Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Verslag 2x Blueberry auto en??

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Succes!

Waarom gaan je planten savonds de kast in? Voor de regen hoef je het niet te doen want die is er al weken niet meer. Als alles straks verder in bloei staat ga je problemen krijgen met die hoge lv en ga je toprot in de hand werken.
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...oor-2017/page9

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Thedoctor View Post
      Succes!

Waarom gaan je planten savonds de kast in? Voor de regen hoef je het niet te doen want die is er al weken niet meer. Als alles straks verder in bloei staat ga je problemen krijgen met die hoge lv en ga je toprot in de hand werken.
      Meer een gevoel dat ze daar veiliger staan en een paar graden warmer staan. Heb wel lucht gaten in de tent! Misschien toch eens overwegen om ze buiten te laten mits het weer OK is.
      Tnx voor de tip!

Comment

De blueberrys aftjes zijn 6 juni ontkiemt en de 8e geplant. Ik twijfel of ik al moet starten met bloom van plagron of met pk13 14. Kan iemand me daar een antwoord op geven? Lijkt er op dat ze ook gestopt zijn met groeien.. (dat zou normaal de fase moeten zijn om te starten)
        Maar krijg het graag hier bevestigd
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 2 photos.

Comment

De blueberrys zijn vandaag 5 weken en doen het aardig ondanks verkeerde potgrond en 2x overpotten wel vertonen de onderste bladeren uitdroging en worden ze geel. Geen idee waarom maar ik gok overvloedig aangezien ik ze nu een paar weken grow van terra geef.
          Gisteren dus alleen water gegeven.
          Morgen wil ik gaan starten met pk 13 14 voor een week en daarna bloom van terra aangezien de bloei al een tijdje bezig is.

De AK autos gaan top! Gelijk in de aarde gepost en goede potgrond gebruikt (light mix biobizz en universele potgrond intratuin) dus hier verwacht ik ook meer van. Ze staan nu bijna 3 weken na het zaaien.

Allen blijven nu 24u per dag buiten ipv avonds in de kas.

De onbekende bleek toch een kerel.. Dus nek omgedraaid en in de kliko geknikkerd.
          This gallery has 3 photos.

Comment

En de 2 AK auto's
            This gallery has 1 photos.

Comment

Het lekkere weer doen m'n dames goed!
              De blueberrys staan inmiddels 6 weken en krijgen sinds 4 dagen 1ml pK 13 14 op 1 liter.
              De topjes worden dan ook lekker vol.
              ​​​​​​Het probleem kind met de verdorde bladeren staat in de hoek vd tuin en leeft aardig op.. Ik doe er niks meer aan behalve water geven. Eens kijken hoever ze komt.

De AK autos zijn inmiddels een kleine 4 weken en gaan erg lekker vergeleken met de blueberrys. Ook zie ik langzaam bloei verschijnselen.
              Deze zijn wel rechtstreeks in de 10l potten geplant en 50/50 light mix met universele potgrond

Inmiddels gaan de lowrider en snowstorm auto's die een week staan ook prima.

Zie de komende weken alleen maar mooi weer dus ik hoop een mooi resultaat te behalen!

Comment

This gallery has 4 photos.

Comment

Weinig te melden eigenlijk.. Gaat lekker allemaal.
                  En erg blij met de afkoeling vandaag
                  1 probleempje met m'n blueberry auto.
                  Hij is bijna 9 weken oud en krijgt aan de onderste bladeren verdoring. Als je de blaadjes vastpakt verkruimelen ze
                  Heeft ze een te kort ergens aan?

Comment

This gallery has 3 photos.

Comment

• Ongeldig
                      Ongeldig commented
                      Editing a comment
                      Mooie poes! Dat AF-jes vergelen in de bloei en dan met name het onderste blad is vrij gebruikelijk. Dit wordt soms ook geweten aan het gebruik van bloeivoeding. Maar dan praat ik anderen na. Ik ben geen expert op het gebied van wietpotplanten of voeding.
                      Dat blad gaat niet meer bijtrekken. Plant zuigt de voedingstoffen eruit leeg. Wanneer het helemaal verdord is en afvalt kun je het verwijderen. Niet eerder want dan maak je onnodig wondjes aan de plant. De dame kan dat prima zelf afstoten. Het ziet er zorgwekkend uit omdat ze niet superveel blad heeft doordat ze wat aan de kleine kant zijn. Het is nu een kwestie van de rit uitzitten. Voor volgend jaar eventueel verdiepen in het geven van bladvoeding en/of groeivoeding tijdens de bloei. Of volle grond planten, dan ben je in mijn optiek van een hoop sores af.

