Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3x Somango XL 1x White Widow

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

3x Somango XL 1x White Widow

Korting op 420shop
    Hallo medekwekers.
    Na een aantal leden lastig te hebben gevallen met wat noob vragen volgt nu ook mijn kweekverslag

Ik heb 3x Somango XL van Royal Queen Seeds. Hier kreeg ik nog een gratis zaadje bij, dit was dus een White Widow dus ik dacht gooi die ook maar in een pot

Mijn Somango's staan in een 30l pot met Batmix. De voeding die ik gebruik is Terra Grow voor de groei en Terra Bloom voor de bloei.

10 april begonnen met ontkiemen tussen vochtig keukenpapier.
    Toen de zaadjes waren ontkiemd heb ik ze in kleine jiffy potjes gevuld met light mix gestopt om te voorkomen dat mijn baby plantjes levend zouden verbranden in de (nog) te sterke Batmix.

5 mei heb ik de Somango's in hun eindpot geplaatst, (de White Widow is verdwaald geraakt tussen mijn foto collectie )

In mei maken de dames een hele snelle groei door.

7 Juni is ook de White Widow van de partij, ergens een pot uit de garage gevonden en haar daar in gezet. Lekker amateuristisch ;P

1 Juli, de Somango's zijn inmiddels mooie boompjes aan het worden maar hier en daar wordt een stengeltje paars (foto's volgen nog). Genetica of toch een voedingstekort?
    De White Widow blijft helaas achter in de groei, misschien in een grotere pot plaatsen?

Voor zover mijn kweekverslag, er volgen nog flink wat updates de komende dagen en weken met beter kwaliteit foto's natuurlijk.
    Als jullie tips voor mij hebben hoor ik ze heel graag!

Bedankt voor het lezen! En veel succes met jullie plantjes dit seizoen

You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.
    Last edited by LBManolo; 3 July 2018, 20:33.

5 Mei in de eindpot

Comment

De 3 Somango's op 20 mei.

Comment

7 juni, ook is de white widow in een grotere pot erbij geplaatst.

Comment

1 Juli, de Somango's zijn nu ongeveer 70 cm groot. De White Widow blijft helaas een beetje achter in de groei

Comment

Mooi.
            Zijn dat Autoflowers?

Comment

hoi
              Mooie planten, maar heb de indruk dat ze precies toch iets te nat staan.
              vooral de middelste lijkt nogal licht van kleur.. Het kan ook wel de foto zijn natuurlijk ...
              Last edited by philly; 4 July 2018, 09:20.

Comment

Het zijn gefemeniseerde zaadjes, geen autoflowers.

Het zou kunnen dat ik ze de afgelopen dagen wat te nat heb gezet, was ook hartstikke warm dus wou de dames genoeg verkoeling geven. Echter slaan sinds een paar dagen de stengeltjes wat paars uit en zijn de bladeren inderdaad wat lichter van kleur. Iemand die raad weet?

Comment

Nog een foto van de bladeren.
                  Ik weet niet helemaal hoe je nu 2 foto's in een bericht plaatst

Comment

Voeding op uit je aarde ??
                    God was never on your side..

Comment

Lees maar eens op je zak pot aarde OMG deze gaan pas in september bloeien ofzo die gaan grotere pot willen
                      God was never on your side..

Comment

Ik gebruik batmix en heb als voeding Terra Grow en Terra Bloom. Mag ik nu dus al bijvoeden? En moet ik constant afzuren nu?

Comment

Comment

Als ik ze vanaf nu voeding blijf geven volgens het schema halen ze dan het einde in deze pot? Ik ben nog van plan om ze eind deze maand te gaan verduisteren zodat ze eerder gaan bloeien.

Ik heb namelijk lastige buren en die zullen het niet op prijs stellen als ik dadelijk met een enorme kuip kom aanzetten

Comment

• philly
                              philly commented
                              Editing a comment
                              heb geen glazen bol... :p
                              maar nu ik je foto's nog eens bestudeer vind ik eigenlijk dat je plantjes al vrij geel zijn sinds je ze de eerste keer hebt verpot.

Heb je die turfpotjes mee ingegraven in je grote potten ? Ik weet het dus niet zeker; maar las hier wel deze week op het forum dat die potjes niet altijd goed 'oplossen' of 'composteren'. Dat zou evt. wel een invloed kunnen hebben op de gezondheid van je dames. Maar durf me er niet met zekerheid over uitspreken.
                              Hoe vaak geef je voeding? Momenteel alleen terra grow?
                              verduisteren kan; maar dan moet je gedisciplineerd, elke dag je planten binnen en buiten zetten... elke dag.

Nee die potjes heb ik niet in de grond gezet. Gewoon voorzichtig losgescheurd en overgepot.
                            Voeding geef ik nu ongeveer 2x per week 4ml Terra Grow. Misschien meer gaan voeden nu?

Hoop in ieder geval dat ik ze in deze pot kan laten afbloeien.

Comment

Bezig...
                            X