Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Eerst de Hollands Hoop met de minder dikke en meer fluffy toppen.
Bij het knippen van de Hollands Hoop opvallend weinig hars aan me handen en de schaar, t.o.v de Frisian Dew.
Ivm nieuwe pistels.. Heb nog een restant van een autoflower staan (onderste 12 topjes)
En staat inmiddels 18 weken maar maakt ook nog nieuwe pistels aan heel apart.
Ik denk dat het bij mij vooral komt omdat de bloemen die nu wel zon krijgen, eerst in de schaduw zaten van bovenliggende takken.
Of dat nog wat word we gaan het zien, de plant omhalen kunnen we altijd nog doen.
Met pijn in mijn hart heb ik al mijn toppen weggegooid
wiet toppen werden bruin net als hooi.
Van de bloem was er zelf niks meer te zien...
volgend jaar toch groei en bloei voeding geven.
toch zonde van die 8 maanden werk en die prachtige zomer....
Hopelijk volgend jaar weer zo een mooie zomer !
Dit was voor mij meer een test kweek.
HH is een prachtige plant tijdens de groei voor in je tuin.
Omdat ik nog paar zaadje HH over heb..ga ik volgend jaar weer HH kweken...
Hopelijk met meer succes.
Last edited by Anthony997; 28 October 2018, 12:05.
ja trok op niks.
Zelf rook ik bijna nooit, alleen in de zomer met kameraden bij een feestje.
Zelfs gratis zouden de mensen het nog niet willen roken haha.
Toppen heb ik niet meer, dus kan ik geen foto's maken.
Net het laatste restje uit me tuin omgehaald. Met het weer van de laatste weken, zijn een aantal buds duidelijk gewoon verder gegaan en een aantal is zelfs stevig. Niet bijster groot maar toch.
De microscoop heb ik niet meer gebruikt. De pistels van deze laatste bloemen, zijn zeker al 2 weken helemaal bruin, en ik zie ook het poeder suiker rond de bloemen.
Verder is het feit dat de bloemen stevig zijn, volgens mij ook wel een teken dat de plant klaar is.
Twee of drie buds hadden wat rot, en ik had het veel erger verwacht.
Dat worden 5 frisian dew volgend jaar.
De totaal stand komt dus op 8 liter plus. ( 3 frisian dew en 1 Hollands Hoop) Hoeveel is lastig in te schatten, maar ik gok dat er zeker nog wel een halve liter bijkomt.
Ik mag zeker niet klagen.
Comment