Ik zat me af te vragen wat de titel van je topic betekent ?
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
w.i.p. blue cheese auto first time
Collapse
X
-
Zaadjes kunnen direct buiten gezet worden
in de volle zon zonder problemen. Binnen een
plantje kweken en daarna ''direct'' in de volle
zon kunnen ze niet tegen.
Heel simpel, ga jij met je blanke huid voor het
eerst 8 uur in de volle zon liggen kunnen dat nare
gevolgen hebben, super rood of erger?
zaadjes buiten opgegroeid hebben daar geen
last van, omdat ze niets anders weten.................
Comment
-
Ze krijgen evenveel zo'n als op het balkon, ik weet dat achter het raam iets zonnekracht verlies. Maar het aantal lumen is hetzelfde. Als het 20 graden is buiten dan ga je in mijn app. kapot. Dus adapteren aan de zon doen ze wel. Balkon ligt perfect, woon boven op de berg
foto1balkon, foto 2 waar de planten nu staan plekje is zeer geliefd, maar mijn katten hebben nu een kleiner plekje naast de planten.
ugh
Comment
-
Daar heb ik al een risico-analyse op los gelaten haha, ze zijn wel al nieuwsgierig. Dus ga er kippengaas omheen doen. 1 zaailing is al 5,5cm, is de strek er al ingekomen? Aangezien de zon zich de komende dagen net laat zien, vraag ik me af of het slim is om er een spaarlamp van 60w boven te hangen. Of is dit geen goed idee?
ughAttached Files
Comment
-
Ja dat begrijp ik, maar vooral in de nacht is het nog koud het was hier vannacht 3graden. Is spaarlamp nu wel of geen goed idee voor ze wat extra te geven.
Comment
-
Zoals hanibal zei: ik zal de weg vinden,anders maak ik er een. Zoals Gandi zei: Ik zal als het morgen niet xtreem gaat regenen, de planten buiten zetten. En snachts weer binnen, hier was het vannacht 1graden dat is toch te koud voor ze geloof ik?Last edited by Kunichika; 7 May 2019, 18:45.
Comment
Comment