Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Verslag 2x Blueberry auto en??

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Wau houd ze in de gaten hoor iik ontdekte top rot in mijn droog doos zelfs daar gaat het gewoon door
    God was never on your side..

Comment

Update!
      Deze week de 2 AK automatics van Dutch headshop onthoofd, beide hadden beginnende rot in de hoofdtop en staan 12 weken.
      De rot ruim verwijderd en de 2 toppen in m'n verbeterde droogdoos gehangen.
      De planning was om vandaag de overige plant te strippen maar gezien het mooie weer de komende dagen, de formule 1 vanmiddag laat ik ze toch nog maar even staan​​​​​​
      Ze zitten op 25% amber .. Maar hou wel van een stoned wietje dus ik ga voor 40/50%

De snowstorm2 blijft klein maar begint nu toch aardige topjes te ontwikkelen.. Tevens zijn ze super wit dus erg benieuwd wat dit gaat worden!
      Mogen nog 3 a 4 weken.

De blueberry in de weckpot is echt een pareltje
      Na een aantal weken curen komt ie steeds beter op smaak! Helemaal mooi

Kortom alles gaat best ok voor een eerste kweek! Blij mee!
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 4 photos.

Comment

Neee die spadlappen in je droog doos omg waarom neem je niet gewoon een kartonnen doos dat absorbeert vocht en handje rijst er in en klaar.
        Hang der ook een paar tampons bij die zuigen nog veel beter

Comment

Ook leuk.
          Was gisteren bij 2 bekenden waar ik 10 weken geleden 2 zaadjes heb geplant in 12 liter potten.
          Niet voor de opbrengst meer meer voor de leuk.
          Hun wonen in de middel of nowhere dus een beter plek is er niet.. Planten vol op het zuiden gezet.
          Nu 10 weken later hebben ze niks maar dan ook niks aan de planten gedaan ( alleen beetje water in week 3 ivm de droogte) voor de rest gewoon de natuur z'n werk laten doen.

Gisteren toen ik daar aankwam stond ik echt met m'n bek vol tanden.. 1 meter grote aftjes, vol met dikke toppen en super gezond ogend.

Zo zie je maar, ik ben er thuis dagelijks druk mee bezig en mijn planten zijn beduidend minder als die van hun.. Heel apart

Zal vd week wat foto's schieten.

Comment

• belladonna
            belladonna commented
            Editing a comment
            Zo zie je hoe meer jij de natuur zijn gang laat gaan en die niet verstoor word zelf een autoflower een boom alleen wij mensen menen ons er mee te moeten moeien

belladonna ja snap je punt.
          Kartonnen doos stinkt me toch te veel.. Heb een kleintje van 1 jaar rondlopen dus kies dan toch voor geurloos
          Spatlappen....

Comment

JHO neem een luier die heb jij dan heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel .

Ik haat die spat lappen hahaha

Comment

• Handycappie
              Handycappie commented
              Editing a comment
              Hahaha fu*k ja.. Nog niet aan gedacht

• belladonna
              belladonna commented
              Editing a comment
              gewoon luier open leggen toppen op leggen klaar. luier in je bloempot leggen en dan aarde er op en water geven dan staan je planten nooit droog

Een luier in de bodem van een plantenbak zorgt voor een geleidelijke hydratatie.

Comment

Vandaag de rijpe toppen geoost van de AK automatics na vorige week de hoofdtoppen van beide planten al te hebben geoogst ivm toprot.
              De onderste topjes van de lange AK mogen nog een weekje.

De geoogste toppen van vorige week heb ik toch niet helemaal goed rot vrij gemaakt dus helaas moeten weggooien.

Wat me opvalt is dat de toppen van de kleine ak bijna niet naar wiet ruiken maar een soort van hooilucht en ook niet sterk.
              De grote AK ruikt wel lekker fruitig.

Best tevreden met deze plant. Mooie compacte toppen en denk er toch wel 50 gram af te halen

Inmiddels hangt alles weer in de droogdoos en zal ik met een weekje of 3 een rookverslag geven.
              This gallery has 3 photos.

Comment

• Ess
                Ess commented
                Editing a comment
                Gefeliciteerd met de oogst. Die hooilucht verdwijnt wel als je hem straks wat langer in een weckpot hebt zitten.

En de laatse post...

De AK automatic van Dutch headshop is gedroogd en zit inmiddels in de weckpot.
              48 gram droog.
              Gisteravond de eerste gerookt
              Man man man.. Wat ben ik blij met deze.
              Serieus de beste buitenwiet die ik ook heb gerookt!! Mega zoet (lijkt wel ananas) en echt stoned.
              Ik rook alleen voor het slapen dus dit is mijn wietje hoor
              Dus een dikke aanrader deze zaden!!

De overige AK topjes staan nog af te rijpen en staat inmiddels 14 weken ruim.
              Ruim 50% amber dus dit weekend gaan de laatste topjes eraf.

Ondanks de beginnende toprot 4 weken terug is er verder niks meer gaan rotten dus een mazzeltje.

De snowstorm2 is gestagneerd.. Raar want bij vrienden doen ze het geweldig! Wws een k*'t zaadje deze staat 13 weken en gebruik ik voor de olie die ik volgende maand wil persen.

Iedereen tnx voor de interesse.
              Tot volgend jaar!!
              This gallery has 2 photos.

Comment

• Ongeldig
                Ongeldig commented
                Editing a comment
                Fijne jaarwisseling

• Handycappie
                Handycappie commented
                Editing a comment
                LOL
            Bezig...
            X