Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Oeps ik leef nog hoor, ben alleen nog steeds niet begonnen vries hier hoor soort van QnQ hebben we al soortje gekozen zo dat we kunnen ruilen <-- ik heb mega groot kies probleem dus als jij 2 zoek dan zal ik het kiezen doen en dan kunnen we als echte vrienden ruilen met een liefdes briefje er bij enz. Yeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
ik ga effe mn tomaten terug in de kas buiten zetten die hebben 2 dagen/nachten binnen overleef want ze vonden het te koud buiten in de kas. VRIES
ee5450ce-8f3e-4a55-abcd-981856aec00b.png
Keuze gemaakt. Red Jack is een middelgrote autoflower die rood wordt na de vierde week bloei.
Haar smaak is fris zoet en kruidig maar de uitwerking zwaar en heel high.
Gemiddelde hoogte: 80 tot 120 cm
Gemiddelde opbrengst 30 tot 60 gram
Gemiddelde bloeitijd 11 tot 12 weken
Hoor toch veel negatieve verhalen over GC maar aan de andere kant heb ik zelf daar geen ervaring mee maar het heeft er wel voor gezorgd dat ik daar niet besteld heb of ga doen voorlopig. Misschien na het lezen na jouw verslag want ze hebben wel lekkere soortjes zo op papier
New Girl rold net door de brievenbus zo deurmat op jawel. Grape Muerte De feminized Grape Muerto van Barney's Farm is de perfecte autoflowering dwerg voor de binnenkweek.
De planten bereiken zelden een hoogte van 50 cm, maar na 58-63 bloeidagen zijn de stengel en takken bedekt met bloemen en brengt iedere plant 25-50 gram op. Grapefruit, Skunk#1 en Ruderalis zijn samengevoegd in een plant met een abrikoos- en druifsmaak en een muskusachtig aroma.
9781523502004_3D.png?1532059201.png
Tja ik zeg niks, tis wel duidelijk tog
Jorem een foto van de meisjes maar zie nog steeds geen kiempje
In kuip 2 RedJack en 1 gvd vergeet de naam elke keer blow teveel Jackhere eyqgogs0.jpgofokzmwt4lip.jpg
Grape Muearte
Zie je dat schattig water gevertje ALIE EXRES
Niemand zeggen ik heb bietje spijt nu lig mijn zaadje daar buiten in de regen vannacht en de koude ochtend nou dat kiempje is echt nog niet geboren hoor Brandnetel <-----Zullen we van jou is een soepje maken
belladonna Ach joh, dekentje erover en een goeie grog en je kiempje gaat zeker goed komen. Misschien, wanneer het al te koud is, binnen ontkiemen? Heeft ze geen dekentje nodig. Enne ... je kan beter een theetje van me maken. Dat ligt niet zo zwaar op de maag. Succes met de geboorte van je rode vriendin !!
Comment