat ze niet tot bij de plant geraken (jammer dat mijn kat geen slakken pakt lol )
                de critical die was afgebeten van de slakken heeft terug nieuwe blaadjes aan het aanmaken en die komt er wel door ( sterke planten zijn dat )
                en die in de witte potjes zijn de russian winter ipv de nicol kush die niet wilde uitkomen en de eerste russian winter was afgebeten zo opnieuw begonnen en nu staan ze er ook mooi bij kast ligt op de grond bezaaid met anti slakken korrels zo de grond licht bezaaid met dode naakt en huisjes slakken mss is het ook een goeie meststof lol dat ze maar allemaal dood gaan voor ik mijn lemon in de grond steek zal een strijd worden tussen de slakken en ik tot mijn lemon zal kunnen oogsten ( van waar komen al die slakken uit grrrr heb een composthoop waar ze zicht kunnen in uitleven maar nee ze moeten bij mijn planten zitten grrrr )

hier zijn nog wat foto's van hoe ze al zijn verandert
                grote pot
                amnesia auto

2 zwarte potjes lemon haze fem.

rood klein potje critical fem. ( komt er goed door had nog 1 blaadje over na de zware slakken aanval )

2 witte potjes russian winter auto
                This gallery has 4 photos.

Comment

Bezig...
                X