Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3x Dinamed CBD (fem) + 2x CBD Critical Mass (fem)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #76
    Ziet er strak uit Ess.
    Nette rijen. Allemaal omgekeerde V-tjes. Uhm, lekker, georganiseerd en symmetrisch.
    Het zou mij best een genoegen doen, ieder takje erbij te hangen. En straks eraf te mogen halen.
    Had je er lamme handen van? En doe je iets voor dat raam tijdens het drogen?
    Ik zie volle toppen. Gefeliciteerd met de mooie oogst. Fijne winterslaap.
    Konijnenvlees is gezond & ik kan hard meppen.

    Comment


    • Ess
      Ess commented
      Editing a comment
      Volgens mijn naaste omgeving, behoor ik nu in een diep zwart gat te vallen Ongeldig Zelf zie ik het als een rust moment en inderdaad bespeur ik ook een weemoedig gevoel jaarlijks rond deze tijd. Rookverslag en kluitinspectie volgt.

    • Ongeldig
      Ongeldig commented
      Editing a comment
      Zwarte gaten zijn super intrigerend.
      Godver, dat valt weer op allerlei manieren te interpreteren als ik die zin zo plaats. Schijt.

    • Ess
      Ess commented
      Editing a comment
      Ghehehehe

    #77
    Wauw Ess, wat zien die toppen er fantastisch uit. Heb je de allerkleinste fluffy topjes gewoon weggegooid? of waren die er niet echt?

    Een erg jaloerse,

    Kweking Eend

    Comment


    • Ess
      Ess commented
      Editing a comment
      Hai Kweking Eend dank je Ik had denk ik maar 2 piepkleine fluffy plukjes. Door het dieven heb ik voorkomen dat er zich meerdere hebben kunnen ontwikkelen. Ik heb nu wel voor het eerst 5 planten en nul rot. Zijn goed resistent die Dinameds. Thc is wel erg laag en CBD hoog. Ben dol op lage thc wiet maar zo laag heb ik hem nog nooit gehad. Ik hoop dat de Dinameds bevallen want dan ga ik ze continueren. In ieder geval heb ik met de Critical+ CBD al zeer goede ervaring en die gaat zomer 2019 zeker weer in mijn kweek aanwezig zijn.
      Last edited by Ess; 8 October 2018, 22:09. Reden: typo

    #78
    Hoi Ess

    Comment


    • Ess
      Ess commented
      Editing a comment
      Hoi Slome Joop Ik ben geen expert, ook niet een beetje maar ik kijk er naar of de ontwikkeling van de wortels er op het oog niet raar uit ziet t.o.v. voorgaande jaren. Mijn planten hebben toch een week of 4 te nat gestaan en ik heb bruidsmieren in m'n emmers gehad. Ik heb ook slechte aarde gehad en ben benieuwd of de wortels er anders uit zien dan ik gewend ben. Misschien ligt er dit jaar wel een bruidsmieren eierkolonie rondom de kluit. Of zijn er delen wortel rot. Dat soort zaken.
      Last edited by Ess; 9 October 2018, 20:02.

    • Cleargreen
      Cleargreen commented
      Editing a comment
      Naar de wortels kijken geeft ook een indicatie of je pot misschien te klein of te groot was.

    #79

    De wortels van de 3 Dinamed's. De hele pot was bij alle drie omgezet in wortels.
    Ik vond geen sporen van de bruidsvliegen die ik m'n potten in heb zien kruipen.
    DSC_0738.jpg DSC_0736.jpg DSC_0735.jpg

    Bij de 2 Criticals + CBD zat er bovenin nog veel aarde.
    DSC_0739.jpg

    Na 6 dagen drogen in het buitenhok voelde ze droog genoeg aan om te knippen. Ik heb de wat grotere bloemen ook doorgeknipt zodat ze beter kunnen drogen/curen,


    Hier wordt de Critical + CBD geknipt. Ze waren zo donker paars, dat het meer op zwart lijkt. Blacka wiri
    DSC_0742.jpg
    DSC_0745.jpg

    De Dinamed's bevatte 6 zaden. Ik ga er niks mee doen. Gewoon weg smijten van de week die hap. Ik ben niet van de experimenten.
    DSC_0751.jpg



    Het is iets minder dan ik gewend ben maar voldoende om tot de volgende ronde mee te doen. In de grote potten de Dinamed's CBD.

    De middelste grote pot bevat de paarse Dinamed CBD. De rechter iets kleinere pot zitten de twee Criticals + CBD.

    Kleven dat het spul doet. De lucht sloeg ook op de ogen tijdens het knippen.

    In tee twee potjes vooraan zit de Lemon Skunt af en de Blueberry af.

    DSC_0750.jpg


    Rookverslag Dinamed's volgt.

    Ess
    Last edited by Ess; 13 October 2018, 20:14.

    "We are stardust, we are golden.
    And we've got to get ourselves back to the garden".

    Comment


    • Cleargreen
      Cleargreen commented
      Editing a comment
      Lekker hoor!
      Toevallig ook zaad uit de paarse Dinamed? Dan zou ik ze wel willen hebben namelijk, evengoed wel trouwens.

