Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Girls wanne have fun 2018

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Jaha ben best wel verdrietig hoor, kom.je mij troosten
    plant gister verstopt
    ​​​​ ramen wasser in de tuin zal zo is foto van maken van mijn meisjes en een moord plegen als het lukt. Ik was dit topic al weer vergeten haat foto maken
    God was never on your side..

Comment

• Ongeldig
      Ongeldig commented
      Editing a comment
      Was t wat, die glazenwasser? Heeft hij je opgevrolijkt? Anders kom ik nog wel even een dosis pret doneren.

Kijk gekregen maar ik gebruik NOOIT voeding..... laat ik is keer gek doen wanneer gebruik je zoiets
    Powder-feeding-hybrids-500-gram.jpg Powder feeding hybrids 500 gram

De Powder feeding hybrids 500 gram is specifiek ontworpen voor de groei- en bloeifase van die plantensoorten met een hybride bloeitijd van 8 weken of langer. De formule zorgt voor een optimale ontwikkeling in de groeifase om groenere, sterkere en meer resistente planten te verkrijgen. Zonder toevoeging van andere componenten tijdens de cyclus, worden de voedingsstoffen in de juiste verhouding verstrekt voor gemakkelijke absorptie, ideaal voor tussenbloeiende planten. Samenstelling van Powder feeding hybrids 500 gram:

NPK-Mg: 15 + 7 + 22 + (3.6) Conentratie van elementen:

• 15% N Totaal stikstof
    • 10% NS-stikstofnitraat
    • 5% NA Stikstof Ammoniakaal
    • 7% P 2 O 5 oplosbare fosfor
    • 22% K 2 O oplosbaar kalium
    • 6,0% MgO oplosbaar magnesiumoxide
    • 0,03% B oplosbaar boor
    • 0,002% koperoplosbaar koper (als chelaatvorm EDTA)
    • 0,12% Fe oplosbaar ijzer (als chelaat EDTA vorm)
    • 0,05% Mn oplosbaar mangaan (als chelaat van EDTA)
    • 0,005% Mo oplosbaar molybdeen
    • 0,01% Zn oplosbaar zink (als chelaat van EDTA)

Deze waarden worden berekend uitgaande van leidingwater met een middelhoge hardheid met EC 0,0

Powder feeding hybrids is leverbaar in 125 gram, 500 gram, 500 gram box1 kilo, 2.5 kilo en 25 kilo.

Comment

• belladonna
      belladonna commented
      Editing a comment
      Ik gebruik niks ... Hoe kan ik nu bij en plant die mega groen en gezond is zo zakje voeding bij gooien???

• Ess
      Ess commented
      Editing a comment
      Ik zou het bewaren voor als je ineens een zielig plantje hebt dan kan je hem een boost geven.

Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View Post
    ... Ik was dit topic al weer vergeten haat foto maken...
    Wel doen hoor, we zitten hier vol spanning op te wachten. Ik vroeg me ook al af of je nog steeds verdrietig was. Als je nog planten hebt, kan het toch allemaal nog goed komen?

Comment

Ik stik serieus van de planten in mijn tuin foto staan op mijn telefoon maar pffff da gedoe om ze dan hier te zetten wat een drama ik haat dat gewoon
      en ik haat het na 10 jaar ook om foto te maken van een plant die ik al 10 jaar zie groeien en bloeien en aan zien ik tegen woordig schijn te bewegen als ik foto maak gaat dat ook kut
      IMG_20180801_180301_resized_20180801_060405782.jpg

Comment

• Ongeldig
        Ongeldig commented
        Editing a comment
        Gewoon plaatjes van Google pakken voortaan. Of uit iemand anders zijn topic. Ik zou zeggen LR2.

• kweki
        kweki commented
        Editing a comment
        dikke auto hoor bella die van mij zijn niet zo bushie

IMG_20180801_175644_resized_20180802_121940075.jpg IMG_20180801_175700_resized_20180802_121938594.jpg IMG_20180801_210224_resized_20180802_121428168.jpg IMG_20180801_210130_resized_20180802_121428784.jpg IMG_20180801_210300_resized_20180802_121426594.jpg IMG_20180801_210925_resized_20180802_121430631.jpg IMG_20180801_210958_resized_20180802_121431379.jpg

Comment

• Ongeldig
        Ongeldig commented
        Editing a comment
        Mooi!

