Dank u, ik heb net 2ml canna terra flores gemengd in 1,5l water en dan in de grond gegoten. Achterop de fles stond 4tot7 ml op 1l water. Dus ik heb het wat minder gedaan, kijken hoe zij daarop reageert. Ze had al 8 of 9 dagen geen water meer gehad.
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
w.i.p. blue cheese auto first time
Collapse
X
-
We zijn nu 3dagen verder. Het enige verschil os dat de onderste helft van de plant uhm weet niet de juiste benaming, maar het lijkt wel of bij de onderste helft van de plant een soort patina laagje overheen zit. Je ziet het alleen niet zo goed op de foto. Het andere plantje tiert welig maar die gaat als de avond valt weer naar binnen onder de huis tuin en keuken grow-led. Dat werpt klaarblijkelijk zijn vruchten af.
- Likes 1
Comment
-
Zeg maar gewoon jij hoor. Vandaag de dame die al 49 dagen oud is 1,5L water gegeven met 3ml bloeivoeding gegeven. Nu krijgt ze pas weer water als ze wat slapper begint te hangen, heb vernomen dat dat het "beste" is voor de planten. Ze staat er goed bij al zeg ik het zelf. Alleen de onderste helft van de plant begint wat brons te worden, geen idee wat dat kan zijn. De andere dame is 16 dagen oud en staat er ook lekker bij. Zij heeft ook 1,5L water gekregen met 1,5ml groeivoeding
Comment
-
De planten gaan nog steeds goed. De toppen beginnen langzaam steeds wat groter te worden. En het andere plantje wat 1juni is gezaaid gaat nu ook flink groeien dankzij het goeie weer. Hier een paar foto's.
Ik zie bij sommige kweekverslagen dat er planten zijn die niet echt zijtakken hebben, hoe kan dit?
Comment
-
De planten gaan goed, ze vinden dit weer heerlijk. Hier op het balkon is het nu 49 graden gemeten met laserthermometer niet normaal. Ik heb de dame die nu 24dagen oud is plat gelegd, eens kijken of deze af daar tegen bestand is. En qua water geven, ik heb ze gister ochtend 1,5 water gegeven en de grond is nu nog goed nat als ik 2cm in de pot voel. Ik hoor overal dat ze nu veel meer water nodig hebben maar het lijkt als of het gewoon hetzelfde is. Of hebben ze nu een natte pot nodig voor de afkoeling dat je ze daarom xtra moet geven?
Comment
Comment