Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

w.i.p. blue cheese auto first time

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Ziet er wel goed beveiligd uit daar

Comment

Hobby ik wil ook niks meer toevoegen enkel wellicht de manier die repelsteel opperde.

Comment

• Rreppellsteeltjam
        Rreppellsteeltjam commented
        Editing a comment
        Rreppellsteeltjam zegt " who tha funk is repelsteel "!!????

De eerste cheese begint er steeds slechter uit te zien maar de toppen zwellen wel lekker aan. Nog even volhouden, al ik wil haar graag omhakken

nummer 2 die ik eenmaal heb platgelegd doet het zeer goed zit nu een week in de echte bloei als ik het juist heb.
      Attached Files

Comment

De 2de plant gaat lekker maar totaal anders dan de de eerste, deze maakt xtreem snel veel bruine haartjes aan terwijl de eerste nog bijna geen heeft.
        Attached Files

Comment

• Burundanga
          Burundanga commented
          Editing a comment
          Bruine haartjes kunnen veel factoren hebben hoor. Ik heb het ook al eens gehad.
          Te warm, vergeten water te geven en ik had het zitten.
          Als je er veel aankomt verkleuren ze ook. Of misschien heb je ze besproeid met iets?

Als je zo door alle verslagen leest valt het mee steeds vaker op dat de verschillen erg groot kunnen zijn met dezelfde soorten.
        Maar zolang ze gezond is lekker doorgaan toch
        - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
        - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

Comment

• Hobbyenmedical
          Hobbyenmedical commented
          Editing a comment
          Iedere strain heeft vaak verschillende phenotypes, het is dus de zelfde soort maar heeft toch verschillende uiterlijke kenmerken en karaktiristieken

• kroket
          kroket commented
          Editing a comment
          Klopt, uit zaad zie je vaak verschil. Het valt me vooral op dat dat de laatste tijd toe lijkt te nemen en/of de verschillen groter worden.

Ok, weer duidelijke informatie. Dank jullie wel

Comment

Ik heb ze niet besproeid, zit er niet aan en water tja zoveel geef ik niet. Ik zal maar weer rustig afwachten.

Comment

Regen? Zorgde bij m'n recent geoogste AK47 namelijk voor bruine haartjes.
            - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
            - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

Comment

Je ze hebben wat regen gehad ja, maar dan zou de andere wat bijna klaar is ook bruine haren moeten laten zien. Maar dat kan ook weer liggen aan wat andere hierboven geschreven hebben.

Comment

Ik zit even met een paar vragen. De bladeren worden steeds geler en vallen af, zelfs de kleine blaadjes in de toppen beginnen nu geel te worden er zit nog een greintje groen in. De Toppen zijn al lekker dik, maar ik weet niet of het geler worden ook de toppen aantast? Deze week extreem warme temperaturen. Wat kan ik het beste doen, de plant even wat rust te gunnen door haat achter het raam in de airco te zetten? Of al gaan oogsten?

ik zie ook dat er in sommige toppen een geheel verdord blaadje de top in kruipt. Is dit schadelijk voor de toppen?
                Attached Files
                Last edited by Kunichika; 23 July 2019, 14:29.

Comment

• colori
                  colori commented
                  Editing a comment
                  Trek eens aan die verdorde gele blaadjes in de toppen. Als ze makkelijk loslaten en er zit grijs/bruine schimmel op dan is het toprot.

• QnQ
                  QnQ commented
                  Editing a comment
                  Toprot komt ook niet door regen.
                  Die onderse foto is opz’n minst verdacht

Toprot kan het onmogelijk zijn, deze plant is als et begon te regenen direct naar binnen gegaan. Het is gewoon verdord.

Comment

• colori
                  colori commented
                  Editing a comment
                  Mijn planten hebben ook nooit regen gezien tijdens de bloei en daar komt dus ook gewoon toprot in.

Ahh ok, ja hier is geen sprake van toprot. Alleen verdorring, maar ze kan dus nog wel een weekje staan of kan je dat niet zeggen colori?

Comment

Ik heb een zaadje gevonden in de toppen. Erg jammer van barneys farm. Ik laat haar wel nog even staan
                  Attached Files

Comment

• SweetMango
                    SweetMango commented
                    Editing a comment
                    Misschien even berichtje sturen naar de zaadboer? Is ook fijn om te weten als zaadboer + Wie weet kan je het nog is proberen.

Als de sugarleaves ook verdorren zou het voor mij wel tijd zijn om de schaar te pakken.

Comment

Ze gaat vandaag of morgen om, zie al een paar dagen dat er niks meer veranderd. Ik heb even gewacht tot de hitte weg is. De suiker blaadjes beginnen aardig te verdorren.

kleine situatie, waar zal ik het te drogen leggen het is in mijn appertementje vrij vochtig overal en juist de kamers die gunstig liggen zijn weer te warm. De muurkast is de beste optie de lv is daar nu 51.

Comment

Bezig...
                    X