Nou tis vreemd in elk geval maar goed de buit is bijna binnen de plant die nu nog staat ruikt erg zuur vrees geurtje word nog spannend wanneer ze klaar is
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Girls wanne have fun 2018
Collapse
X
-
Dames, en heren. Het eten was heerlijk.
QnQ krijgt ervanlangs met tjakka-handen op de rug. Dat helpt tegen misselijkheid.
Nu heeft hij namelijk een gloeiende rug en dat leidt af van het barfen.
Ik heb een nieuw vraagstuk KLIK klaargezet in bella's detective topic. Slome Joop en belladonnaKonijnenvlees is gezond & ik kan hard meppen.
- Likes 2
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View PostNou tis vreemd in elk geval maar goed de buit is bijna binnen de plant die nu nog staat ruikt erg zuur vrees geurtje word nog spannend wanneer ze klaar is
Comment
-
En ja hoor daar zijn we weer
Van de pan wiet ben ik gisteren wiet boter gaan maken omg die geur in je huis blijf je ruiken.
Recept van Nons:
250 gr room boter
45 gr wiet toppen <----Ik heb namelijk geen knipafval dat laat ik aan mijn toppen zitten
Pan boter in laten smelten wiet er bij flinke sloot water er bij en roeren maar tot je lekker soepje hebt
Ik had mijn pan in een andere pan met water staan zo dat het zeker niet boven de 90 Graden komt en heb dit geheel 6 uur laten staan op klein pitje laten staan. Daar na zeven en nog keer zeven in thee doek en uit knijpen(brand vingers heet ) en nu staat alles inde koelkast af te koelen
p4200vwk.jpg
Heerlijk prutje 6 uurtjes 80 graden.
Maar omdat ik Mien ongeduld ben heb ik voor dat ik deze boter maakte al Wiet koekjes gebakken
Recept:
5 gram Wiet
50 gram room boter
50 gram meel
50 gram suiker
1 zakje vanile suiker
Stukjes Pure chocolade
Puntje zout
Doe alles bij elkaar goed kneden tot mooie egale massa word 15 stukjes van maken van 10 gram de stuk
Plat drukken chocolaatje er op en de oven 150 graden 15 minuten KLAAR
bzyyyd6.jpgLast edited by belladonna; 7 October 2018, 10:25.God was never on your side..
- Likes 3
Comment
-
Keigoe gedaan! Ziet er lekker uit!
bij mij staat het ook op, gezellig die geur in huis
- Likes 1
Comment
-
Net kerst als ik nu van de boter koekjes ga bakken gebruik je dan alleen wiet boter of half wiet boter half gewoon boter
-
Gelukkig Greyvol ik zag mijn 250 gram boter al weg vliegen
-
- Likes 1
Comment
-
4 zitten er al mijn buik ze smaken te lekker soort sprits met wiet smaakt
-
Dat is Sexy QnQ waar ben je ik zit klaar met de koffie btw
-
Oke ik beken. De snelle koekjes nu 2 dagen ge probeert en al 2 nachten achter elkaar nachtmerry's. Dat is dus niet goed . Ik eet wiet om nachtmerry's te voor komen nu had ik dag 1 ook maar 1 koekje op dag2 ander half vanavond probeer ik 2 koekjes.<---------Deze koekjes zijn gemaakt zonder wiet boter maar gewoon gedroogde toppen door het deeg heen.
q0do6tdk.jpg
God was never on your side..
Comment
-
Comment
-
Decarbolisatie lieve Bell.
Wiet regelrecht in de koekjes werkt wel. Alleen het komt de smaak niet ten goede. Met wietboter is de wietsmaakt minder overheersend.
Aan de koekjes kun je soms de betere coffeeshop onderscheiden van de waardeloze. Het is als een soort welkomstkaartje.
Voor friettenten is dat de goulashkroket.
Comment