Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Planten groeien super snel worden nog groot genoeg voor ze gaan bloeien.
En sommige zitten niet tot de rand vol was eerst wel maar is gezakt.
Tot over tien dagen morgen op vakantie
-Conficker
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 5 photos.
ze zijn beetje licht groen of lijkt dat maar.
Keer dagje geen water geven is ook goed hoor word ze sterk van ook met dit warme weer. ik geef soms 3 dagen geen water
Lijkt op foto's idd wel een beetje in het echt zijn ze een stuk groener. Ik geef ze meestal om de dag als de potten licht aanvoelen en het er droog uit ziet.
Hey growers, hier weer een update
De Special Queen is best groot geworden,
En de Jack Herer is klein gebleven door het kleine potje.. De planten krijgen als voeding terra grow van Plagron.
-
This gallery has 3 photos.
Hey leuk! Goed dat je voeding mee geeft. Daar ga je straks zeker een paar lekkere toppen vanaf halen. Volgend jaar iets eerder beginnen en grotere potten.
Langer dan dat. Weer heb je geen invloed op. Dat hoort erbij. Te vroeg oogsten is zonde van je moeite. Niet doen. Anders kom ik je op je vingers tikken.
Waarom niet? Dan is het de 3de week van oktober. Het is niet omdat het 2 dagen regend dat je dan alles gelijk kan weggooien. Anders had je moeten verduisteren
Weer een update jaja ze staan er nog.
Toppen zijn best dik aan het worden glinsteren al van de thc hmm..
De rechter is wel redelijk geel maar daar maak ik me geen zorgen over.
Fotooos:
This gallery has 2 photos.
Comment