Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Toverfee's eerste kweek 2 planten

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Nou, ziet er mooi uit joh, tjongejonge. Doe zo verder en je krijgt echt waar voor je geld.

Comment

Iemand die weet wat deze gele vlekjes betekenen??
      Attached Files
      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...esia-lemonator

Comment

Ja schade van een beetje. Maar het is de natuur dus geen paniek komt goed
        God was never on your side..

Comment

• Toverfee
          Toverfee commented
          Editing a comment
          Oke bedankt bella vond het beetje raar had dit nog nooit gezien

Tijd voor een update!
        plantjes gaan goed. Ze groeien goed en tuiken
        toch ook al de grootste (Amnesia Haze) is ondertussen al 61cm en gaat bijna in volle bloei over gaan of als ik hier mis in
        ben verbeter me. Ze heeft wel wat last van spint maar en heb hem een klein beetje laten verbranden door overvoeding maar, het is al terug goed gekomen. Dan de 2e (Great white shark) gaat ondertussen ook wel goed hij is 32cm en is nog vol in de groei. En da de 3e plant de sweet seeds die is volop aan het ontwikkelen. Zou iemand mij kunne vertellen wanneer ik ongeveer moet bloei voeding moet beginnen bij de grootse plant?
        Attached Files
        Last edited by Toverfee; 3 December 2018, 21:35.

Comment

Dag mede kwekers,
          Het is weer eens tijd voor een update. Deze week is er heel veel veranderd en de planten zijn omhoog gevlogen. ( komt door al mijn liefde)
          We zullen maar eenns beginnen bij het begin. De Amnesia Haze deze is nu aan het bloeien en is gestopt met groeien op een hoogste van 68,5cm. Ik geef ze nu al een paar dagen bloeivoeding van plagron en ik zie toch al goede vrodering de buds worden groter en voller en ik zie steeds meer kristalletjes bijkomen.
          Mooi compact struikje al zeg ik het zelf
          De hoofdtop ziet er toch al goed uit niet? IMG_1355.JPGDan plant nummer 2: Great White Shark deze plant gaat als een vuurpijl de lucht in deze zit nu op 61cm en ik begin nu een heel klein beetje voorbloei te zien maar dus deze gaat de 1e plant zeker inhalen qua grootte deze plant is minder compact als plant 1 maar zet zich wel breder uit is wel fijn zo verschillende soortjes ja wat moet je hier altijd tussen zeveren om die foto's mooi te zetten hahaIMG_1356.JPGDan plant nummer 3: Fast bud#2 van sweetseeds deze is een 2 weken later gezet als plant 1. Deze plant zit op een 40tal cm en deze toont wel al meer voorbloei dan de great white shark ik gok dat deze zoeist als de amnesia haze gaat worden qua grootte (hoop ik toch). Dan was dit het weer voor de update tot de volgende dan maar weer! eerst nog wat fotootjes ja hoe komt het nu toch dat die foto's omdraaien
          Last edited by Toverfee; 3 December 2018, 21:36.

Comment

Zien er zeker gezond uit.
          Die Amnesia zal wel nog wat in hoogte toenemen

Comment

Stinken ze al?
            sigpic it is just a flower

Comment

• Toverfee
              Toverfee commented
              Editing a comment
              De amnesia haze ruikt wel al de andere nog niet

Wanneer kan ik ze komen ophalen?

Comment

• Toverfee
              Toverfee commented
              Editing a comment
              Je mag komen mee roken als ze klaar zijn

• Ipie
              Ipie commented
              Editing a comment
              Neem ik wel te drinken mee hahaha!!

Ze zien er goed uit Toverfee!
            Volgend jaar niks veranderen.
            Konijnenvlees is gezond & ik kan hard meppen.

