Hey allemaal, hier ben ik weer met een update/vraag. Vandaag viel het mij ineens op dat het kleine plantje bloeiverschijnselen vertoond. Kan dit kloppen? Ik doe niks aan de lichtcirculatie en laat de natuur gewoon haar werk doen. We zijn pas 2,5/3 weken verder en dat is toch veelste vroeg om te bloeien. Ik heb dit ook niet eerder gezien en vind het heel vreemd. Misschien ligt het aan het feit dat het een auto flower is? Ik hoor graag jullie reactie! PS: dat worden inderdaad mini toppen guys
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
2x White Widow Automatic balkonkweek.
Collapse
X
-
Niks aan de hand dat zijn dus de auto flowers. Die bloeien (auto)matisch al vanaf week 3/4 en wanneer de bloei begint, begint ook de groeispurt. Dus ze zal flink groeien de komende weken
Comment
-
Mooi groen je plantjes. Dat aangetaste blad is in mijn ogen gewoon een beetje vraat. Er vliegen al weer veel vretende insecten rond. Bij mij in de tuin stikt het nu al van de naakt slakjes en ook jonge krekels. Ik zou zeggen: geen paniek, keep calm en elke dag even goed naar de plantjes blijven kijken.
"We are stardust, we are golden.
And we've got to get ourselves back to the garden".
Comment
-
Hey,
Het probleem lijkt inderdaad vooralsnog grotendeels opgelost, gelukkig.. Voorheen stonden ze op een tafeltje, maar omdat ze al een beetje boven m’n balkon uitgroeide vanaf het tafeltje, heb ik ze inmiddels op de grond geparkeerd. Ook op dat stuk staat gelukkig nog veel zonlicht. Schaduw valt het grootste gedeelte van de dag nog steeds langs de plant (mazzel..) keep u updated !
-
Comment