    • Ess
      Ess commented
      Editing a comment
      Dank je Cleargreen!

    #80
    ** Vape verslag Dinamed CBD **

    Gisteren geoogst na 7 dagen drogen in een zeer goed geventileerde Douglas houten schuur, boeren style.

    24 uur in de weckpot gezeten dus Slome Joop 1 dag gecured Pot geopend en sjeeses wat een scherpe geur komt er van de geplukte bloemen in pot af. Ik pak twee bloemen (een paarse en een groene) en haal ze flink door de grinder. Ik vul m'n glazen "aroma tube" met een lekkere pluk vers gemalen penetrante kruimels. Steek de tube in de Air 1. Temp. op 194 graden. Hij warmt op en 20 seconden later neem ik een hele lange haal. De smaak was zacht en zoet. Na een tweede trek ervaar ik duidelijk een ontspannend gevoel. De derde keer dat ik de warme lucht uit de oven door de kruiden trek, was de boel zo lekker opgewarmd, dat de aroma's goed los kwamen uit de Dinamed. Het prikte zelfs even heel sterk in m'n neus. Na 1 minuut weet ik zeker dat ik blij ben met het resultaat. een heerlijke ontspannen gevoel neemt het van me over.

    Gelijk merk ik dat ik m'n hoofd er goed bij hou. Ik blijf dus flink trekken aan de vape en na de eerste sessie van 9 minuten, trek ik de conclusie dat ik me toch wel high voel van deze speciale wietsoort met 0,5% THC en 12-14% CBD. Na 20 minuten wordt ik wat lacherig maar langer dan 10 minuten houdt dat niet aan. Ik zet de vape nog even aan en na een paar extra lange diepe halen vond ik het wel genoeg. De wiet was op gevaped en ik voel me super.

    Je merkt echt wel effect van deze wiet. High, ontspannen en ik kan me uitstekend focussen op taken, als ik wil. Taken zoals een vape verslag schrijven. Maar nu, 50 minuten na mijn eerste kennismaking met de Dinamed CBD, voel ik me nog steeds ontspannen high. Ik voel qua werking overeenkomsten met de Critical CBD.


    Dinamed CBD voldoet uitstekend aan mijn wensen. Volgend jaar opnieuw in de buiten kweek.

    En nu wil ik thee & chocolade.

    Ess

    "We are stardust, we are golden.
    And we've got to get ourselves back to the garden".

    Comment


    • Ongeldig
      Ongeldig commented
      Editing a comment
      Dat is een leuk vape verslag. Hier kopje thee. Smileys Coffee
      Volgens mij zou jij Henne P. haar bloemen ook wel waarderen.
      Zelf weet ik niet zo goed wat ik ermee moet. Hasj of overdag op vapen tussen de klussen door, en we hadden gezegd dat we dat niet zouden doen.
      Wie weet tot de volgende ronde en dat je daar al genietend van je vape mag aanbelanden na de winterrust.

    • Ess
      Ess commented
      Editing a comment
      Dank je wel. Voor wat betreft Henne P: volg je hartje. Als jij je goed voelt bij een vape tussen de klussen door, gewoon van genieten.
      Dank voor je verslag en je tips en interesse inzake mijn kweekverslag. Geniet van al het moois en van het nu.

    #81
    Very nice

    De smaak van CBD wiet, is dat hetzelfde zoals THC rijke wiet?
    Zou er volgend jaar mss ook wel eentje zetten

    greets

    Comment


    • Ess
      Ess commented
      Editing a comment
      @Rreppellsteeltjam dank je voor de info! Gelukkig is er voldoende keuze, ook in CBD land!

    • Cleargreen
      Cleargreen commented
      Editing a comment

    • Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Is in Zwitserland, dus zou best kunnen Cleargreen

    #82
    Ik ben heel blij voor je Ess

    Comment


    • Ess
      Ess commented
      Editing a comment
      Slome Joop ben jij er al uit voor komende ronde? Heb je overigens de Dinamed nog kunnen waarderen? Ik merk dat ik uiteindelijk toch de dinamed cbd fem ben gaan prefereren boven de overigens heerlijke cbd+ critical omdat ik er fitter bij blijf. Ik ga er zeker weer 3 zetten dit jaar.
      Last edited by Ess; 1 March 2019, 21:46.

    • Cleargreen
      Cleargreen commented
      Editing a comment
      25%THC zou die hebben de Super Critital Bud CBD en 23% CBD, al ben ik bang dat we deze getallen met een korrel zout moeten nemen want zo'n hoog percentage van beide cannabinoiden is geloof ik niet eens mogelijk, hoe dan ook leek dit mij een lekker soortje om te proberen.

    • Ess
      Ess commented
      Editing a comment
      Ja dat zijn behoorlijke waardes. Voor mij momenteel toch even te hoog maar desalniettemin zal het effect super zijn! Leuk, nog een paar weken en dan gaat de grow pret weer beginnen.
Bezig...
X