Ziet er wel goed beveiligd uit daar
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
w.i.p. blue cheese auto first time
Collapse
X
-
De 2de plant gaat lekker maar totaal anders dan de de eerste, deze maakt xtreem snel veel bruine haartjes aan terwijl de eerste nog bijna geen heeft.Attached Files
Comment
-
Als je zo door alle verslagen leest valt het mee steeds vaker op dat de verschillen erg groot kunnen zijn met dezelfde soorten.
Maar zolang ze gezond is lekker doorgaan toch
- Likes 1
Comment
-
Ik zit even met een paar vragen. De bladeren worden steeds geler en vallen af, zelfs de kleine blaadjes in de toppen beginnen nu geel te worden er zit nog een greintje groen in. De Toppen zijn al lekker dik, maar ik weet niet of het geler worden ook de toppen aantast? Deze week extreem warme temperaturen. Wat kan ik het beste doen, de plant even wat rust te gunnen door haat achter het raam in de airco te zetten? Of al gaan oogsten?
ik zie ook dat er in sommige toppen een geheel verdord blaadje de top in kruipt. Is dit schadelijk voor de toppen?Last edited by Kunichika; 23 July 2019, 14:29.
Comment
-
Ze gaat vandaag of morgen om, zie al een paar dagen dat er niks meer veranderd. Ik heb even gewacht tot de hitte weg is. De suiker blaadjes beginnen aardig te verdorren.
kleine situatie, waar zal ik het te drogen leggen het is in mijn appertementje vrij vochtig overal en juist de kamers die gunstig liggen zijn weer te warm. De muurkast is de beste optie de lv is daar nu 51.
Comment
Comment