Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Wat ben ik toch stom, ik hoef helemaal niet vroeg op te staan om te verduisteren. Gewoon om een uur of 6 in het donker zetten, en als het donker is zet je ze weer buiten.
Hoera! De peyote critical op het balkon en een van de plantjes bij mijn ouders (weet nog niet welke) zijn geboren! Leve de zomer! Leve Cannabis. Fuck de politie. Geef de politie cannabis. Laat je fucken op cannabis.
Oorspronkelijk geplaatst door zeitgeistmovementView Post
Fuck de politie
Deze opmerking kan ik niet zo waarderen. Ik snap best dat het niet leuk is als de politie je plantjes komt weghalen, maar het zijn ook gewoon mensen die hun werk uitvoeren, het is de wet die fout is. Ik denk ook niet dat je veel goodwill kweekt met dit soort uitspraken.
Anti-monarchie demonstrante Joanna opgepakt en monddood gemaakt door de politie. Alle Republikeinen verenigt! Juist nú! Bezet de Dam! En als die Oranje's nie...
Ja, dat sentiment zie ik veel. Ik begrijp er niks van. Hier sta je, in het oog van de storm, veel op het spel, veel kansen. Het internet als fantastisch gereedschap om collectief op een hoger niveau te komen. En dan zeg je 'mmm, gaat toch niks opleveren, laten we over koetjes en kalfjes praten'.
Zeitgeist, ik ben me terdege bewust hoe het er voorstaat met de wereld (ik doel op jouw link) en dat is inderdaad niet goed. Maar daar is in mijn ogen dit forum niet voor bedoelt. Ik ga hierover dan ook niet meer met jou in discussie. Als jij dat wel wil, prima, maar ik haak af. Rook een joint en chill out !
Dus, get gaat geen autoflowers worden. De peyote is een cm lang, en had zijn kopje in het zand liggen, hopen dat hij morgen weer rechtop staat, hij is niet gestrekt ofzo. De Church, die de gebruikelijke struikvorm hebben aangenomen, worden verduisterd en geoogst half augustus. Half september de peyote.
Ondertussen weet ik niet of het tweede plantje bij mijn ouders is boven komen. Mijn ouders zijn op vakantie tot begin Juli en ik heb geen zin om erheen te gaan.
Hier de twee Church die een dikke maand onder 50 watt zijn voorgegroeid en zijn getopt, in totaal 7 weken oud (deze ga ik half Juni verduisteren 9 weken lang), en de Critical Peyote die in Oktober klaar is van Barneys Farm (promotie zaadje, ik verwacht er veel van).
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 3 photos.
@zeit ik ga ook verduisteren deze zomer, dus als ik het goed begrijp dan zet ik ze iedere dag om 6 uur donker tot het buiten donker is en dan weer terug na buiten en de volgende dag weer herhalen totdat de bloei klaar is? En is het een probleem dat plantjes wat licht van binnen meekrijgen omdat ze op het balkon staan (grenzend aan de woonkamer)
Ik mag in de tuin van mijn ouders vijf planten hebben, en we zullen gaan zien of ik daar in totaal een kilo van af ga halen want dat is het doel. Ik heb besteld:
Comment