Ik pot ook niks over, ze staan van af het begin al in grote potten, ze staan alleen binnen snachts. En ik heb zo net nog 2 zaadjes uit de verpakking gehaald, 1 zaadje ga ik tussen watjes laten ontkiemen en de ander direct in 7,5cm zaai en stekgrond. De rest is lightmix met perliet van plagron.
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
w.i.p. blue cheese auto first time
Collapse
X
-
Ai ai mijn kneuzen-plantje heeft iets te veel te maken gehad met de wind kom ik net achter. Kan ik er een stokje naast zetten en dan met touwtje om het steeltje of hoe kan ik dit het beste doen?Attached Files
Comment
-
Ze zijn nog net niet boven , ze zijn nu echt net hun gebogen kopje boven de grond aan het duwen je ziet het stammetje gebogen net zoals een krom nietje. Dan zet ik ze dus direct in de zon en geef ze dan een afdakje. Hier op het balkon is het al 33graden op het moment. BedanktLast edited by Kunichika; 1 June 2019, 12:00.
Comment
-
Ik heb zo'n vermoeden dat de universele potgrond van de intratuin te rijk is aan meststoffen. Min kneuzen-plantje staat in die grond en ziet er vrij slecht uit gele bladeren. Ik krijg er even net zo'n goeie foto van gemaakt (foto1) die andere staat 50/50 universeel/kokos. Mijn nieuwe zaailingen staan in de lightmix van plagron met perliet.
Comment
-
Hier de beloofde foto van het geel op de bladeren. Ja nog steeds halve potjes grind maar mijn halfvol is beter dan halfleeg. Nogmaals als ik de pot vul tot aan de rand staan de eerste bladeren ook onder de grond. Ik heb nog 2 zaadjes geplant die potten heb ik flink vol gemaakt. Maja ze zijn nu al 4cm en de komende dagen weer slecht weer verdorie. Weer strekken natuurlijk.Attached Files
Comment
Comment