Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Medicinaal kweek 2019
Collapse
X
-
moving-300x173.jpg
Verhuizing ...
Oke der is iets gebeurt mijn geliefde man herinnerde me er even aan dat cannabis kweken in mijn huur woning
streng verboden is.....
Hij zei hoeveel planten ga jij kweken... ehm ik heb er nu 5 ontkiem Perongeluk
3 Mag ik er van de Man en er is geen discussie mogelijk
Dussssssss
Ik moet 2 planten zien te verstoppen hahaha.
Dus vandaag.
De 3 baby planten uit de spacekuip over gezet in iedereen eigen pot.
De 2 planten van binnen ook buiten gezet in eigen pot.
Ze staan nu samen op de veranda onder het popup kasje met mn tuin groente want word koud komende dagen.
Ik probeer slim te zijn als ik mijn planten beetje verdeel door heel mn tuin strakjes als ze wat groter zijn dan hoop ik dat
er toch zeker 4 kwijt kan, ook al mag ik er maar 3 heet niet voor niks Bella eigenwijs Oja en dan moet ik nog 1
plant zien te verdonker manen ik ga hem ergens gurilia zetten bij de buurvrouw ofzo
Nog een klein probleempje wat ik moet te zien omzeilen is de brief van de woning bouw dat ze deze zomer
onze woning komen controleren (energielabel) alleen kunnen ze nog niet zeggen wanneer Dus als ik van de zomer dakloos word
dan reken ik op jullie mijn vrienden.
P.s Vandaag was de geboorte dag van FruitcakeQ en gelijk haar verhuizing naar buiten
God was never on your side..
Comment
-
Nonsense geloof me als mijn man nee zegt dan is het dat ook. En tussen 3 en 5 zit verschil van 2 das bijna 3. Als het niks uit maakt kan ik er ook wel 6 zetten.
-
Hallo Belladonna!
Ik kijk graag met je mee deze zomer, zijn interessante soortjes!
Dat met dat energielabel hebben mijn ouders ook.
"Wanneer komen jullie?"
"Dat is met alle vakanties niet te plannen, we trekken de hele zomer door de buurt en bellen aan waar we nog niet geweest zijn"
Ontzettend vaag allemaal. Ik kan mij zo voorstellen dat er een aantal mensen met hun handen in hun haar zitten....
Ik ga dit weekend nieuwe zaadjes bestellen, en de knoop doorhakken of ik AFjes ga zetten op mijn balkon
Ik heb een goeie balans THC CBD nodig, ik wil er olie van gaan maken. Als iemand suggesties heeft moet ie snel zijn..
Grote Groeten!!
"Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
"Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
"Ajeto" - Buurman en Buurman
- Likes 1
Comment
-
Jack Herer AF zou naar zeggen gemiddeld CBD en THC hebben, wat dat precies inhoud weet ik ook niet, maar ik vind het lekker spul, Ongeldig ook, kijk maar: https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...nallers/page16
-
delete
....
edit.
Krijg ik nog een like ook
Ik bedoel deze mag weg, wilde hem in comment plaatsen maar deed het fout, zie hierboven ^ ^ ^
Ik sta belladonna haar hele topic vol te spammen, sorrie Bellla
Last edited by Slome Joop; 10 May 2019, 22:33.
- Likes 2
Comment
-
zfsvbvz.jpg
z0l0y8yzkks3z.jpg
jvef3u3umar.jpg
892yg5b1st5.jpg
De meisjes
29mw4hv.jpg
Hun huisje lekker warm
966hkzc2.jpg
De groeteGod was never on your side..
- Likes 1
Comment
-
Fruitcake is mn baby en die staat nog binnen die gaat vandaag voor eerst naar buiten groter meid
-
Hoe heet de strain van de laatste foto? "Big butt" ? Die wil ik ook wel in de tuin hebben.
-
Nou ik wil dat ook wel Brandnetel, heel mooi soortje.
Wat zijn ze schattig die andere plantjes. En leuk tentje heb je, dat is nou nog eens handig als je vroeg begint met kweken.
edit.
Waar heb je Fruit Cake verstopt? Die staat niet in het tentje??
Comment