Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Een beetje late reactie, maar zijn hier even omstandigheden die al mijn tijd opslurpen.
Denk idd ook dat ze te nat staan. Geef ze al minimaal water want luchtvochtigheid is denk ik al genoeg...
Staan nu wel volop in bloei maar bladen zien er niet uit.
Ook heel veel bruine afgestorven bladeren, maar er komen ook wel weer nieuwe bladeren bij. Zal binnenkort weer wat foto's uploaden..
Dank voor de tip.
Heb helaas geen kamertje over, maar wel heel veel buitenruimte.
Dus we gaan over op plan B. Ik ga naast mijn schuurtje een "walk inn kas" bouwen.
Kasje van 4x3 of zo met behulp van doorzichtige perplex platen.
Voordeel dat ik dan ook in de "winter" door kan kweken en geen last meer van luchtvochtigheid problemen.
Wordt vervolgt...
Zoals jullie kunnen zien staan de dames er niet zo florisant bij.
Sinds de overstroming van 13 september is het achteruit gehold.
Ik denk idd dat ze toch te nat staan vooral op de bodem van de potten.
Als ik met mijn hydrometer meet, is de eerste driekwart van de pot volgens de meter droog.
De laatste kwart tot de bodem redelijk nat tot echt nat.
Volgende kweek dus nog maar een stuk of wat gaten bij boren in de bodem, en er nu maar het beste van hopen.
De toppen ontwikkelen zich tot nu toe redelijk goed. Wat denken jullie? Nog een week of 2 voor de oogst?
is het mogelijk om wat macro opnames van de trichos te maken? Is iets makkelijker om te zien wanneer je kan oogsten?
Wanneer ben je begonnen met de zaadjes te ontkiemen ?
image_344815.jpg Dit is het beste wat ik kon... zaadjes begin augustus ontkiemd.
Als je inzoomd kun je trichos wel redelijk goed zien.
Zijn voor grootste deel wit...
Ik heb inmiddels geknipt, en er kwam toch nog wel redelijk wat af. 300 gram droog schat ik in.
Alles hangt nu bij mijn schoonzoon te drogen.
Zal proberen vanmiddag ff wat foto's te uploaden.
Comment