Hallo hobbyisten,
Bij deze ga ik een kweekverslag bijhouden.
Ik heb niet veel ervaring met het kweken van wiet.
Vorig jaar heb mijn eerste kweekje ooit gedaan op mijn balkonnetje dat waren 2 Northern Light.
(Balkon wijst naar het Oosten) sochtends tot 4-5 uur smiddags licht.
Vorig jaar heb ik alles heel basic aangepakt. Plastic potten van 15 liter gevuld met potgrond van de tuincentrum. Beetje all in 1 mix powder feeding erbij en maar afwachten.
resultaat was redelijk goed verbazingwekkend. Redelijk wat wiet en geen fluffy toppen of toprot.
Dit jaar wil ik het wat beter aanpakken.
Ik wil de voedinglijn van Plagron 100% Terra gebruiken.
- 1L terra bloom
- 100ml terra grow
- 100ml power roots
- 100ml pure zym
- 100ml green sensation
- ph-
- ph+
Voor het medium wou ik eigelijk growmix van Plagron gebruiken maar dat heeft de growshop hier niet. En wil liever niet 40 euro verzend kosten betalen. Dus ga ik voor canna professional aarde.
Zou niet veel uit maken dat het niet van het zelfde merk is zegt mijn gevoel.
Ik wil ze het liefst na het ontkiemen gelijk in de eindpotten willen doen zodat ze geen stress hebben bij het ompotten. Is het misschien handig dat ik een klein kuiltje maak met zaai en stek grond waar ik de uitgekiemde zaaltjes in doe? Zodat ze niet gelijk aan de voedingen zitten van de aarde. Las dat dat niet goed zou zijn voor hele jonge plantjes.
Dit jaar heb ik van alles wat aan zaadjes.
Ik heb:
- 5x Amnesia Haze
- 3x Royal Dwarf
- 1x Sour Diesel
- 1x OG Kush
- 1x Super Skunk
Dit jaar heb ik ook een ph meter gekocht omdat er vorig jaar ook enkele dood zijn gegaan in de groei. Denk dat ik dat hiermee de kans verklein dat het weer gebeurd.
Begin mei ga ik los als er een mooi tempratuurtje aankomt waardoor de plantjes een mooie start kunnen maken.
Ik heb er veel zin in en ben ook benieuwd hoe jullie het doen deze lente/zomer.
Groetjes,
GroenSpul
Bij deze ga ik een kweekverslag bijhouden.
Ik heb niet veel ervaring met het kweken van wiet.
Vorig jaar heb mijn eerste kweekje ooit gedaan op mijn balkonnetje dat waren 2 Northern Light.
(Balkon wijst naar het Oosten) sochtends tot 4-5 uur smiddags licht.
Vorig jaar heb ik alles heel basic aangepakt. Plastic potten van 15 liter gevuld met potgrond van de tuincentrum. Beetje all in 1 mix powder feeding erbij en maar afwachten.
resultaat was redelijk goed verbazingwekkend. Redelijk wat wiet en geen fluffy toppen of toprot.
Dit jaar wil ik het wat beter aanpakken.
Ik wil de voedinglijn van Plagron 100% Terra gebruiken.
- 1L terra bloom
- 100ml terra grow
- 100ml power roots
- 100ml pure zym
- 100ml green sensation
- ph-
- ph+
Voor het medium wou ik eigelijk growmix van Plagron gebruiken maar dat heeft de growshop hier niet. En wil liever niet 40 euro verzend kosten betalen. Dus ga ik voor canna professional aarde.
Zou niet veel uit maken dat het niet van het zelfde merk is zegt mijn gevoel.
Ik wil ze het liefst na het ontkiemen gelijk in de eindpotten willen doen zodat ze geen stress hebben bij het ompotten. Is het misschien handig dat ik een klein kuiltje maak met zaai en stek grond waar ik de uitgekiemde zaaltjes in doe? Zodat ze niet gelijk aan de voedingen zitten van de aarde. Las dat dat niet goed zou zijn voor hele jonge plantjes.
Dit jaar heb ik van alles wat aan zaadjes.
Ik heb:
- 5x Amnesia Haze
- 3x Royal Dwarf
- 1x Sour Diesel
- 1x OG Kush
- 1x Super Skunk
Dit jaar heb ik ook een ph meter gekocht omdat er vorig jaar ook enkele dood zijn gegaan in de groei. Denk dat ik dat hiermee de kans verklein dat het weer gebeurd.
Begin mei ga ik los als er een mooi tempratuurtje aankomt waardoor de plantjes een mooie start kunnen maken.
Ik heb er veel zin in en ben ook benieuwd hoe jullie het doen deze lente/zomer.
Groetjes,
GroenSpul
Comment