Ipie Zoals je ziet weinig groei ivm een paar dagen geleden. Heb inmiddels ook andere potgrond met perliet. Echt bedoelt voor 'de professionele tuinbouw' en geen fleurella troep...
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Lambalski's buitenkweek 2019 Diverse Autoflowers(fem/reg) en photo's (fem/reg)
Collapse
X
-
Misschien werkt die professionele grond
goed voor jou, ik koop het altijd bij de
super en werkt 100%. Hoop niet dat de
bovenstaande grond op batmix lijkt met
teveel voedingsstoffen daar houden afjes
niet van en ben je weer terug bij af......
- Likes 1
Comment
-
Geen batmix nee. Had net de beschrijving gelezen en er zit tussen de 3 en 6 weken voeding in. Maat van mij heeft ook gewone potgrond en 4 weken buiten staan zonder naar binnen te halen en nauwelijks water gegeven. Die doen het ook gewoon goed... Misschien zit ik wat teveel te klooien De Cookiemonster zit overigens nog in de fleurella potgrond...
-
Dag je nu dat hier iemand aanwezig
is /was die geen problemen heeft gekend!
Het is gewoon voor jezelf zoeken wat het
beste bij je past. Ik heb bv. een hekel aan
kokosgrond gekregen omdat ik daar vroeger
mee begonnen was, naar vier keer proberen
toch maar overgestapt dat kun je wel begrijpen!
Blijf je volgen succes!
-
Ben nou compleet qua zaadjes, voor buitenkweek 2019 wat ik dit jaar totaal buiten wil laten groeien zijn: auto's: 2x Grapefruit Tangie, 2x Cookiemonster en heel misschien nog 1 of 2 Monstertruck auto(ligt een beetje aan het weer)
En de 'gewoontjes': Blue God( als er tenminste een vrouwtje tussen zit), 1x White Russian Roulette en 1x Super Silver Haze.
Hopen op een mooie zomer en een nog mooiere nazomerAttached Files
Comment
-
Cookiemonster en Grapefruit Tangie deel 2 is ook begonnen Aangezien het nu warmer is verwacht ik een betere groei. Ook nu in betere potgrond met perliet. Ik gebruik nu ook vochtigheids(?) meter. 250 ml per dag, met een heel klein beetje groeivoeding(0.5 ml op 250 ml Plagron Alga Bloom). Zonder die meter zou ik waarschijnlijk veel minder geven.Attached Files
Comment
-
En wederom een nieuwe telg in de familie Cookiemonster. Nu in fatsoenlijke potgrond. Nu blijft het voorlopig rustig met de newborns behalve dat ik wat laat ontkiemen en voorgroeien(Afghani reg) voor een maat van mij. In juli laat ik wederom een Tangie en een Cookiemonster ontkiemen en dan laat ik ook de gewone fems, White Russian Roulette en Silver Haze ontkiemen.Attached Files
Comment
Comment