Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1x Jack Herer 1x Critical 2x Special Queen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

1x Jack Herer 1x Critical 2x Special Queen

Korting op 420shop
    Hey allemaal

Ik begin mijn 2e kweek,
    wel aan de late kant

Ik heb de zaadjes tussen vochtig toiletpapier ontkiemd die zijn allemaal uitgekomen.
    Op het begin had ik een Auto mazar die is helaas doodgegaan daarvoor in de plaats is Jack Herer

Nu zijn de plantjes al een week of 2-3 boven de grond en doen ze het goed, wel heb ik gezien dat de onderste blaadjes een beetje geel zijn geworden aangezien de grond niet voorbemest is.

- CON7ICKER
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 3 photos.

Opvullen met universele potgrond, tot net onder de lobblaadjes. Wel leuk om te zien zo laat. Special Queen is wel een plant die lekker veel kan opbrengen. Succes met je late kweek! Ik volg je.

"We are stardust, we are golden.
    And we've got to get ourselves back to the garden".

Comment

Comment

• Conficker
        Conficker commented
        Editing a comment
        Zaai en stekgrond van Pokon.
        Ik dacht dat is wel handig voor te ontkiemen. Nu bestaat de bovenste laag aarde uit potgrond en dcm buxes voeding,

• Stemma
        Stemma commented
        Editing a comment
        In de voeding gezet?

Zal deze voeding voor nu tot ik ze overpot voldoende zijn?
      En welke voeding raden jullie aan om te kopen? Iets wat je in de tuincentrum kunt halen.

Thx
      This gallery has 2 photos.

Comment

Ik mag hopen dat je je planten niet rechtstreeks in de voeding hebt gezet

Voor de rest, succes !
        Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Nee, een paar korrels verspreid.

Comment

Hmm

Buxus voeding... Het zal niet echt kwaad kunnen maar ik denk dat er toch betere alternatieven zijn...
            Deze voeding is specifiek bedoeld voor planten die een kalkrijke boden verkiezen (hoge PH).
            Deze voeding is dus totaal niet voorzien op snelle afgifte enz wat een eenjarige plant zoals cannabis nodig heeft.
            Op de foto zien je plantjes er wel OK uit, wel wat een gelige schijn, maar dat zou ook de lichtinval kunnen zijn??
            Je zou bv een universele plantenvoeding kunnen geven, voor groeiende groene planten. (vloeibaar maar vast kan ook) (in het tuincentrum kost dat echt niet veel, bv gewoon van het huismerk AVEVE)
            Waarmee ga je werken als de planten in de bloeiperiode komen?

Succes met je late kweek, beter laat dan niet

Comment

• Conficker
              Conficker commented
              Editing a comment
              Goeie uitleg thanks!
              Ik ga alle plantjes in de kleine potjes binnenkort over potten in universele potgrond,
              Voor de bloei heb ik pk 13-14 van plagron, nu nog iets voor de groei halen dus.

Ik zou ze even op laten drogen vandaag en dan overpotten in een grote pot met goeie grond (tot de bovenste rand gevuld)
            Dat lijkt me beter dan nu al met voeding te gaan spelen.
            Dan kunnen ze weer een paar weken vooruit, en kan je in de tussentijd even goed rondneuzen op het forum, bij de afdeling Voeding voor wietplanten bijv.
            Bij Biologisch Kweken staan ook diverse posts over het zelf maken van voeding.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

• philly
              philly commented
              Editing a comment
              Dat vind ik ook een heel goed idee. Ze moeten uiteindelijk toch in grotere potten komen.
              Zelf geef ik meestal pas voeding vanaf de 4e knoop uitgelopen is.. ongeveer toch heb er niet echt een vaste regel voor.

• Stemma
              Stemma commented
              Editing a comment
              Hou wel rekening met het warme weer. De planten 'drinken' dan meer waardoor ze in verhouding veel meer voeding binnenkrijgen dan nodig. Dus extra spaarzaam met voeding als het warm droog weer is.

• Burundanga
              Burundanga commented
              Editing a comment
              Das een goede tip Stemma zo had ik het nog nooit bekeken!

Paniekkk

Ik lees net dat mijn *3 Jack herer regular zaadjes zijn, aangezien ik er maar een heb geplant wou ik er nog een planten.. voor de zekerheid, wel heel laat dan..

Comment

• Ongeldig
              Ongeldig commented
              Editing a comment
              Zowel AF als feminised of regulier. Het kan allemaal nog. Maar nu praat ik anderen na, ik heb er geen ervaring mee.

• philly
              philly commented
              Editing a comment
              no panic... Die zullen heus nog wel groeien. Nadeel is dan dat ze wel eens wat later kunnen afbloeien. Maw eind oktober bijvoorbeeld, weet niet of de soort goed tegen onze weercondities kan, (nl veel temp wisseling, hoge Lv en geregeld regen in Okt) , zoniet is het oppassen geblazen voor bv toprot e.d.

Alles kan, ze worden alleen een stuk minder groot doordat ze langer in de vegetatieve fase zitten.

Weet je bij hoeveel lichturen die jacks beginnen te bloeien? Als het een laat soortje is wordt het nog wel een leuk formaat.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Conficker View Post
              Paniekkk

Ik lees net dat mijn *3 Jack herer regular zaadjes zijn, aangezien ik er maar een heb geplant wou ik er nog een planten.. voor de zekerheid, wel heel laat dan..

Geen paniek, ze zullen geen 3 meter meer worden, maar je bent nog niet te laat.
              Lets not criticize but legalize

Comment

Als het regulier zaad is kan het een man of een vrouw worden.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Kleine update

Ik moet ze nog steeds zo snel mogelijk overpotten.. heb het idee dat ze minder groeien door mijn voedingloze grond, en een snellere groei kunnen ze wel gebruiken zeker bij een late kweek.
                  Een Special Queen is vanzelf getopt, Dat had ik met mijn vorige buitenkweek ook toevallig is dat.
                  Ben benieuwd naar hoeveel gram ik eraf haal dit jaar

- Conficker
                  This gallery has 4 photos.
                  Last edited by Conficker; 5 July 2018, 18:28.

Comment

Mooie plantjes leuke soorten ook.

Comment

Heyy growers
                      Ze zijn overgepot phew..
                      Ik heb Plagron lightmix gemengd met universele potgrond en dat dus gebruikt.
                      Ik hoop dat ze nu echt sneller gaan groeien want het lijkt zo sloom te gaan, of ligt dat nou aan mij?

- Conficker
                      This gallery has 4 photos.

Comment

• Ess
                        Ess commented
                        Editing a comment
                        Nu goed het gewicht van je potten aanvoelen zodat je komende tijd aan het gewicht voelt dat ze nog water hebben. De groei komt er vanzelf wel in komende weken. Tijdens de bloei groeien ze ook nog wat door dus nog tijd zat en geen paniek.
                    Bezig...
                    X