De plant gaat steeds verder achteruit, witte bladeren en al dat. De blaadjes van de toppen zien er wel nog goed uit. Die fish mix lijkt me een goed idee voor de komende rondes, maar denk niet dat ik nu nog moet gaan kloten met voeding of denkt iemand daar anders over.
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
w.i.p. blue cheese auto first time
Collapse
X
-
-
Zal naar alle wss een stikstof tekort zijn, zoals je al aangaf word het erg warm op je balkon, en hoe warmer het is hoe meer vocht en dus ook voeding je planten verdampen.
Ik denk dus dat je tijdens de overgangsfase (wanneer je plant explosief groeit) dus een tekort hebt gehad waardoor die nu in de problemen zit.
Persoonlijk geef ik altijd wat extra voeding in die fase zodat ik pas de laatste 2 weken met tekorten zit.
Dat wil ik dan juist ook hebben omdat de plant dan alle voedingstoffen uit het blad gaat halen en ik dus een goed "geflushte" wiet krijg zonder voedingsrestanten.
Nu zou ik er geen groeivoeding meer bij gooien, je hebt nou ervaring oo gedaan voor de volgende ronde en dat is ook van waarde!
Buiten dat zal het nog wel een prima rokertje kunnen worden hoor.
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kunichika View PostJa het is de oplossing voor onze stervende planeet, de aliens hebben besloten dat hun project aan het mislukken is dus tijd voor een nieuw soort mens en terra!!! En nee ik ben niet aan het trippen ofzo ghehe
Comment
-
Ze bloeit pas een week of 4 als ik de foto's terugkijk (post #76 de achterste, eerste bloei 4 weken geleden)
Dus dan moet die nog wel een week of 3, minstens.
Het is nog wat te vroeg om naar de trichomen te kijken.
Dat ze zo geel wordt is een gebrek aan groeivoeding. (tijdens de groei)
Dat van die aarde wist je al, en nu komt dat naar voren.
Als die tot de rand vol geweest waren had je een wat grotere stikstofbuffer gehad
Yeah, Fishmix kun je spuiten (en gieten) en dan werkt het heel snel, maar inderdaad beter niet tijdens de bloei.
Comment
-
Hoe meer aarde, hoe groter de 'voorraad', dus als je dan kleinere potten tot de rand vol doet blijf je toch dezelfde hoeveelheid houden.
Dus bij kleinere potten met dezelfde inhoud had je dit ook gehad.
Organische meststof heeft juist wat tijd nodig voor het werkt.
Als je zo snel mogelijk effect wil heb je meer aan een minerale voeding.
((daarmee ga je dat blad niet meer groen krijgen natuurlijk.
Geel blijft geel/bruin en gaat dood))
Comment
-
Dat zou ik wel eens kunnen doen, ik heb nog kokos potgrond daar zit voor 8 weken voeding in. Maar proef je dat niet terug aangezien de plant bijna afgeleid klaar is?
Comment
-
Als ze nog 3 weken moet waarom zou je dan nog 3 weken voeding bij gaan geven, ik neem aan dat je de laatste 2 weken zoveel mogelijk voedingstoffen weg wil spoelen juist...
-
Flushen is als je minerale voeding gebruikt!!!
Dit is gewone grond wat in de week is gezet zodat de voedingsstoffen in het water oplossen en makkelijker worden opgenomen zodat , hopelijk, de verkleuring niet erger wordt!
Comment