Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweking Eend kweekt frisian dew

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Ik heb vorige week een klein microscoopje gekocht die je op je telefoon kan klemmen, ca 15 eurotjes:
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 2 photos.

Comment

Microscoopje gevonden, dit is duidelijker..

vrij clear lijkt me?
      This gallery has 1 photos.

Comment

• Jonnie
        Jonnie commented
        Editing a comment
        Lijkt wel helder idd, dus dat eind september oogsten verhaal van DP klopt ook niet :p
        Nog een weekje wachten? Ik ga persoonlijk voor meest cloudy

• Kweking Eend
        Kweking Eend commented
        Editing a comment
        Ga idd ook voor meest cloudy. Zolang de rot het enigzins toelaat (wat niet meer zo is denk ik zo) wacht ik!

Dit mijn dame bdw

Comment

• Kweking Eend
        Kweking Eend commented
        Editing a comment
        Ziet er erg goed uit!

Ik heb vorig jaar ook in delen geoogst maar had beter meteen bij de eerste opmerking van rot helemaal moeten doen. Het ging toen echt te snel met de rot en moest behoorlijk wat weg gooien. Tis moeilijk in de schatten wat nou wijsheid is. Ik baalde vorig jaar dat ik niet alles heb om gehakt, iets langer curen en is prima te gebruiken. Eenmaal rot en het kan de kliko in.
      2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
      2016 - Greyvol's buitenkweek
      2017 - Santa Maria van Space Cees

Comment

• Kweking Eend
        Kweking Eend commented
        Editing a comment
        Ik zal haar dan toch maar omhalen. Liever iets dan niets!

• Ongeldig
        Ongeldig commented
        Editing a comment
        Succes Quacker. Het zal vast een beetje pijn doen.

Inmiddels zijn al een paar vervroegde takken geoogst en droog in potten gestopt. Tijdens het drogen af en toe wat rot gevonden (witte draden aan de binnen kant van toppen). Echter begin ik nu te twijfelen of niet zo ongeveer alle wiet al is verrot. Zoals bijvoorbeeld het topje op de foto. Geen witte draden oid te zien, maar de binnenkant is wel wat raar en bruin. Is dat normaal of rot? Edit: zouden het ook gewoon gedroogde roze calyxen kunnen zijn?
      Last edited by Kweking Eend; 14 October 2018, 23:18.

Comment

• Kweking Eend
        Kweking Eend commented
        Editing a comment
        Gps Het is me een wispelturige plant.

• Gps
        Gps commented
        Editing a comment
        Precies, ik heb er twee met gewone groene buds en maar eentje met een paarse buds.
        Die met de paarse buds had niet echt paarse bladeren, de twee andere wel.

• Ess
        Ess commented
        Editing a comment
        En als je er met een loupe of vergrootglas naar kijkt, ziet het er dan nog smakelijk uit?

Dit zijn mijn eerder geoogste topjes ivm rot. Ik had echt slijmerige shit en grijze plekken maar niet gezien waar jij het over hebt @kwekingeend.
      Gister de hele plant geknipt en wat gedampt. Ik ben er iig erg blij mee :p

Comment

• Kweking Eend
        Kweking Eend commented
        Editing a comment
        De bruine plekjes zijn ook heel subtiel, ze zijn gewoon wat bruiner dan de rest (en dus niet groen of paars). Je topjes zien er goed uit! Fijn dat het resultaat je smaakt. Ik heb inmiddels ook al een jointje gedraaid, en ben ook zeker tevreden! Echt een goede high.

Nice! Zou me er dan niet te druk om maken en lekker gaan genieten!

*bdw kan ik als nieuw member niet liken op dit forum?*

Comment

Het meeste hangt nog lekker te drogen, een deel al in potten gestopt. Tot nu toe 150 gram in de potten. Her en der bevruchting maar valt me mee.

ik heb trouwens sinds een paar jaar een piteba olie pers en vroeg me af of ik die ook kan gebruiken om wiet mee te persen (bij wijze van test). Verder trouwens een fantastisch apparaat, maak er al jaren walnotenolie mee.

Comment

• Ongeldig
          Ongeldig commented
          Editing a comment
          Testen en hier laten weten? Meestal wordt wiet verwarmd tijdens het persen. Ik denk niet dat het lukt om dezelfde soort kwaliteit rosin te maken met een koude pers methode.

• Kweking Eend
          Kweking Eend commented
          Editing a comment
          Hmm ja misschien moet ik het maar gewoon testen. Ben alleen bang dat de boel zo erg gaat plakken dat de pers vastloopt. Maar goed dat zien we dan wel. IIg een leuke test!

Eindgewicht: 224 gram goede toppen en ongeveer 100 gram knipafval en klein spul. Ik ben tevreden!

Comment

• Greyvol
          Greyvol commented
          Editing a comment
          Goed gedaan! Geniet ervan..

• Ongeldig
          Ongeldig commented
          Editing a comment

Veel plezier ermee.

Ondanks alle ellende van ballen, rot en onzijdigheid toch een mooi rokertje aan overgehouden.
        En veel geleerd natuurlijk.
        Geniet van je eigen wietje

Comment

• Kweking Eend
          Kweking Eend commented
          Editing a comment
          thanks, gaat goedkomen!
      Bezig...
      X