Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nieuwe ronde nieuwe kansen.
Collapse
X
-
De Auto's lijken al bijna droog, dat gaat snel, maar de takjes breken nog niet. Bij het knippen was er een klein topje afgevallen, wat ik al gerookt heb. Goede wiet.
Een baan heb ik inmiddels weer niet meer, ergens balen, maar ik hoef morgenochtend niet vroeg op. ( elk nadeel ... )
De Hollands Hoop bloeit nog steeds niet en aan de bovenkant heeft zij hangende bladeren. De drie Frisian dew zien er beter uit, en hebben de typische blije stand.
Komt dat nog goed met de Hollands Hoop ? We gaan het zien.
Overzicht:
DSCF0001.JPG
De Frisian Dew die al het langste bloeit.
DSCF0007.JPG
En een andere Frisian dew, die al wel begonnen is met de bloei.
image_314990.jpg
De Hollands Hoop.
image_314991.jpgLast edited by Gps; 2 September 2018, 19:25.Lets not criticize but legalize
Comment
-
Er is niet veel te vertellen, ze groeien, en bloeien inmiddels allemaal.
De frisian dew die al het langste bloeit:
DSCF0001.JPG
De Holands Hoop
DSCF0007.JPG
Andere frisian dew:
DSCF0005.JPG
Overzicht:
DSCF0009.JPG
Lets not criticize but legalize
- Likes 2
Comment
-
lekker man! Staan er goed bij!Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.
Comment
-
Geef jij voeding bij je HH ?
Want mijn HH is iets verder in de bloeifase maar mijn bladeren beginnen lichtgroen / geel te worden ?
Ik geef geen voeding....daarom de vraag !
Mijn HH is wel 3X groter mss speelt dat een rol.
Comment
-
Toevallig gisteren voeding bij het water gedaan. Want ik zag wat gele bladeren.
Ik kijk vooral naar de kleur van de bladeren, om te bepalen of ze voeding nodig hebben.
De vraag is hoe ver je van de oogst zit. Op een week of drie van de oogst zou ik geen voeding meer geven. Zeker de grote bladeren mogen wel geel worden.
Hoe zit het met de bladen rond de bloemen, zijn die nog goed groen ?
-
ja de bladeren rond de bloem zijn mooi groen....de bladeren dicht aan de hoofdstam zijn geel tot verwelkt
-
Comment