Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Philly's auto-terraskweekje: Think Different, AutoXtreme en WHiteWidow Automatic

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Philly's auto-terraskweekje: Think Different, AutoXtreme en WHiteWidow Automatic

Korting op 420shop
    Goeiemiddag!

Sinds ik dit jaar op een app woon dat over een ruim zonnig terras beschikt, kon een kweekje uiteraard niet ontbreken.
    Aangezien ik hier vooral al veel heb meegelezen maar nog nooit een kweekverslag heb geschreven leek het mij daar nu het geschikte moment voor

Ik heb gekozen voor 3 autoflowertjes;

1: Think Different van Dutch Passion
    2: AutoXtreme van Dutch Passion
    3: White Widow automatic (huismerk van Dutch Headshop)

Van Auto Xtreme ontkiemde er slechts 1 van de 3 zaden, en van de WWA ook. De WWA heeft het in het begin heel moeilijk gehad om in gang te schieten,
    Daarom is deze volgens mij ook wat kleiner gebleven en heb ik haar ook niet in een grotere pot willen zetten.

De dames staan momenteel in hun definitieve potten, resp, 39l, 39l en de WWA staat in een 9l pot.

De aarde is gewone universele grond, zonder speciale toevoegingen/eigenschappen (AVEVE)

De eerste weken voor de bloei heb ik gegoten met biologische groeivoeding uit de Brico van ParkSide (ik had deze nog liggen en heb het maar gebruikt) en aanvullend de Power Root van Plagron tot aan de 2e week vd bloei)
    Bij het begin van de bloei ben ik overgeschakeld naar Plagron alga Bloom. ( ben overigens al jaren zeer tevreden van Alga Bloom + Green Sensation)

Momenteel staan de dames er zo bij, lekker aan het genieten van de heerlijke zon! Zoals je kan zien zijn ze alledrie getopt, dat vind ik persoonlijk de fijnste manier om te kweken.

THink different heeft hele fluffy toppen, die volgens mij niet echt meer zullen aandikken of mooi hard worden, wel jammer.

Autoxtreme en de WWA zijn wat later beginnen bloeien en dat ziet er op het eerste zicht wel goed uit.
    Benieuwd hoe deze verder gaan evolueren. Ik hou jullie graag verder op de hoogte!

O ja, van Think Different heb ik nog 2 dames guerilla staan, Heb er geen foto's van, Maar heb er volgende week een bezoekje naar gepland, Fingers crossed dat het goed met ze gaat
    Misschien zijn die toppen wel wat steviger...

Philly

foto's

20180630_152235_resized.jpg
    AutoXtreme

20180630_152241_resized.jpg
    Autoxtreme

20180630_152326_resized.jpg
    Thinkdifferent
    20180630_152336_resized.jpg
    Fluffy Think different top

20180630_152422_resized.jpg
    WWA
    20180630_152442_resized.jpg
    WWA

Attached Files

Comment

20180630_152357_resized.jpg
      fluffy Think Different top
      Attached Files

Comment

Gaat lekker
        Lets not criticize but legalize

Comment

• philly
          philly commented
          Editing a comment
          @ GPS dankje

Ziet er leuk uit!

Comment

• philly
          philly commented
          Editing a comment
          thx

Dat ziet er goed uit.
        Volgende keer een 1-2 weken later beginnen, dan hebben ze waarschijnlijk beter weer tijdens de groei.
        En de potten vullen tot het randje is er ook eentje die je kan noteren

Maar het ziet er lekker uit.
        Hopelijk gaat de guerilla net zo goed.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

• philly
          philly commented
          Editing a comment
          Hii QnQ, Bedankt
          Volgende keer zal ik daar op letten, de aarde is ook wel wat gezakt na enkele weken. Druk de aarde nooit veel aan in het begin om de structuur luchtig te houden. Ben echt wel benieuwd naar de guerilla! laat het hier wel weten

Die AutoExtreme van DutchPassion heb ik geloof ik gewonnen hier op het forum. Van de week ontkiemt en staat nu twee dagen in de volle grond.
        Dus ik kijk mee.
        Ze zien er Top uit . Enjoy!
        Konijnenvlees is gezond & ik kan hard meppen.

Comment

• philly
          philly commented
          Editing a comment
          thx! wel, die autoXtreme (ja zonder de E :p volgens het ticket van DP toch) is momenteel m'n mooiste plant, ziet er het best belovend uit :p succes met jouw dame !

• Ongeldig
          Ongeldig commented
          Editing a comment
          Je hebt helemaal gelijk, AutoXtreme.

Goeie avond,

Ik ben deze avond op 'guerilla' bezoek gegaan.

De dames stonden nog te genieten van het avondzonnetje toen ik hun rust kwam verstoren :p

De aanhoudende droogte heeft het landschap echt wel heel dor gemaakt, de vele brandnetels die er staan hingen er zelfs slapjes bij.
        Ik had een bidon van 5l water bij, die gulzig werd leeggedronken . Het wordt dringend tijd dat we wat regen krijgen. Denk dat er anders wel wat guerilla-kweekjes kapot zullen gaan.

Wat de planten zelf betreft, die zagen er wel ok uit, kleine bloemetjes, en naar mijn mening zien ze er helemaal anders uit dan de Think Different die op mn terras staat.
        Bizar wel... Valt jullie dat ook op?

Aan 1 van de planten is wel wat vraatschade, 1 tak moest er aan geloven, volgens mij veroorzaakt door konijnen.
        Ik heb daarom anti-konijnenkorrels gestrooid, (meuurt heel erg naar krachtige look)
        Een netje er rond zetten doe ik liever niet omdat dat toch iets te veel de aandacht naar m'n dames trekt.

Ik hoor graag wat jullie er van vinden, hoeveel weekjes schatten jullie nog ?

thx, groeten

Philly
        20180702_193427_resized.jpg 20180702_193453_resized.jpg 20180702_193559_resized.jpg 20180702_193449_resized.jpg 20180702_193608_resized.jpg 20180702_193456_resized.jpg 20180702_193507_resized.jpg 20180702_193427_resized.jpg
        Attached Files

Comment

ff een update,
          Guerilla doet het wel ok> ze weten van de droogte.
          terraskweekje begint serieus te meuren

(hoe kan ik de foto's recht plaatsen? )

20180707_215728.jpg 20180707_215713.jpg 20180707_215740.jpg 20180708_100538.jpg 20180707_215719.jpg update

Comment

• ganjagast
            ganjagast commented
            Editing a comment
            Je kan ze draaien met de foto editor bij het uploaden. Anders doe je het voor het uploaden.

Gaat lekker

Comment

Gaat goed!

Fotos moet je in landscape modus trekken

Comment

• philly
              philly commented
              Editing a comment
              thx!

Of de foto's van te voren verkleinen naar pixelmaat 900X1200 met Paint.
            Dan komen ze ook in de juiste stand erop als je ze met de PC upload.
            Die planten op het terras hebben lekker knoeperts erop zitten!
            Konijnenvlees is gezond & ik kan hard meppen.

Comment

thx, volgende keer ff uitproberen de grootste, de autoXtreme gaat me nog verrassen denk ik (hoop ik)

Comment

Ziet er goed uit!
                Ik wil ook een keer graag een guerilla kweekje doen, lijkt me ook wel dope. Ben benieuwd wat dat plantje je zal opbrengen.
                Ad usum proprium!

Comment

Zie er heeeeeeeeeel goed uit tof dat je geen gaas of net plaats de natuur moet schoon blijven .
                  God was never on your side..

Comment

Bezig...
                  X