Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Sin tra bajo & auto mazar

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Sin tra bajo & auto mazar

Korting op 420shop
    2x sin tra bajo auto
    1x auto mazar
    de sin tra bajo auto heeft de laatste tijd bladproblemen heeft iemand info hoe ik dit probleem kan oplossen? Hij staat nu iets langer dan een maand. En de 2 kleintjes ongeveer 1,5 week.

Bladprobleem..
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

Comment

Vind het indrukwekkend hoe snel deze plant kan groeien
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 1 photos.

Comment

Dat komt door slakken of rupsen. Plantje inspecteren op rupsen, even de pot optillen en onder de rand kijken naar slakken.
        Evt slakken korrels strooien of biervallen. Of de kippen loslaten. Blad komt niet meer terug. Maar het kan ook niet echt kwaad mits er voldoende gezond blad overblijft. Je plant is al groot genoeg dus ze kan wel wat hebben nu.
        Konijnenvlees is gezond & ik kan hard meppen.

Comment

sigpic

Comment

Na lange tijd niks gepost te hebben hier een update, ik weet dat ik veel fouten gemaakt heb met mijn kweek maar hier heb ik erg van geleerd en ik weet nu hoe ik het volgend jaar beter kan aanpakken (voeding etc).
            de eerste plant ziet er verdort uit maar de toppen lijken er wel goed uit te zien, ik heb geen microscoop dus het is erg lastig om de trichomes te bekijken, kunen jullie aan de hand van (plant 1 foto's) zien of deze al klaar is om geoogst te worden (eerst een week geen water geven)
            plant 2 is ook al aardig geel geworden en er zitten al best wat toppen in.
            plant 3 is nog steeds niet aan het bloeien wat ik erg raar vind voor een AF.
            Zouden jullie hieronder jullie mening achter kunnen laten? zal mij iig erg helpen!
            mvg Sam!

Comment

plant 2
              Attached Files

Comment

plant 3
                Attached Files

Comment

Plant 3 een goeie dosis bloedmeel geven, al denk ik dat het al te laat is. Die autoflower kan je oogsten, er zit ook al rot in zie ik.

Comment

• samdw
                    samdw commented
                    Editing a comment
                    moet ik plant 1 niet eerst een week droog laten staan?

Neehoor. Heb je nog vloeibare voeding toegevoegd in de laatste 1-2 weken? Het is wel zo verstandig om dat de laatste weken niet te geven. Water kunnen ze gewoon krijgen hoor

Comment

• samdw
                    samdw commented
                    Editing a comment
                    nee heb ze dat niet gegeven! morgen controleren op toprot en dan oogsten?

Lijkt me een strak plan! Niet te zuinig zijn met het wegknippen van rot he! Beter iets te veel dan te weinig

Comment

Vandaag de eerste plant geknipt, heb geen toprot kunnen ontdekken, uiteindelijk 250 gram (nat) als opbrengst.
                    Dit is mijn droogruimte(heb rik https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...r-ventilatoren precies na gedaan) iemand tips? heb de bak in een schuur staan, heb geen grote gaten in de bak, en de bak is compleet verduisterd
                    Attached Files

Comment

• Brainwreck
                      Brainwreck commented
                      Editing a comment
                      Ik hoop dat je wel een nieuw pak maandverband voor je lief hebt gekocht.
                      Gaat een lekker zooitje worden anders...

Leuke toppen voor een eerste kweekje... geniet ervan straks.

• samdw
                      samdw commented
                      Editing a comment
                      hahaha bedankt man!

• Ongeldig
                      Ongeldig commented
                      Editing a comment
                      Hou de luchtvochtigheid in de gaten, ontlucht dagelijks en zorg dat het er donker is.

Schimmel... bij het controleren schimmel op 1 top aangetroffen, wat ik achteraf gezien niet zo gek vind aangezien de lucht nergens heen kan.
                    Heb nu de droogbak naast de deur van de schuur gezet en de deksel er horizontaal op gedaan ik ga vanaf nu elke dag 3x de deur een paar keer open en dicht doen voor frisse lucht is dit een slim plan of moet ik gewoon een kleine ventilator kopen? en zoja hoe moet ik hem richten?
                    Attached Files

Comment

• Ongeldig
                      Ongeldig commented
                      Editing a comment
                      Een dichte plastic bak? Of heb je er wel ontluchtingsgaten in gemaakt? Zet je ervaring straks ook even in dat topic vanuit waar je deze methode hebt gekopieerd dat is fijn voor andere mensen die hetzelfde willen gaan proberen.
                      Vochtige lucht moet afgevoerd kunnen worden/ danwel zijn vochtigheid kunnen afgeven aan drogere lucht. Succes met het verdere drogen en hopelijk blijft je schade beperkt.

(de schuur is helemaal donker)

Comment

Bezig...
                    X