Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Philly's auto-terraskweekje: Think Different, AutoXtreme en WHiteWidow Automatic

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door ganjagast View Post
    Ziet er goed uit!
    Ik wil ook een keer graag een guerilla kweekje doen, lijkt me ook wel dope. Ben benieuwd wat dat plantje je zal opbrengen.
    Jah tis wel echt spannend, zo'n guerilla kweek, ik kan het alleen maar aanraden

Comment

20180709_162639_resized_1.jpg 20180709_162631_resized_1.jpg

Comment

Oh No

Ik heb net ontdekt dat mn Think Different een Herma is.... Ik heb al verschillende "bananen" gespot..
        Heb alle bananen die ik gezien heb verwijderd, maar er komen er zowiso nog..
        Mn plant is ook nog niet oogstrijp, ik denk nog minstens 2 a 3 weken...
        Wat raden jullie me aan?

Ik denk best proberen alle bananen er uit te plukken met pincet en elke dag controleren?
        Heb ergens gelezen dat bananen soms ook niet open komen... Ik zou liefst de plant nog willen afbloeien...

Keep u posted..
        thx, Philly

20180711_164617_resized.jpg
        Last edited by philly; 11 July 2018, 20:37.

Comment

Moet je voor jezelf uitmaken hoeveel die td voor je waard is. Wil je de rest van je planten veilig? (Kliko) of wil je elke dag, 2x per dag bananen gaan plukken voor de volgende 3 weken?(laten staan)

hoe groot is je td btw? Heb er zelf ook 14 ontkiemt daarom die vraag.
          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...oor-2017/page9

Comment

• philly
            philly commented
            Editing a comment

• Thedoctor
            Thedoctor commented
            Editing a comment
            Er zijn er nog 5 van over en geen enkele groter dan 50 cm.

• philly
            philly commented
            Editing a comment
            Wel deze TD lijkt in de verste verte niet op de TD die guerilla staan... Ik denk dat sommige seedbanks er maak gewoon een naampje op plakken. Met al die duizenden soorten...

Als je nog enkel die staan hebt zou ik zeggen laten staan.
          Staan er nog andere plantjes dan zou die in mijn geval verwijderd worden.
          Maar ik spreek enkel voor mezelf

Comment

• philly
            philly commented
            Editing a comment
            wel er staan er nog 2 bij: zie foto's.
            Eerst m'n bananen-pluk-skills even uitproberen
            bedankt voor je reactie !

Ik zou bananen plukken. Mits het om niet meer dan 5 tot 10 banaantjes per dag gaat daar heb ik de rust wel voor.
          Meer stuivende bananen als mijn geduld aan kan dan, vroegtijdig oogsten of kliko.
          Ze willen voortplanten, dat is natuur. Ik neem ze dat niet kwalijk.
          Konijnenvlees is gezond & ik kan hard meppen.

Comment

• philly
            philly commented
            Editing a comment
            maw je ontkracht zelf de mythe
            Je heb gelijk, t'is een minder fraai zicht, wiet met bananen

• Ongeldig
            Ongeldig commented
            Editing a comment
            Ik vergeet erbij te zeggen dat ik de bananen met een pincet verwijderd heb alvorens er een joint van te fixen.
            Ik ga het risico niet opzettelijk nemen. Misschien wil jij dat uittesten?
            Ik weet nog wel welk forumlid dat had gezegd, alleen niet meer waar en wanneer.
            Misschien herinnert diegene het zichzelf en komt die hier nu opheldering geven. LR2

• philly
            philly commented
            Editing a comment
            ben ik wel erg benieuwd naar... Interessant

Update...

terraskweek gaat z'n gangetje, niet veel over te melden.
          De Think different heb ik omgelegd, Er kwamen meer en meer bananen, en was bang dat m'n 2 andere dames er last van zouden krijgen.

Daarentegen doet m'n guerilla het echt super goed; het is niet normaal , zo'n dikke harde toppen heb ik zelfs nog nooit gehad bij mij in de tuin...

volgens mij moeten ze nog makkelijk een volle week tot 10 dagen staan.

Maar... heb wel van elke plant al 1 top gehaald. Waarom? Wel ik heb gezien dat ze het domein waar de planten staan, zijn beginnen maaien...

20180726_193830_resized.jpg 20180726_195225_resized.jpg 20180726_193859_resized.jpg 20180726_193821_resized.jpg 20180726_195618_resized.jpg

De planten staan nogal dicht bij de kant dus met wat geluk worden ze niet gemaaid en niet gezien...

