Oorspronkelijk geplaatst door ganjagast
View Post
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Philly's auto-terraskweekje: Think Different, AutoXtreme en WHiteWidow Automatic
Collapse
X
-
Oh No
Ik heb net ontdekt dat mn Think Different een Herma is.... Ik heb al verschillende "bananen" gespot..
Heb alle bananen die ik gezien heb verwijderd, maar er komen er zowiso nog..
Mn plant is ook nog niet oogstrijp, ik denk nog minstens 2 a 3 weken...
Wat raden jullie me aan?
Ik denk best proberen alle bananen er uit te plukken met pincet en elke dag controleren?
Heb ergens gelezen dat bananen soms ook niet open komen... Ik zou liefst de plant nog willen afbloeien...
Keep u posted..
thx, Philly
20180711_164617_resized.jpgLast edited by philly; 11 July 2018, 20:37.
Comment
-
Ik zou bananen plukken. Mits het om niet meer dan 5 tot 10 banaantjes per dag gaat daar heb ik de rust wel voor.
Meer stuivende bananen als mijn geduld aan kan dan, vroegtijdig oogsten of kliko.
Ze willen voortplanten, dat is natuur. Ik neem ze dat niet kwalijk.Konijnenvlees is gezond & ik kan hard meppen.
Comment
-
Ik vergeet erbij te zeggen dat ik de bananen met een pincet verwijderd heb alvorens er een joint van te fixen.
Ik ga het risico niet opzettelijk nemen. Misschien wil jij dat uittesten?
Ik weet nog wel welk forumlid dat had gezegd, alleen niet meer waar en wanneer.
Misschien herinnert diegene het zichzelf en komt die hier nu opheldering geven. LR2
-
Update...
terraskweek gaat z'n gangetje, niet veel over te melden.
De Think different heb ik omgelegd, Er kwamen meer en meer bananen, en was bang dat m'n 2 andere dames er last van zouden krijgen.
Daarentegen doet m'n guerilla het echt super goed; het is niet normaal , zo'n dikke harde toppen heb ik zelfs nog nooit gehad bij mij in de tuin...
volgens mij moeten ze nog makkelijk een volle week tot 10 dagen staan.
Maar... heb wel van elke plant al 1 top gehaald. Waarom? Wel ik heb gezien dat ze het domein waar de planten staan, zijn beginnen maaien...
20180726_193830_resized.jpg 20180726_195225_resized.jpg 20180726_193859_resized.jpg 20180726_193821_resized.jpg 20180726_195618_resized.jpg
De planten staan nogal dicht bij de kant dus met wat geluk worden ze niet gemaaid en niet gezien...
Maar om er toch al iets van te hebben; mochten ze omgelegd worden, heb ik 2 toppen meegenomen. Ik wil dat de planten hun volle potentie bereiken, ze zijn net zo mooi bezig, en ik wil het risico op verlies wel nemen.
Comment
-
20180726_194734_resized.jpg 20180726_194738_resized.jpg 20180726_194809_resized.jpg 20180726_200130_resized.jpg 20180726_200138_resized.jpg
De trichomen zijn nog licht/milky... dus nog een dikke week/10 dagen?
cheeeers Philly
Comment
-
Ongeldig Ja klopt, heb inderdaad zitten knippen op de stek, voelde me op m'n gemak, en de toppen zijn inderdaad ZOO compact dat ik eigenlijk bijna geen knipwerk had...
De soort is Think Different dezelfde als diegene die op m'n balkon stond en hele fluffy toppen had. Echt wel bizar; ze lijken totaal niet op elkaar, alleen de geur is wel hetzelfde..
Ik denk dat ik over 10 dagen terug ga om alles binnen te halen, op hoop van zegen. Ik begrijp belladonnaLast edited by philly; 27 July 2018, 13:17.
Comment
-
Dan moet je eigenlijk ook restitutie eisen. Die zaadmakers denken alleen aan hun eigen portemonnee. Neem aan dat ze het allang weten maar het gewoon toch blijven verkopen. 8-10 euro per zaadje. Ik zou hetzelfde doen als ik in die business zat. Weet je hoeveel zaad er van een plantje kan komen? Prijzen blijven ze opdrijven. Domme, goedgelovige blowers zoals wij die dat soort onzin van zaadmakers accepteren. Maar ach hee, ze bedoelen het vast goed toch??
Zelf zou ik er niks mee doen maar gewoon lekker zelf zaad gaan maken. Daarmee heb je die zaadbanken pas echt.
In zulke situaties stel ik mezelf de vraag; Wat zou -insert bekend politiek persoon- doen?
Ik ben Erdogan geweest, en heb mijn konijnen hun vrijheid van meningsuiting ontnomen.
Poetin ben ik in de gay-bar. Trump ben ik in het gezelschap van vrouwen. Ik denk dat ik Kim-Jong-Un de mail op zou laten stellen naar DutchPassion. En dan zou dreigen met mijn nukes. Dat maakt vast indruk!
Think Different, misschien zit het al in de naam verstopt... Die gendercrisis. Over DutchPassion hoor ik niet veel goeds hier op het forum...
-
-
update
Alle planten zijn inmiddels omgehakt. De terraskweek zag er toch niet zo potent uit; niet echt harde toppen en veel bladluizen...
Als je dat vergelijkt met de guerilla Man Man, zo'n dikke harde toppen heb ik nog nooit gezien bij buitenkweek. (bij m'n eigen kweek althans)
ik had de plant nog 22 dagen laten staan en dit is het resultaat... Er moest zelfs bijna niet geknipt worden...
oordeel zelf maar
20180816_165556_resized.jpg
20180816_165657_resized.jpg 20180816_165707_resized.jpg 20180816_165604_resized.jpg 20180816_170248_resized.jpg 20180816_170250_resized.jpg
20180816_170243_resized.jpg
- Likes 2
Comment
Comment