Tnx voor je bericht en info!
                    Aldoende wordt ik er steeds handiger in

Moet zeggen dat ik er erg veel plezier in heb en inmiddels al veel fouten heb gemaakt die ik volgend jaar niet meer ga maken.
                    Mijn fouten tot nu toe:
                    Voorgroeien binnen onder een lampje (2 weken) Dus volgend jaar gelijk naar ontkiemen naar buiten.
                    Heb nu biobizz light mix als potgrond maar had beter universele potgrond kunnen gebruiken zodat ik ze pas na 6 weken hoef bij te voeden.
                    Ze hebben een x te nat en te droog gestaan, inmiddels doe ik alles op gevoel en til de potten op voor het gewicht. Ook geef ik ze nu 1x per week water van onderaf zodat de wortels daar ook vochtig blijven.
                    Kweekkast doe ik weg en zet ze nu onder een afdakje bij zware regen of onweer.
                    Probleem kweekkas is dat ze veel te vochtig worden in de nacht en ochtend .. Om ze dan in de volle zon te zetten lijkt me niet goed
                    En overpotten ga ik ook niet meer doen.. Dus gelijk in de 10 of 12 liter potten.
                    Grootste leermoment : geen info halen bij cnnbs maar hier de zoekfunctie gebruiken

Tot de volgende update!

Comment

Ehm vind je planten leuk hoor maareeeeeeeeeeeeeeeeeee krijgen we nog paar poeze foto's vind het zo leuk beest
                      God was never on your side..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View Post
                        Ehm vind je planten leuk hoor maareeeeeeeeeeeeeeeeeee krijgen we nog paar poeze foto's vind het zo leuk beest
                        Henkie steelt wel vaker de show

Comment

Niet heel veel te melden .. Alles gaat z'n gangetje.
                          De blueberry staat nu 7 weken waarvan 4 bloei en krijgt al lekkere dikke topjes! Ze krijgt om de dag 3ml bloeivoeding mee.

De zielige blueberry heb ik voor 99% opgegeven maar krijg het nog niet over m'n hart om hem te vermoorden dus geef hem nog een kans in de hoek van de tuin..

De 2 AK auto's gaan als een speer al is de 1 wat langer en de andere wat voller en kleiner en ze staan nu 5 weken en krijgen flinke pruiken

De snowstorm auto staat nu 2,5 week en gaat ook fijn! Hier verwacht ik het meest van aangezien ik deze op de juiste manier heb ontkiemt, gelijk naar buiten heb gedaan en de juiste potgrond heb gebruikt.

Hasta la pasta
                          This gallery has 5 photos.
                          Last edited by Handycappie; 1 August 2018, 18:41.

Comment

Tijd voor een update!

De blueberrys gaan erg lekker.. Ook de zielige kleine heeft een opleving gehad en maakt toch nog mooie toppen aan dus hoop dat ik er nog te roken af kan halen
                            Ze staan inmiddels 9weken en 2 dagen dus geef ze nu alleen water. Gok nog 2 weken voor oogst!

De AK autos gaan ook als een speer al blijft er 1 wat achter qua groei.. Wel maken ze beide mooie pruikjes aan! Deze staan bijna 6 weken.
                            Ze stinken wel btw... Zal vast nog bijtrekken.
                            GA ze deze week een beetje bloeivoeding meegeven.

De snowstorm2 auto staat nu 3,5 week een ziet er ook gezond uit krijgt de eerste bloei verschijnselen.

Kortom alles loopt best lekker voor de 1e kweek ever

​​​​​​

Comment

This gallery has 4 photos.

Comment

Bezig...
                              X