Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Verslag 2x Blueberry auto en??

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Verslag 2x Blueberry auto en??

Korting op 420shop
    Mogge!
    Hierbij m'n kweekverslagje tot nu toe.

5 weken gelden m'n 1e (gekregen en geen idee wat het is) zaadje ontkiemt en geplant en inmiddels getopt omdat ik niet wil dat ie straks zichtbaar is in m'n tuin voor de buren
    Omdat ik het wel erg tof vond ook wat bleuberry auto's besteld, die staan morgen 4 weken en ik zie de 1e bloei verschijnselen al
    Ook nog een lading andere spannende soorten maar daar kom ik later pas aan toe aangezien ik het bij 4 wil houden

Allen heb ik ze de eerste 2 weken onder een lampje laten opgroeien (led dachtlicht lampie van de lidl) in een klein potje. En na 2 weken overgepot naar de 10 liters waar ze nu in staan.
    Als aarde gebruik ik light mix van biobizz.
    Sinds deze week gebruik ik ook grow van terra (bloom en pk13/14 ook gehaald voor later stadium)

Ze staan buiten in 9uur per dag volle zon.. En dat wil wel de laatste paar weken savonds gaan ze in de tent kas buiten (ook handig voor pittige regen zo verzuipen ze niet)

Foto's uploaden lukt me niet echt, te groot geeft ie aan..

​​
    Last edited by Handycappie; 12 August 2018, 09:35.

Hopelijk lukt het zo..
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 2 photos.
    Last edited by Handycappie; 7 July 2018, 08:41.

Comment

En de bb auto

Comment

Tips en trucs zijn erg welkom aangezien ik een echte rookie ben hoop een boel te leren hier! Al heb ik dat natuurlijk de afgelopen maanden al anoniem hier gedaan

Owww zie dat ik in het verkeerde topic zit.. Ik kweek buiten excuses!!

Comment

Ik heb je topic naar buiten verplaatst.
          Je kunt de rapporteer-knop gebruiken als je de bemoeienis van een mod nodig hebt

Leuke plantjes heb je.
          Ze zijn niet erg groot eh, let je op dat ze niet al te nat staan ?
          Gewoon 's ochtends een slokkie water, en dan de volgende ochtend pas weer.
          Tja, of ze moeten echt heel slap gaan hangen 's avonds

Hoeveel voeding geef je nu, en hoe vaak ?
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Merci

Ja zijn idd niet heel groot voor 4 weken..
            Denk dat ze idd iets te nat staan ivm m'n bezorgdheid geef ze nu in de avond 200ml per plant met 3ml plagron grow op 1 liter. (iets minder als op de verpakking staat)
            Idd in de avond gaan ze best hangen vandaar dat ik dan wel wat water bijgeef in de ochtend. Zal het vandaag niet doen en morgen weer oppakken.

Tnx voor de tips

Comment

blaadjes die s avonds lichtjes naar beneden hangen is normaal hoor, rust stand

Comment

• QnQ
                QnQ commented
                Editing a comment
                Ja, goed dat je dat ff benadrukt, ik bedoelde ook alleen als ze extreem hangen, als alle bladeren recht naar beneden hangen..
                Dat ze 's avonds een beetje gaan hangen is normaal inderdaad.
                -
                's Ochtends water geven is beter dan 's avonds

Oorspronkelijk geplaatst door philly View Post
              blaadjes die s avonds lichtjes naar beneden hangen is normaal hoor, rust stand
              Niks om zorgen over te maken dus

Comment

Hier m'n 3 tientjes kastje van de wehkamp. Ik doe ze er voor slapen altijd in zo rond 23:00 en haal ze er om 7 weer uit.
                Ook voor pittige regen lijkt het me handig straks..
                Nadeel hoge luchtvochtigheid en maar 90 cm hoog, hopelijk genoeg voor m'n bbtjes
                En ja.. Binnenkort komt er nieuw kunstgras
                This gallery has 1 photos.

Comment

Ze gaan lekker met deze dagen!
                  De 2 auto blueberrys doen het goed. 1tje blijft wat achter maar dat was met ontkiemen al zo, die heb ik dus ook gewoon om te testen in de 3 l pot gehouden. De rest staat in 10l. Inmiddels zijn m'n 2 AK auto's ook gepot in de 10 liter sinds vandaag na dat ik ze heb voor gegroeid onder een lampje binnen.
                  Heb wel een grote fout gemaakt... Heb alles geplant met lightmix van biobizz.. Terwijl ik beter 50/50 met universele potgrond had kunnen planten. Kijken hoe het gaat.
                  Geef ze wel (bb's) al 2 weken grow van terra dus hoop dat het voldoende is!
                  Ook komen ze al langzaam in de bloei.
                  De onbekende heb ik aan de andere kant van de tuin gezet omdat ik geen idee heb wat dat is.. Misschien wel een mannetje
                  We wachten af. . Al is dat best lastig als je ongeduldig bent

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stemma View Post
                    Wat plaatjes ter verduidelijking

Geslachtskenmerken man/vrouw Cannabis

m_and_f.gif Male-female-1-1280x800.png mannelijke ballen zitten op een miniscuul steeltje en zijn meerlobbig
                    Als een mannelijke bal rijp is, springt hij open en zie je 'banaantjes' die het stuifmeel verspreiden.

Voorbeelden van Hermies
                    Vrouwelijk en mannelijk door elkaar, bijvoorbeeld een pistel uit een bal of banaantje in je toppen.

Hermaphrodite-1-1280x800.png hermie-banana-nanner-sm.jpg male-cannabis-plant-with-pistils-is-hermie-sm.jpg cannabis-hermie-yellow-nanner-banana.jpg hermie-male-preflower-with-two-pistils-sm.jpg green-hermie-banana-sm.jpg closeup-example-of-herm-cannabis-banana-arrow.jpg

Met water maak je stuifmeel onbruikbaar dus geen paniek bij een enkel banaantje ,deze met vochtige vingers verwijderen.

nogmaals credits naar Stemma

Comment

Tnx! Kan ik wat mee

Comment

Helaas is het weer wat omgeslagen maar gelukkig staan ze droog in de tent buiten.
                        De blueberry auto's groeien langzaam door (4,5 weken) en het gaat wat beter met de beestjes. Wel zijn ze wat mager hopelijk doet de groeivoeding z'n werk. (heb ze 2x overgepot dus dat zal het zijn)
                        Ook komen ze langzaam in bloei dus denk volgende week te starten met de bloei voeding.
                        Inmiddels ph metertje besteld.

Comment

De AK Autos gaan goed! Zijn bijna 2 weken en staan sinds eergisteren buiten. Gelijk in de 10 l geplant dus deze zouden wat dikker moet worden. Ook heb ik light mix biobizz met normale potgrond van intratuin gebruikt.
                          Inmiddels ligt er een snowstorm2 auto en een lowrider2 auto te onkiemen van dreamseeds (heb de smaak te pakken ​​​​​​) daar later meer over.

Comment

De onbekende staat nog steeds in z'n hoek en mag gewoon buiten blijven met het weer en gaat snachts niet mee de tent in.. Inmiddels een kleine 6 weken maar nog geen bloei.. Wat ik dus concludeer dat het geen auto is we hopen op een lekkere dame!

Comment

• philly
                              philly commented
                              Editing a comment
                              hij/zij is wel vrij klein voor 6 weken

• Handycappie
                              Handycappie commented
                              Editing a comment
                              Ook 2x overgepot... I know, iets te laat jd.nl ontdekt de AK's zijn wel rechtstreeks in de 10l gegegaan dus heb er van geleerd!
                          Bezig...
                          X