This forum requires that you wait 30 seconds between posts. Please try again in 12 seconds. (postfloodcheck)

• Ess
        Ess commented
        Editing a comment
        Is dat een Dahlia die mooie roze? Ik zie komkommers hoog in de lucht. Oppassen voor rondvliegende komkommers. Lekkere tuin met al mooie dikke toppen. Ze krijgen genoeg liefde zie ik.

• LR2
        LR2 commented
        Editing a comment
        Die augurk doet me denken aan de animatie-serie Mr. Pickles. Ik heb ooit beide seizoenen van die serie gekeken. Daarna heb ik mezelf een paar weken afgevraagd waarom, en wat er met me aan de hand was.
        Skon tuintje Bella!

Oh maar dat ziet er toch heel mooi uit hoor! Geen rede om verdrietig te zijn lijkt mij.
      Vooral die eerste foto, van die auto die nog niet in bloei staat, ziet er veel belovend uit En genoeg lekkere topjes op de andere planten te zien.
      Is dat een Dalia die ik daar zie? En zo'n komkommer had ik laats van de buren hun plant gekregen, helemaal wit van binnen, heel veel smaak, lekker

Comment

• Ongeldig
        Ongeldig commented
        Editing a comment
        Ik had bittere bevruchte komkommers van twee polsen dik. Vol met zaden en cucurbitacine, wat weer giftig is en die bittere smaak veroorzaakt.
        Geleerd, een dikke pols is voldoende. En geel is ook niet goed.

• Ess
        Ess commented
        Editing a comment
        Misschien iets voor de tandarts om de boel mee te verdoven. Dat spul is ook bitter.

Nou die gelle bladeren komt om dat de plant al klaar is maar ik amber wil dus ik laat der gang gaan en probeer zo lang ongelijk haar te laten staan zonder top rot en aangezien ik niet voed op die wormen poep na en een plant nooit groen dood gaat. Ps die komkommer vroeg oogsten beter teklein dan zijn ze lekkerder en niet zo veel pit. Geen Dali tis een droogbloemen hij voelde aan als van papier zal morgen naam zoeken

Comment

De laatse meiden zouden Noorderlight moeten zijn zijn er 3 en alle 3 verschilld ik snap er geen hol van gelijk ge zaai uit zelfde zakje 2 krijgen geel blad 1 niet
        2 brede vingers 1 niet
        wxf5kv.jpg

jo02wo.jpg

zv37kt54rq7.jpg
        Attached Files

Comment

Top van nummer 3
          n4k5zuf73.jpg

Comment

das een mooie knoepert geworden zeg, kwam weer is ffe kieken. Valt best meej dus met die beesties hoe ruikt ie nu minder als eerst?
            K-007
            Kishan's kijkdoosje

Comment

• belladonna
              belladonna commented
              Editing a comment
              beestjes???

Dat is raar, ziet er idd anders uit. Wel mooie planten hoor!

Comment

mooie plaatjes! Lekker groen bos heb je daar
              sigpic

Comment

He he eindelijk mensen die is komen kijken pfff
                Die 2 gele heb ik al ge oogst en ze hangen te drogen ruikt heerlijk en 1 er van had beetje paars kleurige bloemen herfst
                Heb 2 stukje toprot gevonden dus ik was juist op tijd

Comment

• Slome Joop
                  Slome Joop commented
                  Editing a comment
                  Ik kijk altijd naar jouw hoor, soms stiekem, dus je hebt het niet altijd door.
                  En? Waren het mooie toppen die je geoogst hebt? Afgezien van die rottende natuurlijk.

• Appleton
                  Appleton commented
                  Editing a comment
                  Ik lees ook bijna altijd mee hoor

ich auch
                K-007
                Kishan's kijkdoosje

Comment

Heej Bell,
                  De meisjes hebben het wel naar hun zin bij jou.
                  Verschillende fenotypes te zien. Of je man hebt ze tijdens het verstoppertje spelen omgewisseld.
                  Konijnenvlees is gezond & ik kan hard meppen.

Comment

Bezig...
                  X