Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jamaicaans projectje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
    Is er een probleem met foto's uploaden naar JD ?
    Zoals je in het 1e bericht gedaan had ?
    Via mijn smartphone lukt dit precies niet rechtstreeks waardoor ik foto's apart ergens anders upload.
    Eerste keer was via laptop, zal het in toekomst enkel via laptop doen dan.
    The gras is greener at my side

    Comment


    • QnQ
      QnQ commented
      Editing a comment
      Aha, oke.
      Via plaatjessites krijg je zoveel rommel mee op je pc, daarom volg ik die links liever niet.
      Zal het daar toch eens over hebben met JD, of iemand moet zich geroepen voelen om een tutorial te schrijven voor gsm-foto's-uppen-naar-JD

    #17
    Oorspronkelijk geplaatst door BackYardPlant View Post
    Weet je meer van het soortje af?

    Ik wil niet de pret lopen bederven hier, maar mijn ervaring met een Jamaicaanse kruising (ColJam) is een keiharde sativa die pas na 6 weken op 12/12 eens besluit bloei aan te maken en daarna nog eens minstens 18 weken nodig heeft om af te bloeien

    Als je zo'n zelfde soortje hier in Nederland buiten hebt ga je niet veel meer te zien krijgen dan een groeiende plant, vandaar m'n vraag.
    Neen zoals ik eerder zei, heb 2 zaadjes gekregen van een local daar dus verder is het qua soort en zelf nog geslacht een vraagteken, alhoewel ik niet denk dat het mannetjes zullen zijn.
    Wel vrees er ook beetje voor met wat je zegt, ben misschien iets te vroeg begonnen met het ontkiemen.. Als er nog zo'n lange periode staat te wachten zal mijn terras op het appartement echt te klein worden..
    Probeer zoveel mogelijk compact te kweken momenteel maar als de zijtakjes stilaan allemaal beginnen groeien tot grote planttoppen dan wordt dit nog even nadenken wat te doen.
    The gras is greener at my side

    Comment


    #18
    Uiteraard weet ik ook dat ik met zaadjes voor hier meer zekerheid heb, doe dit dan ook al jaaaren, maar vond het eens het proberen waard.
    Ik heb hierbij ook niets te verliezen, soms is het eens leuk om geen idee te hebben van waar dit zal eindigen

    In alle geval ze doen het nog steeds super, niks van problemen momenteel.
    Zoals gezegd probeer ik ze in de breedte te laten groeien om de lengte in te perken.
    Ze zijn inmiddels allen getopt en de zijtakjes groeien nu ook mooi verder uit.
    Het begint een mooie compacte struik te worden.

    Helaas nog steeds geen zicht op het geslacht... we'll see


    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.
    The gras is greener at my side

    Comment


      #19
      Hallo allen,

      Het projectje is nog steeds on the go!
      We zijn weer 2 weken later.

      Hierbij nog foto van 10 dagen geleden en eentje van vandaag..
      Ze blijft mooi in de laagte uitzetten tot een gezonde dikke struik.

      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 2 photos.
      The gras is greener at my side

      Comment


      • BackYardPlant
        BackYardPlant commented
        Editing a comment
        Ben erg benieuwd
        ziet er al groot uit

      • Ess
        Ess commented
        Editing a comment
        Die heeft het naar haar zin.

      #20
      Gaaf uit Jamaica ik volg je !

      Comment


        #21
        Hallo allen,

        Ondanks de hitte (en zeker op mijn zuidgerichte terras) loopt alles nog goed maar het blijft een strijd: beide dames drinken zo hard veel. Na 1 dag in de zon volledig droog en futloos, dan telkens 2 liter aan beiden per dag en gaan ze binnen het uur opnieuw mooi rechten!

        ze willen ook maar blijven groeien, om de 2 dagen croppen en zo laag mogelijk houden maar blijft een karwei.

        Geslacht ng steeds niets van te bespeuren...
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 2 photos.
        The gras is greener at my side

        Comment


        • Ongeldig
          Ongeldig commented
          Editing a comment
          Wat een strak bosje! Ze zien er goed uit.

        #22
        Hehe ziet er wel heel mooi uit

        Hopelijk blijkt er toch een dame bij te zitten die je een lekker Jamaicaans wietje kan geven

        Comment


          #23
          het ziet er goed uit en de plantjes groeien hard benieuwd welk weedje je gaat hebben
          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
          KEEP ON GROWING AND SMOKING

          Comment


            #24
            Een groten maand verder... plant is nog wat uitgezet maar jawel, ook op vandaag nog niks v bloeiverschijnselen dus vrees dat ze heel laat in bloei zullen gaan en dat het misschien wel mager zal zyn met dat zon niet meer zo sterk is... dan ng gezwegen vh geslacht, nog geen idee...
            Verder is ze super gezond!
            You do not have permission to view this gallery.
            This gallery has 1 photos.
            The gras is greener at my side

            Comment


            • Ess
              Ess commented
              Editing a comment
              Het model van het blad ziet er Sativa uit. Die bloeien wat later/langer dan Indica soorten. Zodra het nieuwe blad in de kruinen wat anders begint te ogen dan zit je tegen de bloei aan en in jouw geval zie ik wel wat verandering in dat nieuwe blad. Ik vind hem alleen qua groei wat "ruig' en anders ogen dan de planten die ik tot nu toe gekweekt heb. Misschien komt dat door de roots. Ik hoop voor je dat het een vrouwtje is.
          Bezig...
          X