Ik heb vorige week een klein microscoopje gekocht die je op je telefoon kan klemmen, ca 15 eurotjes:
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Kweking Eend kweekt frisian dew
Collapse
X
-
Microscoopje gevonden, dit is duidelijker..
vrij clear lijkt me?You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.
Comment
-
Ik heb vorig jaar ook in delen geoogst maar had beter meteen bij de eerste opmerking van rot helemaal moeten doen. Het ging toen echt te snel met de rot en moest behoorlijk wat weg gooien. Tis moeilijk in de schatten wat nou wijsheid is. Ik baalde vorig jaar dat ik niet alles heb om gehakt, iets langer curen en is prima te gebruiken. Eenmaal rot en het kan de kliko in.
- Likes 1
Comment
-
Inmiddels zijn al een paar vervroegde takken geoogst en droog in potten gestopt. Tijdens het drogen af en toe wat rot gevonden (witte draden aan de binnen kant van toppen). Echter begin ik nu te twijfelen of niet zo ongeveer alle wiet al is verrot. Zoals bijvoorbeeld het topje op de foto. Geen witte draden oid te zien, maar de binnenkant is wel wat raar en bruin. Is dat normaal of rot? Edit: zouden het ook gewoon gedroogde roze calyxen kunnen zijn?You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.Last edited by Kweking Eend; 14 October 2018, 23:18.
Comment
-
Dit zijn mijn eerder geoogste topjes ivm rot. Ik had echt slijmerige shit en grijze plekken maar niet gezien waar jij het over hebt @kwekingeend.
Gister de hele plant geknipt en wat gedampt. Ik ben er iig erg blij mee :pYou do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.
Comment
-
Het meeste hangt nog lekker te drogen, een deel al in potten gestopt. Tot nu toe 150 gram in de potten. Her en der bevruchting maar valt me mee.
ik heb trouwens sinds een paar jaar een piteba olie pers en vroeg me af of ik die ook kan gebruiken om wiet mee te persen (bij wijze van test). Verder trouwens een fantastisch apparaat, maak er al jaren walnotenolie mee.
Comment
Comment