Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Kan goed zijn dat ze doorbuigen ja als er dikke knuppels aan komen! Eventueel een constructie zoals in Pluk zijn topic maken?
Bladplukken, goh geen idee. Eventueel echt de binnenste zodat de wind er lekker kan doorblazen. Wel zou ik de onderkant goed dieven, alle kleine scheutjes en topjes die te weinig licht krijgen verwijderen. Dat worden toch fluffy topjes. Of lekker laten zitten en tijdens het knippen opzij houden en cake van maken!
Supercrop goed gelukt, krijgt al een forse elleboog
het hok waar ik ze in zet snachts blijft echt mooi warm tot smorgens vroeg, ik merk dat ze het aar haar zin heeft 20190826_063015.jpg20190826_070258.jpg
So far so good, iedere dag vooruitgang
ik begin me af te vragen vragenme zorgen zou moeten maken voor de vochtigheid en de temperatuur de komende weken..
iemand ervaring met deze euphoria buiten? 20190830_065512.jpg
Ze is nu een ongeveer een week in bloei en de bladeren verbleken, eentje is helemaal geel.
Ik vermoed dat ze voeding toe is maar wil niet overvoeden.. kan het zijn van overvoeding?
ik heb ze vorige week 5L met 2cc soil supermix per L gegeven. Ik heb nu nogmaals 2L met dezelfde hoeveelheid gegeven en ik kijk of het verbeterd de komende dagen 20190901_123800.jpg20190901_123821.jpg
Last edited by Blazer9000; 1 September 2019, 13:03.
Comment