Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2x lemon haze 1x critical 1x amnesia haze (auto) 2x nicol kush x marocco ( regular )

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

hallo hobby growers

update

hier zijn we terug er is heel wat verandert heb iets moeten doen met de grote plant buiten in de serre heb de hoofdtoppen verwijdert en alle zij takken die tot tegen het dak kwamen want die gingen
    toch enkel maar rotten.
    en ze gaan de andere takken die het plafond niet raken meer voeding krijgen en daar dan hopelijk serieuze toppen maar dat word nog afwachten ....

verder staat de lemon haze in pot en de critical in pot al mooi in bloei critical is al weekje verder dan de haze , de haze kwam maar traag op hang
    geef ze nu ook af en toe bloei voeding geheel de lijn van bio bizz.
    enige waar ik me beetje zorgen om maak is ook goed te zien op de foto's is dat de fan leaves allemaal beginnen geel te worden en afvallen
    is nog zo vroeg in de bloei bloeit nog maar 2 weken geloof ik zowel van de critical als van de LH
    iemand idee laat maar weten

heb ze en voorlopig in de serre gezet omdat het vanaf morgen ochtend ga beginnen regenen en met de bud productie laat ik ze niet graag buiten staan voor top rot te vermijden

hier zijn de foto's dan

You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 6 photos.
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
    KEEP ON GROWING AND SMOKING

Comment

• Ongeldig
      Ongeldig commented
      Editing a comment
      Heel uhm alternatief wat je met die plant in de kas hebt uitgevoerd...
      Hoe voelde het? Had je er zin an?
      Folie kas weghalen is een optie die je niet wou/kon uitvoeren?

• smoker2002
      smoker2002 commented
      Editing a comment
      Ongeldig het was ze zo knippen of volledig weg doen deed pijn in het hart. zo hoop ik nog iets er van af te kunnen halen want alles ging rotten tegen het dak was nu al het geval en de tent kan ik niet weghalen ik woon in Belgie en van de beide buren zien in mijn tuin zelfs 1 buur kijkt er recht op gelukkig zien ze niet met de groene folie wat erin staat ..... daarom volgend jaar kijken om huis te kopen waar niemand dicht bij mij woont dak kan doen wat ik wil ...wil nooit geen geburen meer zijn enkel maar pottekijkers

de critical dat je hier boven zie is ook tegen de grond gegaan .
    heb er 26 gram van afgehaald zo kan terug verder want mijn stach was juist op .
    zo einde van de maand is mijn 2 lemon haze klaar de ene in open grond de andere in de pot .
    hopelijk leven ze nog want deze week met de koude s'nachts hoop ik dat ze het hebben overleefd.
    nog 3 weken te gaan als deze het halen kan ik terug ff veder weg want aan die in open grond hangen serieuze toppen aan
    en de plant heeft al een stam zal ik om moeten doen met de spade daar geraakt geen enkele schaar doorheen.

met dat de planten maar 3 uur zon per dag krijgen vind ik 26 gram nog een mooi gewicht
    critical is wel een lekkere plant om te roken en altijd mooie opbrengst heb ik in het begin gezet en zet ik af en toe nog er wel eens tussen is een makelijk groeiende plant met grote opbrengst deze in een kast geef altijd mooi gewicht

foto's heb ik per ongeluk verwijdert heb wel de zak hier liggen zal er mss nog een foto van opzetten ben nu hoofdzakelijk bezig met mijn binnen kweek die nu juist 1 week op 12/12 staat
    deze kan je volgen bij binnen kweek verslagen
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
    KEEP ON GROWING AND SMOKING

Comment

Bezig...
    X