Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Buitenkweek JDC, Lucky Queen en Frisian duck
Collapse
X
-
Reserve duck en de kleinste buitenduck, flink verschil!
filedata/fetch?id=1438224&d=1567519568&type=thumb
De reservebank, met tweetraps smartpot erop
filedata/fetch?id=1438223&d=1567519567&type=thumb
Appels en peren, druiven is dit jaar helemaal niks geworden, maar de appels en peren zijn super!
filedata/fetch?id=1438222&d=1567519566&type=thumbYou do not have permission to view this gallery.
This gallery has 3 photos.
Comment
-
Lekker bezig grey ook bij jou loopt de zomer op haar einde lekkere peertjes ik heb de mijne vd week geoogst voor ze opgevreten worden door wespen.
Nog Frysian duck stuifmeel in de aanbieding voor papa toevallig of is dat feminized ?
- Likes 1
Comment
-
Greyvol In jdc stuifmeel heb ik evt ook wel interesse ik heb wel 2 buisjes JDC zaadjes maar nog niet geplant .
Zou dan evt wat nakomelingen van de Double Fun (2016) kunnen bestuiven en is kijken wat daar uit komt en dan evt wat zaadjes terug te brengen in roulatie.
Die zaadjes van die frysian zou ik gewoon proberen als je de ruimte heb weggooien kan altijd , het kan ook wel is goed gaan toch
Als je er niks mee doet wil ik ze zelf wel is gaan proberen
-
Je komt op m'n lijstje, Greyvol.
-
Drie pakjes boter, 55 gram knipafval en klein grut in de slowcooker. We gaan weer wietboter maken, was wat aan het opruimen en stuit zo op een paar zaken sugarleaves en ander knipafval. Wie bewaard heeft wat!
filedata/fetch?id=1438852&d=1567701887&type=thumb
De JDC op de reserve bank ruikt naar hout, dennen of ceder hout. Van dat sauna hout. Zitten al zaadjes in, maar nog niet klaar. Bevruchtten is dus gelukt. Frisian duck ziet er ook zwanger uit. Zat er dik in natuurlijk. de Lucky queen heeft de typische Santa geur. En dat kan ook kloppen volgens de specs. Nog geen pruikjes helaasYou do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.Last edited by Greyvol; 5 September 2019, 18:52. Reden: Na boter klaren iets minder dan een liter boter over
- Likes 1
Comment
-
Dat ziet er weer goed uit bij je Greyvol.
Supermooie wietboter. Als ik dat ooit eens ga maken dan pak ik jouw verslag erbij eh..
Ik had dit jaar 2 peren aan de boom, en ongeveer een kruiwagen appels die voor 99% zijn opgevreten door wespen, vliegen, vlinders en wat er nog meer rondvliegt.
Vorig jaar geen probleem mee gehad dus ik denk dat er dit jaar een hagelbuitje overheen gegaan is.
Nja, en als er eenmaal een plekje aan zit dat zitten ze zo in die appel natuurlijk.
Ohja, ik vind het maar rare plantjes, die ducks
- Likes 1
Comment
-
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.Last edited by Greyvol; 6 September 2019, 12:27.
Comment
-
Heerlijke wietkoekjes gemaakt en een potje wietchocolade pasta. Was eigenlijk om te dippen of om over de koekjes, maar daar zit al genoeg choco in precies zo gedaan als op filmpje, behalve dan de boter vervangen door wietboter.
Alle choco die over was en de boter die over was bij elkaar gedaan en hoppakee wiet choco pasta!
Comment
-
Ghihihi..
echt actief word ik er niet van..
ik ga ff dutje doen, wellicht was die lepel chocolade pasta erbij net iets teveel..
greyvol out.
filedata/fetch?id=1441092&d=1568546784&type=thumbYou do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.
- Likes 3
Comment
-
klein potje chocopasta;
75 gram wietboter
Halve reep pure chocolade
Ongeveer 100 gram melk en puur chocolade chips.
Au baire Marie en dan in potje gieten, kei simpel. Makkelijk te doseren en lekker.
Net was steviger als normale pasta en best een tijdje te bewaren door de gebruikte geklaarde boter. Zit wel degelijk een wiet smaak aan, sterker als de koekjes maar nog steeds wel lekker om te eten. Om te testen deed ik al theelepeltje wietboter testen, maar dit is veel beter te doen.
15 trippel chocolade chip cookie;
125 gram wietboter (60 gram wiet - 950 cc geklaarde boter - ongeveer 700 gram wietboter blijft dan over, verpakt per twee cups/200 gram in de vriezer)
Ongeveer 8,3 gram wietboter per koekje (had eerste dag van de wietboter maken 3 gram getest, volgende dag 6 en 12 gram en de dag erop 22 gram. Toen voelde ik me wel goed. Het bakken heeft ze dus sterker gemaakt of de ene keer valt ie anders als de andere keer. Ik denk zelf het laatste, de ene keer heb ik ook meer nodig als de andere keer. Flink bezig gaan als je slaap hebt kan ook in plaats van dutje doen, heb ik gemerkt. Al geeft dutje doen de voorkeur en zie ik er ook stoned uit heb ik het idee.
Mijn vriendin die de koekjes heeft gebakken eet geen koekjes meer sinds de vorige keer, toen lag ze op de grond te kotsen en helemaal van het padje, ze was ook meteen genezen van het eten van wiet. Mijn moeder is er ook misselijk van geworden van een kwart koekje. En een andere hele goede vriendin van me had een relaxed dagje paardrijden na een heel koekje opgegeten te hebben en ze had nog nooit cannabis op. (Ach Da kleine quukske ken ik wel tegen, ze is ook het taaiste vrouwke wa ik ken)
Koekjes met wiet is linke soep voor de beginner, dit zijn dus geen beginnerskoekjes. Ik merk wel de positieve gemoedstoestand die ik zo graag wens van de wiet en het effect duurt ook langer als een joint. Honger, droge mond, euforisch maar wel een klein beetje veel suf
Halve reep pure chocolade en ongeveer 400 gram melk en puur chocolade chips.
-
Herkenbaar, mijn vriendin eet nooit meer iets met wiet nadat ik een halve nacht met haar over een Zwitserse camping moest lopen om te ontnuchteren Dat was een kwart koekje en een halve fles wijn. Ik had een heel koekje op en ondanks dat ik een doorgewinterde gebruiken ben was ik toch wel blij dat ze uiteindelijk sliep en ik onbezorgd verder kon spacen...
Comment