Hallo
Ik open mijn kweek in het medicinaal gedeelte om dat dat ook de enige reden is dat ik nog kweek.
Ik kweek enkel buiten, droog mijn wiet buiten en dan in potten curen.
Dit jaar wil ik kweken met zaden die ik gewonnen heb bij JD en misschien koop ik in loop van de tijd nog autoflower zaden bij.
Gewonnen zaden Barney's farm 3 stuks Pinappel chunk female
25% THC spreekt voor zich. Echt 25%! Een kwart van de massa van deze wiet is pure THC.
Dat is genoeg om je binnen enkele seconden tegen de grond te krijgen en je er urenlang te laten liggen.
Een extreem krachtige wiet, maar toch met een heerlijke smaak en pakkend aroma.
De plant blijft vrij laag en bereikt ongeveer 90 tot 100 cm als zij volwassen is en klaar voor de oogst.
Ze ontwikkelt een enkele, grote cola na de bloei periode van ongeveer 8 tot 9 weken.
De gefeminiseerde Pineapple Chunk van Barney's Farm werd uitgeroepen tot de Beste Indica tijdens de High Times Cannabis Cup in 2009.
Flowerbomp Kush 5 stuks Female
.
Kiemen doe ik niet zaadje gaat meteen aarde in en meteen in spacekuip
Begonnen:
23-4 met 2 RedJack
23-4 Jack here West
24-4 Grape muerto Nons geboren 28ste
29 4 Fruit cake QnQ na 2 dagen zwemmen in de aarde
So ik vul dit topic weer verder aan over paar weken want ik begin vroeg met zaaien
Ik open mijn kweek in het medicinaal gedeelte om dat dat ook de enige reden is dat ik nog kweek.
Ik kweek enkel buiten, droog mijn wiet buiten en dan in potten curen.
Dit jaar wil ik kweken met zaden die ik gewonnen heb bij JD en misschien koop ik in loop van de tijd nog autoflower zaden bij.
Gewonnen zaden Barney's farm 3 stuks Pinappel chunk female
25% THC spreekt voor zich. Echt 25%! Een kwart van de massa van deze wiet is pure THC.
Dat is genoeg om je binnen enkele seconden tegen de grond te krijgen en je er urenlang te laten liggen.
Een extreem krachtige wiet, maar toch met een heerlijke smaak en pakkend aroma.
De plant blijft vrij laag en bereikt ongeveer 90 tot 100 cm als zij volwassen is en klaar voor de oogst.
Ze ontwikkelt een enkele, grote cola na de bloei periode van ongeveer 8 tot 9 weken.
De gefeminiseerde Pineapple Chunk van Barney's Farm werd uitgeroepen tot de Beste Indica tijdens de High Times Cannabis Cup in 2009.
Flowerbomp Kush 5 stuks Female
.
Kiemen doe ik niet zaadje gaat meteen aarde in en meteen in spacekuip
Begonnen:
23-4 met 2 RedJack
23-4 Jack here West
24-4 Grape muerto Nons geboren 28ste
29 4 Fruit cake QnQ na 2 dagen zwemmen in de aarde
So ik vul dit topic weer verder aan over paar weken want ik begin vroeg met zaaien
Comment