Maar om er toch al iets van te hebben; mochten ze omgelegd worden, heb ik 2 toppen meegenomen. Ik wil dat de planten hun volle potentie bereiken, ze zijn net zo mooi bezig, en ik wil het risico op verlies wel nemen.
          Attached Files

Comment

20180726_194734_resized.jpg 20180726_194738_resized.jpg 20180726_194809_resized.jpg 20180726_200130_resized.jpg 20180726_200138_resized.jpg

De trichomen zijn nog licht/milky... dus nog een dikke week/10 dagen?

cheeeers Philly

Comment

• Ongeldig
              Ongeldig commented
              Editing a comment
              Die mogen inderdaad nog wel een week of twee, en dan weer ff checken.
              Heb je daar in de bushbush staan te knippen? Lef hoor. Lijkt alsof er niet veel blad uitsteekt, ziet eruit als een fijn plantje om snel te kunnen knippen.
              Welk soortje is de guerilla?

OHO als risico is dat ze gaan maaien pak je snel je fiets en oogst ze snelllllllllllllllllllllllllllllll wat zou het jammer zijn als ze gemaaid worden ze zijn bijna klaar
            God was never on your side..

Comment

Ongeldig Ja klopt, heb inderdaad zitten knippen op de stek, voelde me op m'n gemak, en de toppen zijn inderdaad ZOO compact dat ik eigenlijk bijna geen knipwerk had...

De soort is Think Different dezelfde als diegene die op m'n balkon stond en hele fluffy toppen had. Echt wel bizar; ze lijken totaal niet op elkaar, alleen de geur is wel hetzelfde..

Ik denk dat ik over 10 dagen terug ga om alles binnen te halen, op hoop van zegen. Ik begrijp belladonna
              Last edited by philly; 27 July 2018, 13:17.

Comment

• Ongeldig
                Ongeldig commented
                Editing a comment
                Dan moet je eigenlijk ook restitutie eisen. Die zaadmakers denken alleen aan hun eigen portemonnee. Neem aan dat ze het allang weten maar het gewoon toch blijven verkopen. 8-10 euro per zaadje. Ik zou hetzelfde doen als ik in die business zat. Weet je hoeveel zaad er van een plantje kan komen? Prijzen blijven ze opdrijven. Domme, goedgelovige blowers zoals wij die dat soort onzin van zaadmakers accepteren. Maar ach hee, ze bedoelen het vast goed toch??
                Zelf zou ik er niks mee doen maar gewoon lekker zelf zaad gaan maken. Daarmee heb je die zaadbanken pas echt.
                In zulke situaties stel ik mezelf de vraag; Wat zou -insert bekend politiek persoon- doen?
                Ik ben Erdogan geweest, en heb mijn konijnen hun vrijheid van meningsuiting ontnomen.
                Poetin ben ik in de gay-bar. Trump ben ik in het gezelschap van vrouwen. Ik denk dat ik Kim-Jong-Un de mail op zou laten stellen naar DutchPassion. En dan zou dreigen met mijn nukes. Dat maakt vast indruk!
                Think Different, misschien zit het al in de naam verstopt... Die gendercrisis. Over DutchPassion hoor ik niet veel goeds hier op het forum...

• philly
                philly commented
                Editing a comment
                Ik denk dat ik wel ga mailen naar dutch passion. zelf zaad maken is niet aan de orde voor mij :p Daar komen te veel verschillende parameters bij kijken. welke zaadbank adviseer jij?

• Ongeldig
                Ongeldig commented
                Editing a comment
                Huismerken van wietzaadjes.

update

Alle planten zijn inmiddels omgehakt. De terraskweek zag er toch niet zo potent uit; niet echt harde toppen en veel bladluizen...
              Als je dat vergelijkt met de guerilla Man Man, zo'n dikke harde toppen heb ik nog nooit gezien bij buitenkweek. (bij m'n eigen kweek althans)
              ik had de plant nog 22 dagen laten staan en dit is het resultaat... Er moest zelfs bijna niet geknipt worden...

oordeel zelf maar
              20180816_165556_resized.jpg
              20180816_165657_resized.jpg 20180816_165707_resized.jpg 20180816_165604_resized.jpg 20180816_170248_resized.jpg 20180816_170250_resized.jpg
              20180816_170243_resized.jpg
              Attached Files

Comment

Wow goed gedaan zeg wat een mooie toppen en zo vol . dat word lekker rokertje
                God was never on your side..

Comment

Volle grond of pot, dat maakt wel een wereld van verschil natuurlijk.
                  Soortjes met wat meer fluffy toppen zijn beter geschikt voor buitenkweek.
                  Ze krimpen nog wel een stukkie, dan worden ze ook nog wat steviger als je ze goed droogt.
                  Met alle tegenslagen erbij zeker geen slecht resultaat.
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Heel mooi man!

wel jammer van die tweede internode bloei op guerilla.... nu heb je zo'n laagje niet rijpe troep op je mooie rijpe toppen zitten.

Comment

Leuk verslag!

Comment

• philly
                        philly commented
                        Editing a comment
                        thx bro !
                    Bezig...
                    X