Comment

• Toverfee
              Toverfee commented
              Editing a comment
              bedankt! Ben blij en toch ook een beetje trots op mezelf dat de eerste kweek toch een succes blijkt te worden. Heb niet echt grote problemen ondervonden. Zo zie je maar als je je plantjes voldoende liefde geeft lukt het

• Ipie
              Ipie commented
              Editing a comment

Ziet er leuk uit

Comment

Zo daar ben ik weer. Het is weer 2 weken geleden dus tijd voor een update!
              Er is veel veranderd. 2 van de 3 planten staan in bloei: de fast bud#2 van sweeds seeds en de amnesia haze. De great white shark wilt maar niet in bloei gaan dus heb ik deze binnen gezet in mijn nieuwe kweekruimte om hier dan ook eens even een test ronde in te doen en deze plant in bloei te krijgen. De plant is 1m09cm dus heb ik deze getopt voor in mijn kweekkast.

De Amnesia haze:
              Deze is nu 70cm en krijgt ook geen voeding meer.

de toppen zijn al goed dicht en plakken ook al goed.
              bcbba32231c7c27adefb39a63129ed3d.jpg
              Dit zijn de Trichs van de amnesia haze. ieamand die kan vertellen hoever ze staan?

De Fast bud#2 deze plant is +60cm en ruikt ook wat anders als de amnesia deze heeft ook meer thc op de bladeren maar minder toppen. deze moet nog wel even staan.
              IMG_1387.JPG
              de toppen moeten nog wat zwellen
              7c076578c789f960ccf724bae842df5f.jpg
              wat een schattig ding
              f5e14b074ede7de6e1a6aa57e602bbd7.jpg
              dit zijn de trichs van de fast bud #2 zijn nog allemaal clear denk ik?

Dan nu de Great white shark. Deze groeit nog steeds ik heb deze nu naar binnen verplaatst onder een 400watt HPS op 12/12 om deze in bloei te zetten. temperatuur in het hok is rond de 23graden en lucht vochtigheid rond de 60%. Ik heb deze ook getopt omdat hij gewoon te groot werd. hier heb ik dan ook een stekje van gemaakt om te zien wat er van komt. Gewoon voor het plezier dus

in het flesje zit 1.5ml canna root stimulator en dan zullen we wel zien wat er van komt
              IMG_1392.JPG
              De great white shark zien wat hij er van maakt

De 2 planten langs elkaar zijn ze niet mooi
              Last edited by Toverfee; 3 December 2018, 21:36.

Comment

• Ongeldig
                Ongeldig commented
                Editing a comment
                Ben je je bewust van de risico's die het met zich meebrengt wanneer je een buitenplant in een kweekruimte binnen gaat plaatsen?
                Ze zien er goed uit.

• Ipie
                Ipie commented
                Editing a comment
                Buitenplanten ''nooit''naar binnen!
                Als je trammelant wil hebben moet je dat doen...

ik dacht dat het geen kwaad kon aangezien de plant nog steeds niet in bloei was

Comment

• Ongeldig
                Ongeldig commented
                Editing a comment
                Aah, dus je neemt het risico onbewust.
                Als de wiedeweerga weer naar buiten met die plant en met heel veel geluk heeft ze je NIEUWE kweekruimte niet nu al ontmaagd als het aankomt op beestjes.
                De voornaamste reden waarom je een buitenplant niet naar binnen haalt. Hij zit vol met beestjes (de aarde, de pot, mogelijk het blad) en als je die binnen zet nu dan vormen ze heel rap een plaag.

• Ongeldig
                Ongeldig commented
                Editing a comment
                Als je wilt dat ze sneller in bloei schiet kun je haar beter gaan verduisteren. Maar dus niet binnen in je nieuwe kweekruimte Misschien heb je nog een hoekje vrij in de schuur waar je haar op 12/12 kunt gaan zetten. Ergens waar je het niet erg vind als er heel veel beestjes komen.

Ze schiet vanzelf in bloei en er kan geen lamp op tegen de zon nu buiten.
              Relax man geef ze de tijd en aub zo mooie foto, 's zo mooie tuin let op je prive
              God was never on your side..

Comment

Comment

• QnQ
                  QnQ commented
                  Editing a comment
                  Natte wiet roken lijkt me geen strak plan, maar je vraag is van 7 uur geleden dus je zal het ondertussen wel geprobeerd hebben gok ik
                  Hoe was het?

Je voelt er niet zo veel van niet echt stoned wel een beetje maar niet genoeg.

Comment

Bezig...
                X